29.3.09

Yerel Seçim geldi hanım oy kullanmayan kalmasin

Yazan: Damat Ferit | 29.3.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Yerel Seçim geldi hanım oy kullanmayan kalmasin

Merhaba,bir hayli üzücü bir haftayı geride bıraktık.Ama hayat devam ediyor sözünden yola çıkarak yola devam ediyoruz.Böcek yine.!:)) yeni bir yazı yazacakmış gibi ama bakalım ben yine baskın çıktm galiba naberrr:)))

Huhh:) Yarın seçimler var hatta yok bugün bir de unutmayın saatler bir saat ileri...Bir saat az uyuyacaz bugün ühüh:))) Bir seçim anketimiz vardı çok büyük bir katılım oldu.Anket 40 gün boyunca sağ üst köşede durdu.Aslında onu çok benimsemiştik.Blogtan biri olmuştu artık.Ama herşeyin bir sonu olduğu gibi bu ankette sonlandı.Artık onun yerinde bir süre Muhsin başkanın resmini koyacağız.

Evet seçim anketimize önceden de dediğimiz gibi devasa bir katılım oldu.Galiba bir anket şirketi gibi çalıştık:)) Türkiye geneli oylar için iyi bir örnek oluşturacak bence seçimden sonra gelin bakın nasıl sonuçlar.Bizim anketimiz tuttu diye biz çığırtkanlık yapmayacağız mütevazi bir bloguz :))

Ankette tamı tamına 4712 oy kullanılmış hepisuda geçerli kabul ettim:)) mükerrer oy yok:)) Yüzde olarak verirsek eğer, bunların %36 ısın AKP, %28 CHP, ve yine %22 sini de MHP aldı.Geri kalanları söylemeye gerek yok aslında ama %5 lik bir kesimde diğer demiş.Bunlar içinde Saadet ve Bbp oyları çoğunlukta diye düşünüyorum.(Anket nerde hey dersen en altta sağda:))

Geleyim yorumlara ve tahminlere.Genel olarak AKP bir kan kaybına uğrayacak.Bu seçimin en karlı partisi bence MHP olacak.Oylarını büyük bir şekilde aratıracak gibi.

Ankara

Ankara rekabetin en bol olduğu yer.Üç aday birden yarışıyor.Karayalçın bence şansı yok alamaz gibi gözküyor.Gökçek veya Mansur Yavaş ipi göğüsleyecek.Mansur Yavaş sürekli olarak oylarını artırıyor.Özellikle bu son kazanın seçimlere yansımasını bekliyorum.MHP Ankara'yı alırsa çok büyük bir iş yapmış olur.Favorim Mansur Bey.:))

İstanbul

İstanbul Ankara'ya nazaran daha az rekabet var.İki aday arasında gidip geliyor.Her ne kadar Kılıçdaroğlu çok iyi propaganda yapsa da Kadir Topbaş yine seçilecek benim görüşüm.Her ne kadar beğenmesekte.İstanbul favorim Topbaş:))

İzmir

İzmir'e fazla yorum yapmayacağım.Akp çok istiyorum diyordu ama yine alamayacak.CHP kesin favorim.Banko CHP diyorum..:)))

Diyarbakır

AKP'nin seçimleri kazanmasını istediğim yegane yerlerden birisi Diyarbakır.Belediye bütçesinin en azından başka yerlere gitmesini önler bu sayede.İnşallah AKP Diyarbakır'ı alır diyorum.Ama objektif bakarsak DTP yine alacak gibi.Ama son bir hamle ile belki AKP alabilir.

Sivas

Sivas'ı niye koydum.Muhsin Yazıcıoğlu an çok istediği şey milletvekili olduğu şehrinin belediye başkanlığıı almaktı.Bunu bu seçimlerde başaracağını düşünüyordu.Haydi Sivas diyorum.Hemşehrine vefanı göster.Banko BBP...

Mersin de MHP, Maraş'ta MHP Konya AKP, Antalya AKP, Gaziantep AKP.... bunlarda var ortaya karışık:))

Tahminler böyleydi.Maçlar her türlü sonuca açık gibi gözükse de benim dediklerim çıkacak.Bak görürsünüz.:))) Haydi kazasın belasız bir seçim dileğiyle.Oy kullanmayan eşektir...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. en karlı mhp mi, oldu. tek başına iktidar da olcaktı zaten onlar. neyse. sivasta bbp olsun tabi ki, gidene ne faydası olacak bilmiyoruz ama.. ankarada mansur yavaşı ben de isterim, olmayacağını sansam da. diğerleri de malum..

  2. nerden duydun yav hemen:D
    valla yazacaktım sor bak duyduğuna:Pp

  3. bi dost AKP sana madalya vermeli bence:))) artıracak görürsün:))

    Böcek yazacaktım tam,, baktımm Böcek diyor kayıtlarda bekledim ses seda yok yazının devamıda yok şansına kaybetti dedim huhh:))) oyum sana:))

  4. artırsın hacı lafımız yok.. chp yönlendirme yapmıyor ama bu sefer, bize vermeyen mhpye versin en azından demiyor. bunu da dikkate almak gerek tabi..

  5. teşekkürler yavrum beni sizler yarattınız zaten ukturk e o kadar dedim şuraya bi fıskiyeli havuz diye ama yok:D
    oyunuzu bana verirseniz bir havuz,ayrıca blogmania turistik tesisleri,ılıca ve kaplıcaları,otoyolları kavşak ve köprüleri hatta blogmania cafe yi de hizmetlerine açacağıma söz veriyorum:P

  6. burdan ankara halkinin ne gerzek ve beyinsiz oldugunu soylemeden gecemicem, cunku her ne kadar o sirtlan siritisli herifin arkadasindan "pisliiik paralari goturdu, hortumcu, kazikci" deseler de yerel anketler falan melih gokcek'i gorsen diktator falan sanirsin, oyle destek var arkasinda mal herifin! ay daha oy vermeye gitmedim ama dellendim, firsatim olsa bagimsiz aday falan olcam yanii sirf gokcek'e giden oylari boluyum diye!

  7. Muhtar adayımız Böcek ,, havuz istiyoruz yazları çok sıcak oluyor :))

    Dominatrix Ankara bu kez Gökçek'e girecek inşallah:)))

  8. oyumu kullandım geldim. üff hastane gibiydi ne meraklıymış millet oy kullanmaya :P

  9. Cesetizleri huhh:)) ben sabahtan gittim geldim inler ve cinler birdirbir oynuyordu:))) haha:D

  10. ben de verdim geldiiiiim, gokcekci kimseye de rastlamadim:D ama umitkoydeyim ben burdakiler herkese oy verir ama gokcek'e asla, bunun bi de sincan tarafi var ki.. off ki ne off:( pis herif sincan taraflarina doldurursa tum otobusleri imkanlari falan bunlar da yalakalik diye verir tabi sayin i(!) melih gokcek'e >.< offf sinirlerim zipliyo yine:(


Leave a Reply