11.3.09

Ukturk Hoca ile Cinsel Sağlık Sohbetleri 1

Yazı: Ukturk Hoca ile Cinsel Sağlık Sohbetleri 1

Heheyy burası eğlenceli bir blog siyasi yazılara son veriyorum uleynn:P:p Yobaz hoca Ukturk yeniden sohbetleriyle sizlerle olacak..Önceki ramadan sohbetlerinden sonra gelen isteklere cevap vermek zorunda hissettim kendimi aha:D

Evet sonunda beklenen buluşma gerçekleşti.Haydar Dümen ve tüm blog dünyasının sevgilisi:D Ukturk Hoca bir araya geldi.Bu eşsiz buluşmadan sonra Haydar Dümen blogunda bana sorulan soruları cevapla sen ben yetiştiremiyorum dedi.Ben de bu ulvi görevi hemen kabul ettim.Daha önceden ramazan sohbetlerimden tecrübeliyim zaten:D İşte gelen bazı sorular.:P

1.Ukturk hocam ben 19 yaşında cinsel hiçbir sağlık sorunu olmayan bi delikanlıym tek şikayetim kasık bölgelerimde et benine benzeyen bişeyler çıkıo bayağa bi var çok rahatsz oluyorm cinsel ilişkiye giremiyorum o yüzden bunların çıkmasının nedeni nedir acaba?? Bana yardımcı olursanz sevinirim.

Cevap: Sevgili yavrum vah vah ne yaptın sen öyle.Neler yaptın ki sana ceza olarak böyle şeyler çıkıyor oranda buranda.Biraz ara vermelisin hep hep olursa böyle olur yavrum.Benim özel merhemim var okunmuş üflenmiş onu al cüzi bir ücrete sonra da doktora git yavrum eski performansına kavuşursun.:P:p Eğer benim ilaç yerine başka ucuz ilaçları kuullanırsan unut sen bundan sonra o işi:D

2.Öncelikle merhaba hocam,bundan 4,5 ay önce yasak ilişki gecirdim ve bugun ELİSA testi oldum sonuç söyle
parametre:Anti-HIV Sonuc: NEGATİF Birimi:indeks Referans degerler:
NEGATİF 1
ARA DEGER 0,9-0,99

Cevaplarsanız sevinirim.

Cevap: Evladım önce şunu belirteyim.Ne biçim erkek adamsın sen.Atın ölümü arpadan olsun canım yavrum kafanı takma sen:P:p Hem korkma negatif çıkmış turp gibisin maşallah.Ama dikkatli ol sen yine de Ruslar hep hastalıklıymış.Sen nerden biliyon hoca hoca diyorsan bana da arkadaşlar söledi ondan:P Töbe töbe abdestimi bozacak benim ne pis işmiş bu yaa:P:p

3.Bazen gecenin bir yarısı kendimi kasmış halde yarı uykulu, yarı hoş bir duygu içinde bulabiliyorum.Neden acaba?

Cevap: Haha soruya bak:P Şöyle tabir var kıçın açıkta kalmıştır kesin diye:P Bir de gece yatmadan önce öyle çok açık seçik şey izleme evladım.Eğer izlersen kamyonu devirirsin böyle işte.:P:p Aklını bunlarla bulandırma geçici zevkler bunlar.Bunun bir de öbür tarafı var.Cık cık:P Sen otur dersine çalış falan filan.Ben izlerim senin yerine eğitim amaçlı:P:p

4.Ukturk Hocam ben evli bir bayanım eşimle bir süre boşanma aşamasına geldik ve ben bir hata yaptım bir ilişkim oldu bu ilşkide korunmadım daha sonra eşimle barıştık 4 gün sonra barıştık en son edet tarihim 19 yada 20 haziran olması gerekiyor yasak ilşkim 26 haziranda oldu temmuzun ortalarında eşimle oldum doktorum en son adet tarihimi 5 temmuz diğe tutuyor ama o değil bu çocuk kimden yardım edin lütfen..

Cevap: İşte ben de hep böyle bir soru gelse diye bekliyorum.Nerde kaldın se gözlerim yollarda kaldı.:D Şimdi kızım aferin sana.İyi halt etmişsin.Takışınca hemen kendinin başka kollara atmışsın.Demek ki aranıyordun fırsatı bulunca cumburlop.:P Ohh iyi olmuş canıma değsin.O ilişkiye girdiğin adamında zaten umrunda değildir.Bittin sen kızım.Yakında kötü yola da düşersin sen ahha:D Allah ıslah etsin töbe töbe nereye gidiyor bu insanlar.:D Bir de çocuğa ilerde Sezercik muamelesi yapabilirler.Çok kötü yani..Bir seansta hallederim ben bu işi ara beni ahaha:D

Evet bitti.Talep olursa size yarımlarımı esirgemeyeceğim yavrucuklarım.Sorularınız varsa alabiliriz.Sobetin devamı için blogun önüne arkadaşlar bez açacak gönlünüzden ne koparsa artık:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bi haydar dümenliğin eksikti zaten başımıza:D

  2. Babe evet bir o eksikti o da tam oldu ahha:D

  3. sen çok yaşa emi öldüm gülmekten ya iki kez okudum bide :))

  4. bu blogun soanu kötü :D


Leave a Reply