17.4.09

3 kadın birden nasıl idare edilir | Taktik 6

Yazan: Ukturk | 17.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: 3 kadın birden nasıl idare edilir | Taktik 6

Kız tavlama taktiklerimizin 6. sına gelmişiz.Nerden nereye geldik çekirgeler.İlk yazımyı hatırlıyor musunuz.O zaman daha toydunuz.Bak şimdi 3 nü birden idare edecek kıvama geldiniz.O yüzden bu dersin şimdi tam zamanı.Diyalogları iyi okuyun.Denemiş test edilmiştir.Önemli olan nokta pot kırmamak ve nazik olmak yine ayrıca suyuna gitmek tama uzatmıyorum nabza göre şerbet vereceksin.Karşındakini iyi tanı önce:P:p
Hadi reastgele çekirgeler:D

Handan: Ukturk yavrumm niye beni ihmail ediyorsun ama..
Ben: Yapma kuzum niye ihmal edeyim ben seni,
Handan: Beni seviyor musun ukturk
Ben: Seviyorum bebeğim allahın bir lütfunu sen bana
Handan: Kim bilir bunu bundan önce kaç kıza söyledin nalçak,
Ben: Hayır ilk sana söylüyorum Handan.Hayatımın aşkısın sen.Senden önce geçirdiğim zamanlar hep boşaymış.Senle yaşamayı öğrendim ben.
Handan: Beni şımartıyorsun ama
Ben: Ondan dedim zaten öhhöö yani içimden gelenleri söledim bebeğim.Sensiz bana bu dünya neye yarar varsın olmasın.Neyleyim köşkü neyleyim sarayı içinde sen olmayınca:P
Handan: Ayy çok şekersin yaaa mucuxxxx..

2 saat sonra başka bir yerde başka biriyle ...

Olga: Ukturk do you love me dude xD
Ben: Yes I do Olga let's yattı uyudu together ok:D
Olga: Ama sen hep onu istemek benden yoksa beni sevmiyor sen
Ben: Da da seviyorum tabi ki o nasıl söz kırılırım bakk
Olga: Yok kırılma sen üzülmek ben sonra
Ben: Olga bak sana ne aldım beğendin mi
Olga: Ayy sen var çok centilmen olmak ben var seni sevmek
Ben: Sev beni Olga Let's anladın sen (kaş göz)
Olga: Mucuxxxx

3 saat sonra başka bir yerde bu kez kız arkadaşıyla

Ben: Ayhh çok mu geç kaldım tatlım işim vardı az ancak yetiştim biliyorsun trafikte var İstanbul'da ancak geldim.(Çiçek verilir)
Darling: Ayy kıyamam ben sana çok mu yoruldun sen.Niye bu kadar çok çalıştırıyorlar seni alçaklar.Ben seni rahatlatırım tatlım.Çiçek bile almışın bu kadar işiin arasında çok tatlısın.
Ben: Hiç sorma bebeğim ya ne işçisiyiz belli değil angarya hep bir de yönetici diyorlar.Ama yanına geldim ya hepsini unuttum.Evet çok tatlıyım ben şeker topağı gibiyim:D
Darling: (Yılışmak) Ayyy neden bu kadar tatlısın sen ya kızamıyorum bile sana ben.
Ben: Kızma bana sevgilim bak hava güzel, deniz ve mehtap şimdi soracaklar seni bana.(Elinden tutulur)
Darling: Aaa bak yıldız kaydı aşkım.
Ben: (Başka şeyler düşünüyor) evet ne güzel di mi çok güzel bak şimdi bir tane daha kayar kaçırmayalım:D
Darling: Mucuxxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. deniz ve mehtap soracaklar şimdi seni ahaha :D koptum buraya.. ama bu yazılar yanlış oluyo. kınadım şahsen.

  2. bakın sayın dişiler yukarda bir adet fordus casanovus görmektesiniz.Görüldüğü yerde kaçın hatta üzerine biber gazı sıkın,ben senin bildiğin kızlardan değilim repliği eşliğinde çantanızı kafasına vurun :DDDD

  3. Kınamayın beni ayrıca dolduruşa da gelmeyin vatandaş.Provakasyon bunlar:P oyuna gelme:D

  4. hahah :) yazık olgaya :D cok ucuza kandırmıs :P

    bu arada yazılara gırıldıgınde yukarıdakı anasayfa lınkı ıse yaramıor ukturk bılgıne :)

  5. ukturk bunu senden beklemezdim, şu evlilik meselemizi gözden geçirmem gerekecek:)

  6. Fatih farkındayım onun halletcem inşallah.Erniyorum biraz:D Saol:P

    Kedi kedi :D tamamına erdirelim di mi:D Hepburn kolajı hazır bu arada:D

  7. Adsız dedi ki...

    ben beş kişi idare ediyorum 2 rus 3 türk 3 sarışın diğerlerini siz bilin


Leave a Reply