14.3.09

Sex and The Blog (Mim Mania)

Yazan: Ukturk | 14.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Sex and The Blog (Mim Mania)


Sonunda ya sonunda ben de bu mimi bekliyordum kimin seni seçtim Pikaçu atıl bakayım demesini bekliyordum.Missipipi beni mimlemiş.Malum blog dünyasını çalkalayan bir mim hangi blogger ile seks yapmak isterdiniz mimimizin adı.

Şimdiye kadar bu mimi cevaplayan bir çok kişi okudum.Alayını beğenmedim.O kadar güzel bir mimi heder etmişer valla.Yazık günah nimet nimet:P:p Aslında biraz da cesaret isteyen birşey tabi yazacağınız blogger bunu nasıl karşılayacak özellikle erkekler için zor valla.Aforoz edilebilme ihitmaliniz de var.Ben hepsini göze aldım.Portakalı soydum baş ucuma koydum yapmadım.Baktım şöyle bir acaba diyerekten...

Hadi canım yok yok...Hımm olabilir...Aslında fena değil...Cık olmaz adamı var:D....Tam bana göre.....gibisinden şeyler geçirdim aklımdan ve bu zorlu süreçte kararımı verdim.Yeter lan açıkla açıklıyorsan dediğinizi duyar gibiyim.:P:p

Eveett güzeller içinden
Esther, Pucca, Missipipi ve Zodyakta Bokuyla Oynayan Kızı seçtim...Nedenleri ise şöyle..

Esther,bana biraz değişik geliyor kendisi böyle biraz hard sanki.Zor biri gibi.Biraz tersim kötüdür kızlardan gibi geliyor bana.Azıcıkta olsa psikopatlık var sanki.Ayrıyeten güzel de.O yüzden değişik bir tecrübe olacağını düşündüğümden onu da seçtim.:D

Pucca,en büyük emelim zaten ahha:D Bu mimi ilk gördüğümde ki kendisi haber verdi.Aklımda o vardı zaten.Hem şu sıralar bazı bölgelerinde büyüme varmış tam istediğim gibi yani ahha:P O yüzden bu güzeli görmezden gelemezdim:P Olayın Video kasedini isteyenler varsa tanesi 1000 dolar beybi:P:p

Missipipi,teyyarenin tipi üsttekilerden biraz farklı.Çeşit olsun renkli olsun diye seçtim.Bir de profil resmine tav oldum.Ayrca çok tahrik edici yazıyor.Yine ayrıca gothic hatunlar daha bir çekici oluyor sanki.Evet evet kesinlikle istiyorum vazgeçmem.:P:p

Zodyaklı, Pucca's sister kendisi.Bir karşılaştırma yapmak iyi olur diyerekten seçtim.Gördüğüm kadarıyla Pucca'dan da daha güzel.Güzellik karın doyurmuyor tabi.Ama erkeklerden nefret etmesi biraz da cezb etti beni.O yüzden sonuna kadar evet:P

Mimi de kime göndersem düşündüm taşındım.:/ Evet.Yejades'e gitsin.Bir de Malın Gözü'ne gitsin.Yazın bakayım:P

***
Böyle valla ben istemiyorum bu ne böyle diyen varsa silebilirm o kısmı.Not important baby:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Millete ne oluyor ya, delirmiş. Acayip şoktayım, böyle 12 Eylül'de polis hayalarıma elektrik veriyormuş gibi hissediyorum :). Bu kadarını beklemezdim yani Mim olayında, sevdiğiniz bir kitabım bilmemne sayfasını yazından, buralara değişimi takdir edilesi.

    Normalde açık birisiyim ama ıh, bu bana göre değil. Ben en kötü ihtimal Google'a "Gangbang" falan yazarım...

  2. rahat olun şurda güzel vakit geçiriyoruz geyik yapıyoruz devam devam:P:p No panic be happy:D

  3. Teşekkürler valla iki kişi pek bi mutlu oldum demek ki hepten unutulmuş insan değilim dedim:) Hiçkimseye bakma sen o sıkıcı bir muhafazakar :D Bence oldukça eğlenceli bir mim.

  4. :P:p Esther unutmak ne kelime twitter sağolsun gözümün önündesin an ve an:P:p aha:D

  5. evlenmeden olmaz beybi :P

  6. allam beni normal mimlemez m
    bu blogcular herkes ben mimlemiş bu kouda ya :D

  7. başımıza taş yağacak derim başka da bişi demem :)

  8. bütün fantaziler gün ışığına çıktı yahu :P

  9. @Missipipi, nasıl olsa evlencez bişey olmaz ahha:D

    @Yejades valla kimi mimlesem derken direkt sen aklıma geldin nedense:PD:P

    @babe, bişiy olmaz korkma ben branda gerdim havaya bize bişey olmaz yağsa da:P ahah:D

    @Prenses, hiç bir şey gizli kalmayacak gerçekler gün ışığına kavuşacak ta tamm:P:p

  10. Mim de son nokta:)) ahlaksızlar :))) Güzel olmuş yaratıcı bir mim:D


Leave a Reply