3.3.09

Watchmen Filmi konusu ve fragmanı

Yazan: Damat Ferit | 3.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Watchmen Filmi konusu ve fragmanı


Bir beklenen bir film daha Türkiye yolarında.Ben bir filmmania olduğumdan benim için çoğu film beklenen film sayılabilir aslında.:) Watchmen geliyor...:) 6 Mart'ta sinemalarda olacak bu doğaüstü film.

Süper kahramanlı filmlerden hoşlanıyorsanız işte size yeni kahramanınız.Watchmen.Nasıl da tanıttım ama.:)

Ancak 18 yaşındak küçük olan zleyicilere kötü bir haber olabilir.Filmdeki bazı şiddet sahneler yüzünden filme +18 sınırlaması gelebilirmiş.Ama bence ilk günlerde böyle bir yasak konulsa bile sonra kaldırılır diye düşünüyorum +13 falan yaparlar.Sinemada böyle filmleri izlemek çok güzel oluyor.Özellikle izlediğiniz sinemanın ses sistemleri iyise tadından yenmez.

Filmi izlemedim.Korsana karşıyız:)Ama konusu hakkında bazı şeyler biliyorum.Öncelikle fantastik bir film onu belirteyim.Film eski bir çizgi kahramandan filme uyarlanmış.Sosvyetler Birliği zamanında ABD ile olan gerginlikler ve bir süper kahraman Watchmen.Ama bu gerginlikler geri planda biraz.Filmde cinayet ve bu cinayetin süper kahramanlarla alakası.Komedyen isimli bir süper kahraman öldürülüyor ve gelişiyor olaylar.Fazla bilgi vermiyeceğim.:)1985 yılında geçiyor olaylar.Süper kahramanların devri o zaman.Büyük komplolar.Her türkü aksiyon macera:)Kaçmaz bence:D

Özellikle Watchmen'in fragmanını izleyince hak vereceksiniz.Ben de bende diyeceksiniz:)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 0 Sesime ve fiziğime güveniyorum:


Leave a Reply