3.4.09

Anlatsam da | kırmızılı blog

Yazan: Ukturk | 3.4.09 | Kategori: , , |
Yazı: Anlatsam da | kırmızılı blog

Evet uzun zamandır bunu yapmak istiyordum.Yanıp tutuşuyordum bunun için hep unutup durdum veya araya birşeyler girdi olmadı:P Ama bu kez kaçamaz elimden yakaladım bu kez hahaha:P:p (Nuri Alço kahkahası)Acımasız eleştirlerimi kırmızılı ya doğru yönelttim savunun başlıyorum salvolarıma.P:p

Blogun Adı: Anlatsam da

Bu güzel, blog dünyasının nadide bloglarından biri olan anlatsam da'yı çoğu blogger biliyor zaten.Ama daha çok kişi bilsin belki bilmeyenler vardır diyerekten bu yazıyı şeyettim:P O yüzden ben zaten biliyordum nanay, ben senden önce bulmuştum okuyordum nanik gibi şeyler söylemeyeceğinizi umuyorum.Siz yapmazsınız cici bloggerlarsınız siz ahahha:P:p


Blogger'dan kopya çektim Kırmızılı Edirne'den katılıyor aramıza.Tamı tamına 23 yaşında kendisi oOooo:P:p Zodyak Yılı ise öküzmüş.Bunu niye söyledin ki derseniz eğer, ki dediniz eminim demediyseniz de diyin:P Neyse hep zodyak yılı ne nan diyordum ne saçma uydurmaşlar diye maytap geçiyordum hep. Ama son yazılarından birinde kırmızılı kendisini Miss Öküzçeker olarak taktim etmiş:P Valla bu kadar olur Zodyak yılını kim bulduysa alnından öpüyorum ahha:P

Nan ne kadar gevezelik yaptık ya, blogumuz kişisel bir blog.Kırmızılı ne yaşadıysa anlatıyor bize.Harbi bloggerlardan kendisi.Öyle kişisel dediysek sıradan değil.Ne güzel anlatıyor kız herşeyi.Hayal ederek okuyun şu yazıları.Ben öyle yapıyorum aha:D Ne hayal edelim derseniz yazıdan ne anlamak istiyorsanız onu hayal edin.Mesela bu yazıdan ne hayal eetin çok merak ettim.Ben edemedim hiçbirşey:P:p

Aslında uzun zamandır biliyorum Kırmızılının blogunu bir yerden sekmiştim orada bulmuştum kendimi.Nerden nereye hey hattt :P:p ahah:D

Yani diyeceğim odur ki o kadar blog okuyorsunuz zaten bu yazıyı okuyanların hepsi biliyordur bu blogu ama niye niye belki bilmeyende vardır haha:D Hep diyorum ya burda kötü blog verdik mi biz hiç.Hıı söyle yook di mi:P O yüzden blog listenize, link listenize eklemeyi ihmal etmeyin kırmızılının blogunu.Eklemeyen ..? ahha:D

Kurtlar Vadisi'nin üzerine de iyi gitti kırmızılının blogu valla:P

Bu arada Google amca PR değerimizi 3 yapmış sağolsun link veren elleriniz dert görmesin inşallah.Yol,su ve elektrik olarak bunlar size geri dönecektir:P:p Ayrıca Prenses,Böcek ve Babe'nin den 3 olmuş.Yine İku ve Teyyare'nun 2 olmuş.Diğer yazarlarımızın ise aynı kalmış galiba.Güzel haberler bunlar.Biri bizi durdursun yahu:P:p ahaa:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. dicem napiim kendisini bilirim pek de severim :) page rank mi nerden baktın ki ona ne ki o iyi bişi olsa gerek aman neyse sorgulamiim iimiş o zmn sevindim hahah

  2. :) çok teşekkür eder saygılar sunarım sayın uktürk,onur duydum :)

  3. @Babe, iyibirşet diyorlar ama bilemicem aha:P

    @önemli deil Kırmızılı hanım:P:p Çok resmi bir hava var havada:P aha:D

  4. annem geçen gün bana "sulu" dedi ya ondan böyle oldum :D

  5. Ben de suluyum böyle şapur şupur hem de:P:p O yüzden sulu ol (amansız oL) ahah:P iğrençç:D

  6. hahahha
    tamam olurum beaa zate içimden gelen bi sululuk var böölee garip bişi :p

  7. ahha:P O zaman sal gitsin.Biz sulu bir bloguz zaten.Hem yakında ortaya fiskiyeli havuzda yaptırcaz yaaa:D

  8. oh yeah baby!
    çağ atlıyoz desene :D

  9. Evet atlıyoruz yontmataş blog çağı:P ahah:D havuzlu ve raylı sistem:D

  10. kendisi son sınıf öğrencisi kpss'ye hazırlanıyor. akşamları kpss seansları yapma sözü verdi bana.
    ayrıca bloguna girildiğinde görülecektir ki farenin tekerleği onun blogunda farklı bir işe yarıyor. :)
    girin görün :))

  11. ukturk ayrıca sen benim blogu tanıtmayı becerememişsin :)
    şimdi bakıyorum da ne güzel yazıyorsun o zaman acemiydin ki ne:D :)
    aha kızar da bu şimdi bana :)

  12. Ces ahaha:P:p beraber bir yazı yazalım senle ortaklaşa belki daha güzel birşey ortaya çıkar:P gönüllerin bloggerı:D

  13. aslında olabilir. yazar ol yazar ol diyorsun ya. sadece blog tanıtım yazıları yazabilirim olur yani.
    dur bakalım şu sınavı bir atlatayım. alır mısınız beni aranıza :)

  14. Ces, ne demek aramıza görmek isteriz tabi.:P:p Senin gibi blogger bulmuşuz ahha:D hemen resmiyet kazandıralım bir söz yüzüğü takalım falan:D

  15. olur olur tamam kurdeleyi de bill gates kessin :)


Leave a Reply