11.3.09

Muhteşem Dörtlü .:))

Yazan: Damat Ferit | 11.3.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Muhteşem Dörtlü .:))

Fazla yoruma gerek yok.Gönlümdekileri yansıtmış.Çok süper olmuş.Cuk oturmuş.Kapak olmuş.:))



Kaynak: http://www.bobiler.org/monte.asp?m=100636

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hahaha:P:p hiç güleceim yoktu.Bomba olmuş bomba:D

  2. ilk resim nedir anlamadım, ama son resim hakkında diyeceğim şudur ki; din adamlarını bu şekilde incitmek hoş değil.. yazık hatta..

  3. İlk fotğraf Akp manisa mitinginde etraftaki kalabalığı çoğaltmak için yaptığı photoshop hilesi kimlere oy veriyorsunuz iyi bakın işte...(RTE zihniyeti yazısındaki linke bakın:))

    Gözü kapalı oy veriyorsunuz sonra atıp tutun.

    Son da o benim gözümde din adamı deil ancak olsa olsa Abd'nin falan adamı:)

  4. Adsız dedi ki...

    inadına AK Parti Çıldırın !!

  5. ahahahhaah mükemmel:D

  6. damat ferit:) ben kendi adıma konuşayım, şu ana kadar seçim için sadece 1 defa oy kullandım o da ak partiyeydi, ama aslında ak partili değilim yani benim partim dediğim parti o değil. kötünün iyisi olarak veriyoruz ona, ya da ben öyle yaptım.. oy verilecek, hak edecek daha iyi birileri varsa etrafta, söyleyin biz de bilelim ona göre kullanalım oyumuzu:) merak ettim bu arada senin kime verdiğini, tahmin ettiğim bişeyler var gerçi ama. amaaan, neyse :)

    son resimdeki zatın da senin gözünde ne olup ne olmadığı hiç önemli değil, benim için de geçerli tabi bu.. Allah hepimizi haksız yere saldırmaktan, iftira atmaktan ve atılmaktan korusun;)

  7. Harbiden Dreamweaver. :D

  8. koptum ben de buna :)


Leave a Reply