15.4.09

Beraber el ele alışveriş yapalım sevgilim !

Yazan: Ukturk | 15.4.09 | Kategori: , |
Yazı: Beraber el ele alışveriş yapalım sevgilim !

Kadınların en çok sevdiği eylemlerden birisi nedir nedir diye sormaya gerek yok.Herkes biliyor cevabı.Tabiki alışveriş ve ayrıyeten yine alışveriş.Olmadı yine alışveriş.:P:p Başka seçenek yok arkadaş.Erkekler için hem maddi hem manevi zarar alışveriş olayı.Maddi olarak bu krizde ocağınızı batıtabilir bu alışveriş aşkı.O yüzden eşinizi, sevgilinizi veya metresinizi (o da bir statü) hoşnut tutun sinirlendirmeyin aklını başka şeylerle oyalayın falan.Bir bağımlılık başka bir bağımlılıkla engellenebilir..

Mesela inernet bağımlısı yapabilirsiniz.Ahaa:P Bu sayede siz evde yokken yanınızda değilken sizin o ne zorluklarla kazandığınız paralarınızı har vurup harman savurmaz.Ama bunun bir sakıncası daha var sevgiliniz eşiniz internette chat yapmasın.Ona bir blog falan açın Friendfeed bağımlısı yapabilirsiniz.Orası güvenli:D Aksi takdirde sonra başınızın üstünde 2 tane boynuza benzeyen şeyler çıkabilir.Peki bunu nasıl anlarım diye soracaksın sen.Kaşınmaya başlayınca belirtileri başlamış demektir:P Nerden biliyosun senin başına geldi mi yoksa diyorsan onu da deme ben gözlemlerimden söyledim onu :P:p


Kısacası onu üzmeyin.İsviçreli bilim adamlarının araştırmasına göre:P Kadınlar stres atmak için, sevmediği ortamlardan olaylardan uzaklaşmak için alışverişe gidip deliler gibi para harcıyorlarmış.Onun için onu alıp bir yemeğe götürmek akşam hem daha ucuz hem de onun gözündeki değerinizi artıtır.Bu çok önemli ihmale gelmez:D Kar zarar analizini iyi yapın:P Yemek forever hem romantik hem ekonomik:P haha:D

Bir başka önemli nokta da arkadaşlarıyla birlikte alışverişe gitmesini önleye bildiğiniz kadar önleyin.Ne kadar az o kadar iyi.Nedeni ise kadınlar alışveriş yaparken bazıları gösteriş yarışına girebilir.Mesela;

- Handan aldı ben neden almayayım. Hasbama bak selülülitli ama, bana daha çok yakışır bu mini diyebilirler:P O yüzden beraber gidin her ne kadar sizi sıksa da bu olay.Yemek olayındaki gibi size artı bir puan olabilir bu.:P Ayy ne anlayışlı çocuk benle alışverişe bile geliyor.El ele gidip geliriniz:D ahha:P Çok sıkarsanız ama zararı var aman.Ben öğretirim size bunların ayrını.Öğreneceksiniz korkmayın yavaş yavaş:D

Evet bu ekonomik krizde iyi gelecek bu taktikler size.Kadınlara sesleniyorum burdan.Dinleyin beni, biliyorum ordasınız:P Öhöömm.Allah rızası için lütfen hehe:D

Beraber alışveriş yapalım sevgilim.Bayılıyorum ben.Blog Ödüllerinde oy istiyoruz bir de 213 izleyici nerde vatandaş:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bir kadın olarak hiç bir zaman sevemedim şu alışveriş olayını..hele ki kıyafet alışverişi..o kabine girip kıyafet değiştirmek işkence gibi geliyor bana..çok çabuk sıkılıyorum..sevenleri de anlayamıyorum..

  2. ben nedense erkeklerle çıktığım alışverişte daha çok şey harcıyorum , (onlara ödetmiyorum yanlış anlaşılmasın)ama ters etki yapabiliyo demek istediiğim ukturk , son olarak da izleyici olark ben oyumu verdim çoktan :D

  3. @delinin biri cennetliksin o zaman sen ver elini öpeceğim:P

    @anjelique biliyorum sen tasarruflu birine benziyorsun hissettim ben yapmazsın öle şeyler:D

    Ayrıca oy veren ellerin dert görmesin amin.Görün görün örnek alın heyyy:P:p

  4. ben herifle alışverişe gitmem hiç hoş bişi deel anlamazlar bir anlamadıkları gibi köstek olurlar kız arkadaşımla bile gitmem tek giderim kendim karar veririrm bi de ne münasebet erkeklere niye zararmış ben niye sevgilime ödeteyim alışverişimin parasını hiç sevmem öle bişiyi karı koca olsan neyse vah yavrum çok mu ödettiler sana ahahaha

  5. @babe, ben anlıorum hiç köstek olmam bir kere:P:p düzgün adamlar bulun siz de :D ayrıca çok ödemedim gönlümdem koptu hepsi de hah:P

  6. taliplerin daha da artıcak ukturk , alışverişten anlayan , köstek olmayan , içinden gelerek bir şey alan erkek az bulunur valla , yazı sana yarıycak :D :D :D

  7. anjelique bırak yaaa yalandan prim yapıo ukturk beyimiz ben sevgilisyle mutlu mesut isteye bayıla alışveriş yapan daha görmedim yok öle bişi 1 saat al dik bunu mangoda kabinler önünde bak nası carlıo hahahah

  8. haklısın babe , bi erkeğe yapılabilecek en iyi işkence zamanı mangonun indirim dönemleri bence , o işkenceye dayanmak çok zor , dayananı gör(e)medim hiç :D :D

  9. yazacağıma pişman olduğum yorumu yazmadan gidiyorum. sayfa yenilenip duruyor, hiç içimi açmadı!

  10. 1. "veya metresinizi (o da bir statü) hoşnut tutun" buraya çok güldüm :D metres de bi statüymüş hadi be :D



    2. internet bağımlılığı alışverişten bile daha tehlikeli yahu. hayır kendimden biliyorum :P sonra böyle dengesiz olup çıkıyoruz, anlamıyo çocuklar halimizden yazık.. (yok aldatmadım tabi de, psikolojim garipleşti)



    3. "Bir başka önemli nokta da arkadaşlarıyla birlikte alışverişe gitmesini önleye bildiğiniz kadar önleyin." cümlesindeki önleye ile bildiğiniz bitişik yazılmalı.



    4. erkek arkadaşla, hatta hiç bi erkekle alışverişe gidilmez. abimi boğmak istiyorum her alışveriş sonrası.



    5. erkeklerle zaten alışverişe çıkılmaz dedim ama, eğer öyle bi gaflete düşersem de (ki bu asla sevgili olmaz, ne alaka yani. koca olur günün birinde evlenirsek) almayacağım bişey bile olsa, fiyatından dolayı burun kıvırdığını düşünürsem direk yerlere düşer gözümden.



    bu kadar.

  11. "Mesela inernet bağımlısı yapabilirsiniz"

    kesinlikle çare değil! devir, online alışveriş devri. Bilgisayar başında oturduğumda, dışarı çıkmama göre daha fazla alışveriş yapıyorum!

    ;)


Leave a Reply