6.4.09

Altın Kızlar Dizisi | yeni komedi diziniz :)

Yazan: Damat Ferit | 6.4.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Altın Kızlar Dizisi | yeni komedi diziniz :)


Televizyonlarımızda gün geçmiyor ki yeni bir dizi başlamasın.Sürekli bir yenilik bir yenilik hiç sormayın:)) Bu kez de eskilerin meşhur dizisi "Golden Girls" ün Turkish versiyonu ekranlara gelecek yakında.Ne zaman başlayacak bilmiyorum ama 1-2 haftaya başlar galiba.

Bizim Altın Kızlar ise çok güzel olmuş.Zamanının en iyi oyuncuları canlandıracak.Ülkemizin yeni altın kızları Türkan Şoray,Fatma Girik,Hülya Koçyiğit ve Nevra Serezli.Bir dizi için büyük bir kadro sanki.Ama izlenilen bir dizi olur galiba.Severiz bizi komedi dizilerini, binbir gece, gümüş gibi dizielerin çok izlendiği bir ülkede izlenmesi çok normal.Hem altın kızlar onlardan 10 kat daha güzel bir prodüksiyon bence.

Hangi karakteri kim canlandıracak peki, 'Altın Kızlar' da dürüstlüğü ile tanınan Dorothy karakterini Hülya Koçyiğit, hazırcevap ve huysuz anne Sophia'yı ise Fatma Girik canlandırıyor. Akıl almaz saflığıyla kızları çıldırtan sevgi dolu Rose olarak karşımıza çıkan Türkan Şoray ve çapkın tavırları ile dikkat çeken Blanche'yi ise Nevra Serezli canlandıracak.

Hadi size yeni bir dizi çıktı bayanlar:)) Güle güle eskitin izleyin:)) Bu arada Altın Kızlar dizisi ATV ekranlarında olacak.:) Yapımcısı ise Armağan Çağlayan mış.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. uyarlama dizilerdende olsa bu diğer saçmalıklardan daha hoş olacaktır bence

  2. Yağmur Cadısı evet zaten biz komedi dizilerini daha güzel yapıyoruz.Ayrca bu Golden Girls bildiğim kadarıyla gayet eğlenceli bir dizi diyorlar:))

  3. Taklitte Çinlilerle yarışırız.

  4. Bu taklit sayılmaz pek bir uyarlama..Mesela bir türkünün rock coverı yapılması gibi düşünebiliriz:))

  5. kız bir -kızlarr annemi bulamıyorum.

    kız iki -lavabo deliğine baktın mı?

    kız üç -sahiden baktın mı?

    kız bir -dün gece odasından garip sesler geliyordu, baktım uyuyordu.

    anne gelir: - senin makyajsız suratını görmemek için uyuyor numarası yapıyordum.

  6. Huhh:)) bu bir reklamda da kullanılmıştı galiba:))

  7. Uyarlaya uyarlaya yedek parçaya döndük :D :D olsun ama hurdamızın bile ederi iyi:D

  8. özgün olsa daha iyi olurdu ama şu da bir gerçek ki ben yıllar önce çok severdim bu diziyi:)
    bakalım nasıl olacak?

  9. anılarımızda kalsa daha mı iyi acabaaa...bu isimlerin hiçbiri komediye uymuyor bence...emel sayın uyabilirdi en fazla:)
    cesetizleri;...süperrr yaaa...anneleri bir numaraydı...

  10. Aldığım habere göre diziye senaryo yazılıyormuş yani ordakinin aynısı olmayacak galiba:P.p Bna da rol verecekler ahha:D

  11. yuh artık. Bi de aynısı mı olacaktı?

  12. Adsız dedi ki...

    ben bu reklami bulamiyorum


Leave a Reply