19.4.09

Blog nedir (yenir mi?) | Blogcu nedir (uzaylı mı?)

Yazan: Ukturk | 19.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Blog nedir (yenir mi?) | Blogcu nedir (uzaylı mı?)

Bugün toplumun yarayan ? bir kanası haline gelen toplumsal bir sorunun tam göbeğine parmak basacağız hep beraber.Hepimiz blog yazan insanlarız.:) Az da yazsak çokta yazsak sonra bazınız aşk hikayelerini bazınız bilgi birkimini aktarsa da hatta birileri beğenmese de bunları yazıyoruz işte.

Ama bu yazdığımız adına "Blog" denilen şeyi birçok kişi bilmiyor.Bunlar cahil cühela olduğundan değil, okumuşlarda var arasında onlarda bilmiyor.Hepinizde olmuştur.Mesela,

- Handan ben blog yazıyorum biliyor musun?
- Blog mu o nee yeniyor mu veya yeni mi çıkmış ben de alayım duymuştum kotlar güzel oluyor diyorlar.:P
- Handan :/? sadas:P


Bana çok oldu bu gibi şeyler.Tabi ben yukardaki diyaloğu abarttım ama bilmiyorlar sonuçta anlamaz gözlerle suratınıza bakıyorlar.Bir de şöyle bir durum var biliyorlar blog denilen kavramı.Ama ciddiye almıyorlar.Kelime olarak biliyorlar ama kavramın içini özümsememişler.Çocuk işi sanıyorlar.İçine sadece fıkra resim müzik konulan zımbırtı olarak algılıyorlar veya kendileri öyle bir şey yap(a)madığı için öyle görmek istiyorlar.Yazık:P

Halbuki öyle mi çok güzel birşey.Ben bloga yazarken çok mutlu oluyorum hiçte sıkılmıyorum bu olaydan.Eminim uzun süredir yazan herkeste zevk alıyordur.Yoksa sevmedği birşeyi neden devam ettirsin ki değil mi:P Ama bu kez yazdıklarımdan sıkıldım Ayhh:P Ahkam kesmem burda bitti özüme dönüp makaram sarı bağlar parçasına geçiyoruz....:P Elleri göremiyorum :D

- Blogcular uzaylıymış biliyor musun Necati?
- Evet ya geceleri kurt adam olanları da varmış bunların.
- Sen onu bırakta bloglardaki reklamların parası İsrail'e gidiyorumuş yaaa.
- Vay adiler..Tersten okuyunca blog ne anlama geliyormuş peki..
- Kesin kötü bir anlama geliyordur.Herşey beklenir bu adamlardan.
- Doğru ergenekon blogcusu bile varmış.Daha ne olsun.Tehlikenin farkında mısın Handan? haha:P

***
- Nan Rıza blog diye birşey çıkmış duydun mu çok iyi kız tavlıyorlarmış.Adam taktik 6 yı bile yazmış baksana...
- Vay adama bak ya biz burda Yonja, facebook falan uğraşıyoruz almış yürütmüş işi..
- Biz de yapalım Rıza nasıl açacağız ki Gold üyeliği var mı ki bunun..
- ? :/

***
- Zehra kız bak yeni blog aldım nasıl olmuş kıyafetime uymuş mu teması..
- Ayy kız ne güzel olmuş öyle şu sağdaki sidebarı kırmızı yaparsan çantana da uygun olar.Bak ben öyle yaptım.Herkes hayran.Bir bakan bir daha bakıyor..:P
- Evettt.Çokhh tatlıı.. Ben de geçen gün blog reyonunda gördüm yeni trend temalar çok şekerler yhaa.Yıklıyoor resmen.Header falan görmeenn lazım Zehra..
- Gördüm şekerimmm hemen alacağım bir çift ben de paçozlar görsün tendy nasıl oluyormuşş hıh:P

Blog bunlar değil tabiki.İlerde belki suyu çıktığı zaman olabilir haha:P Son olarak Teraziye tıkla.Emeğe saygı. +Rep:P:p haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hahahaha :) süper olmuşş :)

  2. Teşekkürler Abraxas:P hehe:D

  3. Evet süper bir paylaşım, yazı harika! Elinize sağlık.

  4. - Zehra kız bak yeni blog aldım nasıl olmuş kıyafetime uymuş mu teması..

    ahahaha deli ukturk :D

  5. @Seval, teşekkürler:P

    @PinkZorro, ben akıllı rolü yapan deli hhah:P memnun oldum:D

  6. hehe blogla kız tavlıyorlarmış demek hee :p vay bee :)) millet kıyafetine uygun tema yapıyor, biz hala yerimizde sayıyoruz, çok geride kaldık çooook :D

  7. @Selin, hiç sorma halimiz duman:P ama seni siyah temanla seviyoruz biz:D

  8. zaman geçtikçe blog ve bloggerlar anlaşılmaya çalışılıyor. bu arada yazılarınızda nokta koyduktan sonraki cümlenize başlamadan bir satır bıraksanız sevinirim.

  9. Erdal, evet yavaş yavaş anlaşılmaya çalışılıyor ama sıkıntılı geçiyor bu süreç galiba biraz. Ama herkes ben de blog yazıyorum diyor ama copy paste den öteye gidemiyor. Blog tanımını bilen çok az insan var.

    Bundan sonra inşallah boşlukta olacak:P

  10. "- Evettt.Çokhh tatlıı.. Ben de geçen gün blog reyonunda gördüm yeni trend temalar çok şekerler yhaa.Yıklıyoor resmen.Header falan görmeenn lazım Zehra..
    - Gördüm şekerimmm hemen alacağım bir çift ben de paçozlar görsün tendy nasıl oluyormuşş hıh:P"


    emo ile kokoşun diyaloğu güzel olmuş :D

  11. süpper olmuş xD ergenekon blogcusuyum ben asdafsdf :P

  12. @bi dost elimden geleni yapıyorum ahha:D ben yaptım güzel olacak tabi:P saol:D

    @wmina ben de ben de:D şşşş:P

  13. Aslında blog bir web sitesi türüdür.Blog kelimesi ingilizce “weblog” kelimesinin kısaltılmış ve yaygın kullanılan halidir.Türkçeleştirmek gerekirse “web günlüğü” ya da “ağ günlüğü” denilebilir.


Leave a Reply