8.4.09

Ahkam Defteri | Yesari ile bağlan hayata

Yazan: Ukturk | 8.4.09 | Kategori: , , |
Yazı: Ahkam Defteri | Yesari ile bağlan hayata

Uzun sayılabilecek bi süredir yazı yazmıyormuşum yeni farkına vardım:P Hazır hastalığı da yenmişken (kırmızılıya teşekkürler burdan nane limon tarifi için:P:p) diyerek kolları sıvadım sürekli aklımda olan bir blogu buraya taşıyayım dedim:P:p İyi de yaptım sanki onsuz olmazdı zaten.Issız kaldı sensiz buralar.Yetim öksüz.Evet Issız Ada'ya düşeniz yanınıza ne alırdınız diye sorsalar biri kesin bu blog olurdu.İşte o blog o blog...

Blogun Adı: Ahkam Defteri by Yesari

Yesari de fazla tanıtıma ihtiyacı olmayan blogculardan.Blog dünyasına girmesiyle birlikte fırtınalar estirmeye başladı kendisi.Tutabilene aşk olsun:P Son zamanlarda daha çok mim yazarken görüyorsunuz onu.Mimlerin bloggerı:P Mimler kraliçesi de diyebiliriz aha:D


Demek ki güzel cevaplar yazıyor ki herkes onu mimliyor:D Bak mesela beni mimleyen yok haha:D Aslında Yesari'nin blogunu Babe'nin bloguna da benzetmiyor değilim.İlla birine benzetcem yoksa olmaz:D Yazış biçimleri falan çok benziyor ama.Eskiden temalarıda çok benziyordu.İkisininki de erkek teması gibiydi.Babe de bahar neşesi var şimdi darısı Yesari'nin ahkam defterine.Değiştirsin diyenler.Evet herkes değiştir dedi.Demokrasi böyle birşey Yesari.Boynumuz kıldan ince demokrasi karşısında:P:p

Bilmeyenler için de söyliyeyim ahkam defteri bildiğimiz Turkish girl blogger kşisel bloglardan..Haha nasıl bir kelime oldu o öyle:D Evet ondan anladın sen:D Ayrıca Yesari'nin hayranları arasına Feysbuk'ta katılmış.Habere göre ahkam defterini okuyan Feysbuk yöneticileri Yesari geri gel dön ne olur diyerekten yalvarmaya mail atmaya başlamışlar.

Yani kısaca ahkam defteri ne derseniz,hayran kitlesi giderekten artan, bağımlılık yapan, yatmadan önce süt ile birlikte okunması gereken, kolestrole ve kalbe iyi gelen, bir başucu blogu..Ne kadar da çok şeymiş sahi.. "Profesiyonel" bloggerlara göre günde 3 doz alınması halinde kendinizi 10 yaş genç hissedeceğiniz söyleniyor.Ben onların yalancsıyım.Denemesi bedava...:P

Zeus bildirdi.Arz ederim:P:p

Not: Blog Ödüllerine başvurunun bitmesine 3 saat kala Topluluk Blogları kategorisinden başvurduk.Kabul edilmişiz.Yakında sizden oy dilenecek bu blog.Siperleri hazırlayın.Savunun BlogMania geliyor..Heii haytttt ahhaha:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ayrıca ikizler burcu :)
    yani burçdaşım ;)

  2. her eve lazım...ıssız bir ada için alacağım 3 şeyden 3 ü olacak kadar keyifli:)) yesariii sen bizimm herşeyimizsinnnnnnn:))))))))

  3. Evet zodyak yılında öküz burcusunuz siz:P:p

    @Seyrü sefer Yesari Halkın Dmokrasi partisi falan kurmak lazım..Kurtuluş ondan büyük önder Yesari 'de ahaha:D

  4. zeusuuuuuuuuummmmmm....katalkaraammm...ayyy bu nee buu...allahımmmm meğer ne kadar ama ne kadar çok seviyomuşummmmm pohpohlanmayııııı anammmmm....
    bu kada mı olur ama bu kada....canımmmm....çok teşekkürlerrrr...ama çok ama çokkk....bölee gözlerimi ovuşturdum düşen postlara bakarken....
    tema olayında haklısın ama ben o kadaa kararsızım kii bi süre bekliyorummm saçma birleyler yapmamak için...birde böle adı üstünde defter mefter öle birşeyler olmalı...böle işteee...ayyy çok tatlısın yaaa...
    yukarıda ki iki ikizler hatununa da teşekkürler...
    ay resimeler de çok şeker olmuşşş yaaa...yerim sizi bennn....

  5. bende öküzüm bendeeeeeeee ikizimm çatalım, karayım bendeeeeeee:)))

    yesari tüm oyum senindir tek geçerim bunu bil bacıların efendisi:))

  6. Hehe teşekkürler :P:p Bizi yemeyin Yesari hanım hazımsızlık yapabiliriz:D ahha:D

  7. canım bacımmm:D bütün oylar zeusuma...blogmoniayaaa...o katılmış BÖ ye:)))

  8. du bakim kı yeni görüorum incelicem bu arada hayırlı olsun hahah bloğumuza:D kazanırsak nolcak piki??

  9. Kazanırsak ne olur bilmiyorum önce kazanmamız lazım :P:p

  10. ya girdim siteye de adaylar nerde niye gözükmüooo

  11. Yesari'nin en büyük hayranlarındanım.
    Bu şirin kız bende tiryakilik yaptı. Okumadan duramıyorum :)
    Şahane döktürüyor, yaşam kaynağım oldu :))

  12. zeugma doğru yoldasın devamm:)) ben de aynen katılıyorum:))


Leave a Reply