31.3.09

Ukturk ile Kız Tarafı (Mim Mania)

Yazan: Ukturk | 31.3.09 | Kategori: , |
Yazı: Ukturk ile Kız Tarafı (Mim Mania)

Yesari beni mimlemişti bundan 3-4 gün önce daha dün gördüm bugünde uygulamaya geçiyorum.:P Mimizin konusu karşı cinsten neler bekliyorsunuz veya veya kalbinizi çalan eylemesel hareketler..Bu konu bana kelebenk'in aşk kokan eylemler tagını hatırlattı nedense ahha:P:p

Tüm mimlere yaptığım gibi bu mimide mutasyona uğratmayı düşünüyordum sonra vazgeçtim.Yesari kızar sonra aman :P:p aha:D Ama başlığı mutasyona uğrattım ohh:P aha:D Maddeler halinde açıklıyorum kalem defterinizi hazırlayın.Hazırsanız başlıyorum:P

1.Öncelikle benim sevgilim olacak kişi gel dediğim vakit gelecek git dediğim vakit gidecek.O kadar:P:p Ahaha yok yok o kadar maço değilim kıyamam hem ben ama yine de azcık söz dinlesin başına buyruk olmasın:P Özgür kız ayakları triplerine girmesin:P

2.Aptal olmasın.Eğer bir kız aptalsa onla uzun bir ilişki düşünmek benim için çok zor bir olay.Kısa süreli ilişkilerin vazgeçilmezidir aptal kızlar.Forever baby:P Akıllı olsun ben ona bilmedklerini öğreteyim o bana.Hiç gocunmam bilmemek değil öğrenmemek ayıp hem:P:p ahaa:D


3.Alicia Silverstone ablasına benzemesini de isterim.Eğer benzeyen varsa bir adım öne çıksın.Yakarım gemileri:P:p Bu bir beklenti sayılabilir mi bilmiyorum ama ben böyle biri istiyorum ama ama yok aha:P:p

4.Kendi ayakları üzerinde duran çalışan biri olsun bir de.Tabi bu evleneceğim kişiden beklentim sayılabilir.Erkeklere güvenip yan gelip yan yatmasın.Sonra evde oturan bayanlar kendilerine bakmadıklarından dolayı erkenden pörsüyorlar sonra kocam beni aldattı oluyor.Aldatır tabi ahha:P:p

5.Kara kaşlı kara gözlü olmasın.İstemiyorum esmer.Sarışın olsun sapsarı olsun.:P:p Kızıl da olabilir.Kızıl saçlılarda bir ayrı güzel oluyor bence.Özellikle koyu kızıl tercihimdir.Kolestonda kaç numara onu bilmiyorum ama ahha:P:p BAk bir de kestane rngi de güzel oluyor aa:P:p

6.Yemek yapmayı bilsin bir de.Böyle pastalar börekler yapsın.Kendi elleriyle yedirsin bana.Yemek yapmayı bilmeyen kadına kadın demem ben.Ne o öyle.Bilmiyorsanız öğrenin de gelin kimse almaz sizi valla:P:p Geçen gün komşu getirdi bize pasta allahım kızını mı alsam ki bunun dedim bir an için:P:p aha:D

7.Fazla dekolte giymediği takdirde herşeyi giyebilir karışmam pek.Artık o ayarı yapabilecek kapasite de zekada olması lazım tabi.Orasını burasını açarak kim yanında gezdirir bir kızı deil mi? Saçma vallahi:P:p aha:D Çok göstermek istiyorsa bana göstersin başka biryerde başkasının görmesine gerek yok:P Yani dekolte ama yerinde ayarında:P

8.Fazla naz yapmasın.Ben kaçayım o kovalasın beni derse kaybeder.Hiç kovalayamam koşunca çok yoruluyorum ben ahha:P:p Başka kız mı yok bugün olmazsa yarın olur hadi olmadı 1 aya garanti buluruz:P:p Ataların dediği gibi fazla naz ukturk usandırır:P:p

