10.3.09

Tübitak Bilime Sansür Getirdi.!

Yazan: Damat Ferit | 10.3.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Tübitak Bilime Sansür Getirdi.!


Sansürcü zihniyet yine iş başında. Akp hükümeti geldikten sonra ona buna ota boka sansür koyan zihniyet sonunda bilime de sansür getirdi.Vallahi helal olsun.Bu devirde bu cahillik bu zihniyet.Derginin adı da bundan sonra Bilim ve Teknik deil Ilımlı Bilim ve Ulema Dergisi olsun.:))

Haber aynen şöyle kısaca açıklarsak;

TÜBİTAK Bilim ve Teknik Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Dr. Çiğdem Atakuman, Evrim Teorisi’nin kurucusu Charles Darwin’i derginin mart sayısının kapak konusu olarak belirlediği gerekçesiyle, TÜBİTAK Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Cebeci tarafından görevden alındı.

Evet konu bu.Bunu üzerine derginin Mart sayısı 1 hafta gecikmeli olarak ve 16 sayfa eksik çıktı.Darwin'in evrim teorisini herkes bilir.İnsanların kökünün şempazelerre dayandığını gibisinden şeyleri savunur.Ben bu teorinin doğruluğuna inanmıyorum dinim gereği ama sonuçta bir teori ve bilimsel bir içeriği var.Buna sansür konulması gibi birşey düşünülemez bence.Çok saçma bir kere.Neden böyle birşey yaparlar anlamıyorum ne yani yayınlasa ne olur.Örümcek bağlamış bazılarının kafasını düğüm düğüm hem de.

Zaten Tübitak eski tübitak değil.Kadrolaşma heryerde olduğu gibi almış başını gitmiş malesef.Atanan yenilerden de böyle bir şey beklenir aslında.Normal onlar için sansür.Sansürün her türlüsüne karşıyım.

Şimdi bu sansürdeki amaç neydi Evrim teorisi gündeme gelmesin olmaz kaka idi.Ama bu davranışlarıyla hem kendilerinin ne halt olduğunu ortaya koydular hem de hiç bir Darwin savunucusu bilim adamının isteyipte yapamayacağı bir şekilde teoriyi gündeme getirmeyi başardılar.:))) Oturup ağlasınlar bence:)) Koskoca Tübitak nelerle uğraşıyor yazık.Artık Ntv Bilim dergisi alın eğer bu dergiyi alıyorsanız bunların yayınladıkları bilime de güvenilmez her tarafı ideoloji kokuyor buram buram küf gibi:)

Ama yok balık baştan kokar hak vermek lazım biraz::D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. oha! yok artık.. "ciddi değil" , "şaka bu" desin biri..

  2. Ben de yeni gördüm öleymiş şaşırmadım ama:P.p

  3. ay öyle beyinsiz bi ideoloji hakkında bilim diye bahsetmeyin rica ederim ya.. bişeylere sansür getirdi diyin, ama evrim teorisi için bilim demeyelim.. nesi bilim bunun, öyle olmadığından adı gibi emin olmayan, kalıbını basmayan biri var mı şurda allassen?

  4. birr dost seni anlamakta zorlanıyorum.Ama %47 yi daha iyi anlıyorum şimdi:.)):S

  5. :))) zorlana zorlana anlamak daha iyidir, beyin fırtınası falan filan :P işe yarıyorum o halde, iyi ki varım (H)

  6. lol Tübitak'a lol. Artık bu saatten sonra yapacak tek bir şey var! Derginin başına HY kodlu şahsı getirmek, bu işi burda bitirmek! :P

    Darwin benim idolüm, bir bilim adamı olarak tabii ki.. Efenim sıkıcı moduma giriyorum: Darwin insan şempanzeden gelir demiyor, sadece insanlarla şempanze, maymun, kedi, köpek, kuş artık aklına ne gelirse hepsinin atası 1, o da tek hücreli bir canlı. Evrile çevrile bu hallere geldik diyor adam, hangi genetikçiye sorsanız söyler efenim. Haa tabii dünyanın bile toz bulutu şeklinde başlayıp yüz milyon yıl içinde yaşanacak hale geldiğine inanmak kolay ama tek hücreli bir canlıdan milyonlarca yıl içinde bu halimize ulaştığımızı düşünmek zor geliyor olabilir, o zaman bkz. HY :P

    üstteki şahıs gibi evrim teorisine inanmayanlar olacaktır, bu doğru olduğu gerçeğini değiştirmez :) ktnxbye :P

  7. snng dedi ki...

    http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=73204483153&h=d5NUq&u=yjYSA&ref=mf


Leave a Reply