26.3.09

Muhsin Yazıcıoğlu - üşüyorum şiiri

Yazan: Ukturk | 26.3.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Muhsin Yazıcıoğlu - üşüyorum şiiri

Muhsin Yazıcıoğlu başkan orda -13 derece soğukta karlar altında yatarken başka birşey yazmamı bekleyemezdiniz heralde.Uzun yıllardır beğenerek dinlediğim bir şiir olan Muhsin Yazıcıoğlu'nun Üşüyorum şiirini sizlerle de paylaşmak istedim.

Bu şiiri Mamak Cezaevineki yıllarında yazmıştır....Dinlemek için aşağıdaki playera tıklayın...



Sözleri ise şöyle...

Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum..

Eğer bir ihmal varsa alperenler hesabı soracaktır bundan emin olabilirsiniz.

*******

Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek düşen BBP helikopteri ile ilgili konuştu. Çiçek: "4 cesede ulaşıldı, 2 kişi aranıyor. Bulunanlar arasında Muhsin Yazıcıoğlu yok. Savcılık olay yerinde incelemeyi südürüyor. İlk tespite göre helikopter gövdeden çarptı" dedi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 47 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Adsız dedi ki...

    içimiz acıyo bir tek o kaldı dürüst bir tek o kaldı dogru bir tek o kaldı benim kolum sizsiniz sizin kolunuz benim diyen ALLAHIM NE OLUR SEN ONU BİZE BAĞISLA SEN ONU ANNESİNE ESİNE COCUKLARINA BAGISLA..BUGUN SİVAS YASTAYDI SANKİ NE OLUR BİZİ BIRAKMA BASKANIM SEN NE ACILARA GÖĞÜS GERDİN NELER ATLATTIN BİZİM İZİN DAYAN..

  2. rabia dedi ki...

    bu sadece alperenlerin olayı degil arkadaşlar bu bizi bütün türk milletini ligilendiren ve her kesimden insanı üzüntüye bogan bir olaydır.neticede orada 6 tane insanın hayatı söz konusu.şimdi sabırlı,sağduyulu,birlik içinte v e tek ses tek yürek olunması gereken bir zaman.unutmayın ne kadar farklı görüşlere sahip olsakta hepimiz birbirimizin kara gün dostuyuz ve zaten olmak zorundayız...yaratan rabbim kadere ne yazdıysa ondan öteye gidilmez.ama İNŞALLAH bir an önce bulunurlar...dualarımız hep onların yanında... .

  3. mukaddes_58 dedi ki...

    ya bu nasıl devlet bunca zaman bi lider nasıl bulunmaz. liderimizi istemeyenlerin eline bi koz geçti kullanıyorlar ama bu kimsenin yanına kalmaz. korkma muhsin başkanım alperenlerin seninle. kim bu yürek gücüyle bize karşı koyabilir...şarkışla

  4. Ben ihmal olduğuna inanmıyorum. devlet elinden geleni yapıyor. ama doğa aşılmaz bir engel. insanın karşı koyması zaman zaman imkansız oluyor. bunu kabul etmek çok acı. insanlar oraya kendi canları pahasına kurtarmaya gidiyor. Kaç kişinin aramalarda belden aşağısı donmuş. lütfen kötü şeyler düşünmeyelim. sanırım sayın yazıcıoğlu da böyle düşünmememizi isterdi. o iyi kalpli ve sevecen bir insan. allah yardımcıları olsun. bence bol bol dua etmek lazım.

  5. ihmal mi var, başka bişey mi var, Allah bilir ve alperenlere de gerek kalmadan cezasını verir eminim.. nasıl bulunamadığını hala, aklım almıyor.. ya da aklım alıyor da, kabullenemiyorum ya! çok çok üzgünüm off.. böyle bi insanın başına bunun gelmesini anlayamıyorum.. isyan emek de değil de..

    sonsuzluğun sahibi seni korusun güzel insan.. :'(

  6. Adsız dedi ki...

    ALLah'ım NoLur Yardım Et OnLara :( Ve ßu OLayı Siyaset MaLzemesi OLarak GörenLerinde Cezasını Ver

  7. Adsız dedi ki...

    çok üzgünüm söyleyecek kelime bulamıyorum.yazıklar olsun.ihmaller yüzünden kaybettik.