Daha da yazayım mı ahha:P Yeter bence.Sonra kız kalmayacak etrafta tabi bunların hepside olursa iyi olur ama bir ikisi de olmasa bile olabilir.O kadar kusur kadı kızında da olur canım:P:p

Şimdi mim kime postalayım diye bakındım şöyle bir sağolsun hayalbemol ile yesari mimlenmeyn kişi bırakmamışlar.Onlarında mimledikleri başkasını mimlemiş kalmadı nan geriye kimse:P:p Ama buldum ben öyle sanıyorum :P Missipipi ile Kırmızılı'ı mimledim valla.Hayrını görsünler:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. koleston aşk kızılı:Pp
    tavsiye edilir:D

  2. schwarzkop ateş kızılı bence :D
    gerçi artık üretimden kalktı eski saç rengim pek güzeldi :P

    mim ide aldım efendim ruh halim münasip olunca yazarım ;)

  3. bak şimdi ya kırmızılı..
    ben onu duymamıştım hiç daha önce:(
    merak ettim rengini yav:Pp

  4. zeusum çatalkaram...senden umudumu yitirmiştim...Ferit bile yazdı bizimki kayıplarda demiştim...ama bir yazdın pir yazdınn...çok güldümmm yaaa...bence az yazmışsın...zeussun sen uleyyynnn...

  5. hangisi şimdi koleston mu schwarzkop mu:p:p bence garnier ahaha:p kızlar hepiniz ateş kızılı olun bence:D

  6. ya böcek yok artık o renk zaten ben aradım çok bulamadım ama acaip süper ötesi bi kızıldı,5sene kadar önce ben kullanıyordum,bulsam o boyadan yine kızıl olurum :D

  7. yesari, yazarıdm da yeni gördüm hiç haber etmiyorsun ama:P:p birde zeus ufuk demişin Kaan benim ismim Zeus Kaan:P:p aha:D

  8. yok yeni birşeyler bulmak lazım canım kırmızı saç bayıyor artık nese huh:p

  9. zaten ben sapsarı saçlarını siyaha boyamış bi insanım :D
    çok kızıl tonlarında gezdim yeter gari artık :p

  10. garnier şarap kızılı. diğerlerinin şarabıyla alakası yok, uff çok güzel lan.

  11. ufuk kaan farketmezzzz...zeus yeterliiii...(hemen düzeltirim...özür)

  12. Loreal kor kızılı da iyidir:P numarası da 7.60 sdsfsakj.

  13. Kızlar, sayenizde kızıl saç boya experi oldum valla ahah ben kolestonu tek geçiyorum haha:P:p

  14. ukturk be sende de hiç maço tpi yok ama baya baya maço sezdim ben bilinçaltında yıhyıhyıh:P

  15. babe, yok geniş değilim o kadar o konuda çapsızım biraz ahhaa:P:p

  16. cok yaniliyosunuz
    mango ve ates kizili karisimi olmali.
    tadina doyamicaksiniz

  17. yemek olayı fazla büyütülüyo bence :))

    imza
    yemek yapmayı sevmiyorum!

  18. @Pilli Cadı, ne diyosunnnn:P:p

    @Nil, sen yemek yapamasanda olur bence:P:p Kabul ederler seni her şekilde hayır diyemezler:xD ama yine de bir pasta falan yap sen de olmaz ki :P:p

  19. kek pasta makarna bunlar yapılır ukturk mevzu o değil! :P çok sıkıcı yani onu yapıcağıma kitap okurum yemeksepeti kadim dostum :))

  20. Nil, iyi o zaman kek ve pasta varsa tamamdır iş ben onlarla yaşayabilirim sadece :P:p ben yaşarsam herkes yaşar yani:D

    Ama yemeksepetinin de hakkını yememek lazım kötülerin düşmanı aç karınların meleği o, seviyoruz onu:P:p haha:D


Leave a Reply