30.4.09

Aşk-ı Memnu Dizisi Durum Şeması / tüm gerçekler

Yazan: Damat Ferit | 30.4.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Aşk-ı Memnu Dizisi Durum Şeması / tüm gerçekler

Bugün Aşk- Memnu dizisi var malumunuz. Zuhha. Az önce bir arkadaşım post yapmış bu resmi. Bu şemayı görmeden izlemeyin diziyi:)) Hatta hiç izlemeyenler için çok açıklayıcı bir şema olmuş. Tüm yollar sonunda Behlül'e çıkıyor.. Salak enişte kim ya huh:)) Ahanda şema :))

Kimin eli kimin cebinde belli değil. Süper dizi puhah:)) Göremiyorsan ben göremiyorum tıkla üstüne rsmin bakalım ne olacak sürpriz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. süper ya :D

    salak enişte peykerin herifi bu arada :P

    ama ben adnanın kız arkadaşı kim onu anlamadım :))

  2. Çok güzel olmuş :)

  3. Adnanın kızının kız arkadaşı o :))) değil mi:))

  4. haa pardon :)) bi kelimeyi yutmuşum :P

  5. puhaha :D bütün yollar behlül e çıkıo :D

  6. behlül de bişeye benzese bari, dimi depik:P

  7. ahahahaha nefis olmuş yaaa:D

  8. Hahaha:P:p Süpermiş nan:D Behlül kadar şanslı adam var mı ki heh:P

  9. Bayıldım yahu.=D

  10. bence de tipsiz o ya :D (kedi ciğer mundar - please make a sentences in correct order :P )

  11. ahaha bu çok iyi olmuş :D

  12. ahahha... hepsi hasta :D

  13. puhahaha bu nasıl bir şemadır.... ıhhh tıgandım :D

    kedi köpek yokmu onuda bağlayalım behlüle...

  14. ay süpper yaa :D

  15. haha depik yok bee kara kaş kara göz fanıyım ben cidden hoş değil:D

    bi de şey yaa peyker unuttu artık behlülü, onu değiştirelim bence:P


Leave a Reply