  8. Adsız dedi ki...

    ya bence yazıcıoğlu kurtulmuştur bi yere kaçmıştır içime doğuyo işallah öle olur. allah yar ve yardımcısı olsun bütün kalpler tek yürek oldu

  9. Kimbilir,ne kadar üşüdüler.. ne kadar..

  10. Adsız dedi ki...

    üniversite yıllarında teşkilat görevinde bulunmaktan onur duyduğum,parti kurma çalışmalarında yakinen tanıma fırsatı bulduğum saygı değer insan.
    ALLAH gni gani rahmet ve mağfiret eylesin.türk milleti seni ve dürüstlüğünü unutmacak.ruhun şad mekenın cennet olsun.

  11. Adsız dedi ki...

    YÜCE RABBİM SENİ YANINA ALDI DUALARIMIZ SENİNLE ALLAH AİLESİNE VE BİZ ONU SEVENLERE SABIR VERSİN SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİZ SAYGI DEĞER DÜRÜST ADAM...

  12. bafralı murat dedi ki...

    böyle bir devletimiz varki muhsin yazıcıoğlu ağabeyimiz ve yanındaki ağabeylerimizi 48 saatte bulamıyor allah muhsin yazıcıoğlu ağabeyimizi ve yanındakilerin mekanlarını cennet eylesin arkadaşlar ama bu devletten hesabu sorulmalı allha emanetsiniz

  13. bafralı murat dedi ki...

    Huzur dolu içimde
    Ben sonsuzluğu düşünüyorum
    Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
    Durun kapanmayın pencerelerim
    Güneşimi kapatmayın
    Beton çok soğuk, üşüyorum..

  14. yaren dedi ki...

    Allh-u Teala Yar ve yardımcımız olsun çok üzgünüm ,çok üzgünüz başbugumuzun yoklugunda üşüyoruz beton çok soguk ;yalnızlık çok kötü bizi yalnız bırakma başbuğum...

  15. Emrullah dedi ki...

    Ben Muhsin Abiye acımıyorum ben esasında geride kalan bizlere acıyorum Muhsin abi görevini yaptı Rabbine kavuştu. Geride kalan bizlerin sonu ne olacak.
    Muhsin abi bu vatan için canını feda etti acaba bizler ne yüzle bu dünyadan göçeceğiz.

    Allah Rahmet Eylesin Ruhun Şaad olsun seni çok seviyoruz ve hiçbir zaman unutmayacağız Muhsi Abi!

  16. Adsız dedi ki...

    YÜCE MEVLAM SONSUZ RAHMETİNİ ONA VERSİN BÖYLESİNE MİLLİYETÇİ VATANINI SEVEN BİRİ DÜNYAYA GELMEZ BU İHMALDE UNUTULMAZ HALKI KANDIRSINLAR SAFIZ YA AYNI DUEUMDA BAŞBAKANIMIZ OLSAYDI NE KADAR SÜREDE BULUNURDU DÜŞTÜĞÜNÜ DUYANA KADAR BULURLARDI ADAM GİBİ ADAMLAR YAŞAMIYOR ALLAHIM RAHMET EYLESİN SEVENLERİNE SABIR VERSİN

  17. Adsız dedi ki...

    YUH YUH YUH ANCAK BU KADAR OLUR.ZATEN BAŞKA BIR ŞEY DE BEKLEYEMEZDİK DOĞRUSU.SAYIN BAŞKANIMI VE ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLARIMIZI ÜLKEMİZ SINIRLARI IÇINDE TEKNOLOJIYLE BULAMADINIZ YA YUH...KORUCULAR KALKTI YURUDU BULDU SİZ UÇAGINIZLA BILMEM NEYLE BULAMADINIZ YA YUH.COK UZGUNUM COK ALLAH RAHMET EYLESIN MEKANINIZ CENNET OLSUN.ALLAH HESABINI SORAR İNŞALLAH.

