5.3.09

Türkiye'nin En Çok SATAN Gazetesi

Yazan: Böcek | 5.3.09 | Kategori: , , |
Yazı: Türkiye'nin En Çok SATAN Gazetesi

Türkiyenin en çok satan gazetesi..Az çok tahmin edersin hangisinden bahsettiğimi.Hani gazetelerin şahı,danışmanı var bir tane ak sakallı kucağında bir fifi resmiyle poz vermiş haydar dümen'li gazetesi varya..Ondan bahsediyorum işte.

Okumam falan deme.Kusura bakma ama inanmam ben.Hiç birşey olmasa bile içinde en ufak bir detay dikkatini çekiyordur.Adamlar gazeteyi baştan aşağı öyle bir donatmışlar ki.Olamaz öyle birşey.Uzun zamandır bende elime almıyordum.Bugün farkettim çoğu şeyi de.Bir sürü saçma sapan köşeler açılmış.İnsanları bu gazeteyi okumaya teşvik edici bir çok şey zaten mevcut.Ee adam ister istemez alıp okuyor.istemezi de yok yani bariz istiyor.
Bir sayfasını yalnız tecavüz haberleriyle donatmışlar.Sabahın körü,işyerinde elime aldım can sıkıntısından inceliyorum.Ve hiç abartmıyorum haberi olduğu gibi yazıyorum buraya;
Kızına tecavüz ettiği için onu zorla evlendiren kaynana,damadının,kaynanasının evini silahla basmasına dayanamayıp adamı öldürür.
Burada buna hakaret etmeyeyim ne denir bilmiyorum ama adam karşı komşusunun 5 yaşındaki küçük kızını evine alıp tecavüz eder.Küçük kız ailesine bu durumu bildirir ve karakolluk olurlar sonra.Ve adam küçük bir cezayla kurtulur.
Dur bir haber daha var. Bir adamın karısı 1aydan fazla bir süredir erkek iş ortağıyla beraber bir mağazayı işletmeye başlar.Sonra adam karısına güvenmediğinden herhalde şüphelenir birşeylerden.Neyse adam karısını sırf gün içinde iki kez duş aldığı için sinirinden doğrar bir güzel.Ve ben bir sabaha aynen bu haberleri okuyarak başladım.Mükemmel bir başlangıç!
Tamam gazetenin suçu da yok belki bunlar da ama nedir bu ya tek bir sayfada bu haberlerin hepsi birden yayınlanır mı?Hiç olmadı en azından sayfanın başına tecavüz haberleri diye bir başlık geçseymişler de bizde okumadan geçseymişiz aynı sayfayı.
Tamam onu da geçtim.Bu haydar dümenin olayı nedir ya?Ciddiyim niye bu adama tam sayfa veriyorlar gazetenin içinde?Talep fazlaymış falan işin bahanesi.Ticari boyutu da önemli kabul ediyorum ama bu şekilde mi olur gazetecilik?Nefret ediyorum o heriften zaten.Ben o adama tedaviye falan gitsem heralde iyice psikolojim bozulurdu..Böyle gelmiş böyle gidecek korkarım valla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ( doğrama,tecavüz..) sinir bozucu haberlerle güne başlamamak için 3.sayfaya bakmamak lazım.

  2. Posta mı okuyorsun diye dudak büktüğüm bir arkadaşım bana şu cevabı verdi :

    "bulmacası çok güzel"

    Allah seni kahretmesin dedim.. ne diyeyim..

  3. Rahat yazar;dedim yaa tesadüfi açtım:(

    Üfürükten prenses;onun bile albenisi var işte hem çok kolay hem de çözdükçe çözesi gelio insanın.aynı kapıya çıkıyor yani prensescim:)

  4. Haydar Dümen okumadan işiniz rast gitmez hiç.kesinlikle okunmalı:P:p en çok satan gazete olmanın bazı sorumlulkları var işte bulmaca gibi.Halık eğlendirmek koyun olmasına yardım etmek,düşünmesini engellemek,yeni şeyler üretmesini önlemek......:P ahha:D

  5. gazetelerin ön yüzünde arka kapağında neden yarı çıplak kadın resimleri olur? Neden cinsel yazı dizileri manşettir..
    çünkü ülkemizde kitabın kabının rengini elbisesine uyduduğu için yanında taşıyan azımsanmayacak şahsiyetler var!!

  6. tamam da en çok satan gazete değil ki o:)

  7. en çok satan gazete zaman'dı galiba ya...

  8. Ukturk;no haşhaş no vitamin haha:D
    fulyaprakları;doğrudur:)
    Bi dost;gazetenin sür manşetinde küçük kutucuklar içinde bi önceki günün satış rakamları yazıyordu(bi ara)şimdi öyle mi bilmiyorum ama.hadi seni mi kıracağm ikinici satan olsun hahaha:Pp
    Muhibbi;:))

  9. he evet bi ara öyleydi de, solladık onu ya :P

  10. bi dost;hehe doğrudur canım yalnız dikkatli sollasınlar karşıdan tır çıkmasın:Pp

    Admin;gazete okuma oranları sırf bu adam yüzünden artıyor ne yazık:(

  11. Altuğ;bunun örneklerini de çoğaltmak mümkündür tabi:)))

  12. hadi habertürkle ilgili güzel bir şeyler yazın bunun üstüne :)
    uktürk de bacaklarını göstermek zorunda kalmasın. bak gör yakındır oraya çıkmanız :)

  13. Amin :P:p gör bizi:D


Leave a Reply