16.3.09

Ukturk'ten aşka dair maniler şiirler :P:p

Yazı: Ukturk'ten aşka dair maniler şiirler :P:p


Şiirler maniler yazdım size sevdiceklerim blogcularım :P:p

Bugün kazı kazan aldım sevdiceğim,
Belki çıkar zengin olurum diye,
Yine çıkmadı lanet ettim,
Yarınlara kaldı ümidim niye.?
*
Sonra yolda bir kız gördüm,
Fütursuzca takıldım peşine,
Usulca evine kadar takip ettim,
Şeytana uymuştum bi kere.

Devamını yazmadım uyhh terledim ondan:P:p İnşallah yazarım yazan varsa söleyebilir:D

Bir de mani yazdım bak.O daha güzel:P

Bahçelerde kereviz,
Çikolatanın kalorisi olmuş ikiyüz sekiz,
Bu ne saçma bir manidir,
Sevdiğim kızın adı Ayşe Nergis...

Bir tane daha (Bunu uyarladım başka maniden:D)

Yazarim maniler geldim gaza
"Temel"li fikra anlatilir mi hic laza
Ukturk oglan pek bi gariptir..
Tatile cikalim lutfen bi dahaki yaza... (Mesaj var:P)

Hhehe biliyorum iğrencim bence güzel oldu 15 dakikada yazdım bunları.Gelecek görüyorum kendimde.Şiir kitabı falan mı çıkarsam ki.:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. sonuncusu süper, halk edebiyatının özellikleri çok belirgin , gelecek var sende :D

  2. çok pis edebiyat yaparım valla:P:p aha:D

  3. bana da yazsana bir tane:P

  4. Oy prenses prenses,
    Allahım ne kadar güzel bir fes,
    Yine saçmaladım galiba,
    Sen idare et be prenses:P:p

    AHHAH:p 10 saniyede yazdım valla yeminlen:P

  5. süper olmuş ama fes kısmında sapıtmanı da saymazsak
    ten points !

  6. puhahaha :D sen mi yazdın cidden? bence çok başarılı :D

  7. :))) Bu maniler çok komik huh:D aşmışın kendini aferin:)))


Leave a Reply