  18. Adsız dedi ki...

    sayın teskılatımız baskanımız ıcın duygularımızı nasıl tarıf edebılırızkı gece sabahlara kadar sonrada aksama kadar bekledık bı umut dıye ama malesef acımız cok buyuk turkıye boyle bır lıderı nasıl daha bulacak ALLAH IM yar ve yardımcımız olsun hepımızın bası sagolsun kadere boyun egdık baskanımızın mekanı cennet olsun ISAALLAH

  19. Adsız dedi ki...

    MERHABA...... MUHSİN YAZICIOGLUNU HELİKOPTER KAZASINDAN TAM 2 SAAT SONRA OLAYIN YAKIN OLAN DAGLARINA ÇIKTIM VE İKİ GÜN BOYUNCADA DAGDA KALDIM EGER NASIL KAZA OLDUGUNU VE KAZAMI YOKSA BAŞKA ŞEYMİ .ARAMA NASIL OLUYORDU BUNLARI GERCEKTEN DİNLEMEK VE GERCEKLERİ BİLMEK İSTERSENİZ BENİ ARAYIN 05425643497 KASIM DİNÇ

  20. KASIM DİNÇ dedi ki...

    MUHSİN YAZICIOGLUNU KAZASINDAN TAM 2 SAAT SONRA OLAYIN YAŞANDIGI DAGLARDAYDIM EGER GERCEKTEN GERCEKLERİ MERAK EDEN VARSA ARAYIN VE TÜRKİYEYE BEN DHA HABERE KONUŞTUM YAYAINLAMADILAR AMA BU ŞEKİLDE TÜRKİYRYE DUYURACAGIM 05425643497 TLF ARAYIN

  21. Adsız dedi ki...

    DEVLETİMİZ VAROLSUN,AMA BU KONUDA İHMALİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.DÜZENİN ADAMI OLAMAYANLAR GİDİYO MAALESEF...MUHSİN BAŞKANDA ENDER İNSANLARDAN MAALESEF.ÖLDÜRÜLDÜÜĞÜNÜ DÜŞÜNÜYORUM.AMA REİS BİR TEK SEN DEĞİL HEPİMİZ ÜŞÜYORUZ......

  22. Adsız dedi ki...

    rabbim rahmet eylesin.içimiz yanıyor!!ihmal yok arkadaşlar.hava koşulları cok kötüydü.tvden tde takip ettgmiz kadaryla insanlar yürümekte ve 2 mt önlerini görmekte zorlanıyorlardı..ters istikamette arandıgıda devletin sucu diil.sinyal almak için cok ugrastılar ve sonuc olarak sinyal alınamayınca belkide tahmini bi sekilde o bölgede aradılar.ben buna inanıyorum.bence kimseyi suclamaya gerek yok..

  23. Adsız dedi ki...

    ruhun şad mekanın cennet olsun ey güzel insan seni hiç unuymayacağız

  24. Adsız dedi ki...

    türkiye siyasetteki tek dürüst insanını kaybetti. allah ona cennetinin en iyi yerini versin inşallah ailesine allahtan rahmet türk milletinin de başı saolsun çok degerli bir insan dı bu şiiri 15 yıl önce yazmış. sanki bu günü anlatıyodu bize:(:(:(:(:(:(:(:

  25. muhsinler kolay dogmuyor

  26. Adsız dedi ki...

    böyle güzel yürekli insanı kaybetmekten dolayı çoook üzgünüm...

  27. yeşim dedi ki...

    GERÇEKTEN TÜRKİYE İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR KAYIP. ÜZÜNÜTÜMÜZ ANLATILAMAZ. MEKANI CENNET OLSUN.YERİN PEYGAMBER YANI OLSUN.
    DEĞERİMİZDİN DERĞERLİMİZDİN :(

  28. İLKNUR dedi ki...

    BEN MUHSİN YAZICIOĞLUNUN ÖLDÜĞÜNE İNANMIYORUM VE BULUNACAĞINA İNANIYORUM.O ÖLEMEZ GERİ DÖNECEK EMİNİM...

  29. Adsız dedi ki...

    sonsuzluğun sahibine ulaşmak istiyorum dedi ve gitti kendisine ve diğer 5 abimize ALLAH TAN RAHMET geride kalanlara sabır diliyorum mekanları cennet olsun inşallah HZ.MUHAMMED(S.A.V) E KOMŞU EYLE YARABBİM AMİN.DUALARIMIZI EKSİK ETMEYELİM

  30. Adsız dedi ki...

    merhaba ben özlem.bugün çok önemli dürüst bi liderimizi kaybettik şuan o kadar üzgünüm ki anlatamam.bence ihmaller yüzünden de olabilir ama bu işte bişey var muhsin yazıcıoğlu daha önce 2 kez kaza geçirmiş ve bu üçüncü hayatta bi insanın başına bu kadar kaza gelmesi normal değil bence bu bi suikast olabilir ama en iyisini yüce Allah biliyo. muhsin yazıcıoğlu'na ve yanındaki 5 arkadaşına Allah'tan rahmet diliyorum inşallah bu olayın gerçeği su üstüne çıkar ..

