10.3.09

Süper Loto da Kazanan (cak) Numaralar

Yazı: Süper Loto da Kazanan (cak) Numaralar

Süper Loto 50 milyona koşarken uygun adımlarla sadece kendime müslüman olmayayım ayıp ayıp diyerek bu hafta Süper Loto'da kazancak numaraları açıklıyorum.Yanlış duymadın kazanacak numaralar.Bu numaralara bir oynayan bir de oynamayan pişman olacak.Sonra çıkarsa görürsün.Biliyorum oynayacaksın bu numaraları es geçme.Amacım ikramiye bölünsün bana fazla o kadar para.Siz de kazanın.:)

İşte Süper Loto 73. haftada kazanan(cak) sihirli numaralar...

9 13 23 38 41 45

Numaraların hikayesi ise hayli ilginç,

İşte bunlar kazanacak olan numaralar.DÜn rüyamda hacı sakallı bir amca girmedi rüyama.Tam aksine böyle alımlı mı alımlı güzel mi güzel, bir bakan bir daha bakan güzellikte bir kızımız verdi bana bu numaraları gayet şuhh ve ince bir sesle.Damat damat hayatımın erkeği al, bana yararı yok bu numaraların bari sana faydası olsun benim gibi güzel şeyler bulursun dedi ve buğulu bir öpücük atarak ortadan kayboldu.Hayallerinde canlandırabildin di mi? Yoksa bir daha oku:D

Yani perşembe gecesi tüm bloglar olarak köşeyi döneeceğiz.Şimdi sen oynamazsın çıkmaz yalan atıyor diyerek.Çıktığında çok pişman olacaksın.Ah salak kafam diyerek:)))

Şimdiden tatil planlarınızı yapabilirsiniz:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ya çıkmazsa, kapına geliriz artık!

  2. Sufi çıkacak çıkacak bana güvenebilirsiniz:)))

  3. kemal dedi ki...

    verdiğin numaralar çıkarsa seni nerdeysen gelir bulurum merak etme


Leave a Reply