  31. murat 58 dedi ki...

    ey koca reis hayatayken seni anlamayanlar.öldügünde anlasalar ne fayda getirir.bizler yaşayanların degerini öldükten sonra anlarız.mekanın cennet olsun.

  32. Adsız dedi ki...

    mekanın cennet olsun büyük insan,suikast oldugu ortada işte ama böyle bi milletiz biz,sessiz ve duyarsız,

  33. Adsız dedi ki...

    yha allah bu güzel insanı yerinde rahat ettirsin yarabbim o kadar çok üzüldüm ki şiirini bile dinlerken tüylerim diken diken oluyor ailesine başsağlığı ve sabır diliyorum allah rahmet eğlesin

  34. Adsız dedi ki...

    öncelikle ben sunu sölim ben MUHSİN YAZICIOĞLUNU TANIMIYORDUM.AMA BU KAZADAN sonra tanıdım keşke ölmeseydi ama elden ne gelir can verende ALLAH can alanda ALLAH demkkki oda donarak ölcekmiş.ama çok üzüldüm napalımki elimizde değil MEKANI CENNET OLSUN İYİ BİR İNSANDI CENNETTE EN GÜZEL YERLER ONUN OLSUN...ALLAH AİLESİNE SABIR VERSİN

  35. Adsız dedi ki...

    o bizim sivasımızın yiğitdoğsuydu gülüydü güllerimiz soldu acarmı bir daha yazımız olurmu ısınırmıyız bir daha o kara çarşamba aldı yiğidiğmizi sivasımız gülermi bir daha mekanın cennet ruhun şad olsun seni özledik

  36. zuhal dedi ki...

    sivasımızın yiğitdoğsu gülüydün sen güllerimiz soldu açarmı bir daha bilmem bir yiğit geçti buralardan bir daha gecermi bilmem bir daha sıvasın yazı olurmu ısınırmıyız bilmem emanetin emanetimizdir gözün arkada kalmasın izindeyiz bir daha o kara çarşambalar olmasın sen rahat uyu yolundayız mekanın cennet ruhun şad olsun

  37. Adsız dedi ki...

    indir

    http://rapidshare.com/files/216215765/Muhsin_Yazicioglu_Usuyorum.mp3

  38. Adsız dedi ki...

    ÜLKÜCÜ OLARAK BAŞIMIZ SAGOLSUN MUHSİN BAŞKAN

  39. Adsız dedi ki...

    çok üzgünüm anlatamam .bir gülün güzelliği nasıl anlatamazsam muhsin başkanımızıda anlatamam kendisine allahtan rahmet ailesine ve türk milletine başsağlığı diliyorum.hayattayken haketiğin değeri veremedik çok üzgünüm.koluman balgat çalışanları.

  40. Adsız dedi ki...

    bir kere Muhsin Yazıcıoğlu'nun kendi hatası çünkü hava şartlarını görüyo ama yinede artistlik yapmak için helikoptere biniyo helikopter düşmeseydi ben bu hava şartlarına karşı dayanmış adamım diyecekti ama yinede yakınlarına baş sağlığı diliyorum

  41. şu yukardaki adsız muhtemelen gelmiycek bidaha, bunu da görmiycek ama, söylemezsem de içimde kalır.

    GERİZEKALI MISIN SEN???

  42. Adsız dedi ki...

    bir kul...
    ALLAH(cc)>muhsin yazıcıoğlunu vede vefat etmiş diğer müslümaların mekanlarını cennet eylesin,(AMİN)

  43. AHMET dedi ki...

    çok üzülüyorum.muhsin yazıcıoğlu benim için çok önemliydi ....o kabimimde yaşıyor ALLAH cennette beraber olmamımızı nasipetsin. lütfen
    dualarınızı eksik etmeyin........ ÜŞÜYORUZ KOCA REİS.

  44. Adsız dedi ki...

    ALLAH MEKANINI CENNET ETSİN.GERÇEKTEN ÇOKKKKKK ÜŞÜYORUM....

  45. Adsız dedi ki...

    İNANILIR GİBİ DEĞİL AĞLIYORUZ...

  46. Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun

  47. Allah için sevdik seni reis


Leave a Reply