27.3.09

Muhsin Yazıcıoğlu | bilerek mi kurtarılmıyor?

Yazan: Damat Ferit | 27.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Muhsin Yazıcıoğlu | bilerek mi kurtarılmıyor?

Öncelikle Muhsin Yazıcıoğlu bulunana kadar başka bir konu hakkında yazmayı düşünmüyorum ben kendi adıma.Nerdeyse 2 gün olacak.Dün nerdeyse sabaha karşı yattım acaba bulurlar mı diye.Çünkü değişik açıklamalar gelmeye başlamıştı.Sonra yattım dayanamdım sabah okula gittim sunumum yaptım acaba yine bulmuşlardır diyerekten koşaraktan eve geldim.Ama üstünden 2 gün geçmesine rağmen hala ses seda yok.Kordinatları bile belli değil.

Tüm bu olaylardan sonra ben artık bunun bir kaza olduğuna inanmamaya başladım.Sanki birileri helikopteri bir şekilde düşürttürdü.Onu onlar benden daha iyi bilir nasıl üşüreceklerini.DAha önce nice büyüklerimiz kazalarda öldü yabancı değiliz bu konulara.


Neden Muhsin Yazıcıoğlu'nu öldürsünler ki diyebilirsiniz.Bilmeyenler olabilir.Muhsin Yazıcıoğlu zamanın ülkücü hareketinin en önemli isimlerinde biridir.Sadece bu yüzden bile birçok tehdit ve suçlamaya maruz kalmıştır.Ayrıca birçok kez ölüm tehditi aldığını da açıklamıştır.

Başı olduğu Alperen Ocaklarındaki gençleri bir suç makinesi kullanmak istemişler ancak Muhsin Yazıcıoğlu'nun bunu engellemesi üzerine ortadan kadlırmak için plan yapıldığı iddaaları da vardır.Bu sayede en büyük engel olarak gözüken Muhsin Yazıcıoğlu ortadan kalkacak başı boş ve lidesiz kalan gençler her türlü yola sürüklenebilecektir.

Zaten helikopter kazasının olduğu zamanda bu zaman kadar ki olanları bir tartın.Mesela dün geceye kadar tamamen ters istikamette arama yapmışlar.Arıyoruz ama bulmaıyoruz doğa koşulları böyle diyerekten geçiştiriliyor.Tamamen ilkel koşullarla arama yapılyor.Uydudan yer tespiti yapılamaz mı bence her türlü yapılır ama istemiyor demek ki birileri yaşamasını:Zaten sadece 2007 yılında 4 tane trafik kazası geçirmiştir.Bunların hepsi de şüpheli kazalardır ve her ne hikmetse kamyonlar yine başroldedir.

Ama biz inanıyoruz biliyoruz Muhsin başkan dayanıklıdır.
Bazı çakallar dirisyle karşılaştığında tir tir titrerken şimdi nağralar atarak böyleydi şöyleydi diyorlar.Çakal bugünlerde ortaya çıkar zaten.

Umutluyuz dularımız onunla...

Son Haber

İçişleri Bakanı Beşir Atalay enkazın yerinin tesbit edildiğine dair bilgiler aldıklarını söylerek şunları açıkladı:"Şahinkayası mevkiinden Kanlıçukur'un güneyinden helikoptere ulaşıldığını dair bilgiler geldi. Ekipler bölgeye gidiyor, biz de bölgeye gidiyoruz."

Helikopteri bulanlardan korucu Remzi Gök, telefonla yaptığı açıklamada, 17 kişiden oluşan ekiplerinin enkazı bulduğunu belirtti.

Helikopterin özellikle ön kısmının çok parçalanmış bir halde olduğunu ifade eden Gök, 2'si içinde olmak üzere 5 ceset bulduklarını, ancak Muhsin yazıcıoğlu'nun ölüler arasında olmadığını kaydetti.

Kendilerinin de arama sırasında donma tehlikesi geçirdiğini anlatan Gök, enkazın bulunduğu yerin Döngel köyüne yaklaşık 4 saatlik bir mesafede ve zirveye yakın olduğunu söyledi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 27 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Adsız dedi ki...

    Biz afşinde oturuyoruz göksuna yarım saat mesafede ,düştüğü gün gitmiştik bölgeye ilk gittiğimizde yanlış yerde arıyorlardı,köylülerde söyledi biz de söyledik yanlış yerde arıyorsunuz diye ama kimse takmadı bize bu bölgede olduğu ihbarı geldi dediler başka da bişey demediler.Oraları en iyi korucular ve köylüler biliyo ama asker kendi kafasına göre hareket ediyor.

  2. çok şükür enkaz bulunmuş ama ekipler daha ulaşmamış,enkaza..

    şimdi sağ olmaları için dua edeceğiz ..

  3. Evet bulunmuş enkazın yeri çok şükür inşallah hayattadır başkann.

  4. 5 ölü var ama haka Muhsin Bey den bilgi yok.

  5. 6kişiden 5kişiyi bulduklarını söylüyorlar ama bunların içinde Muhsin Yazıcıoğlu olmadıgına inanmamızı bekliyorlar...Söylemiyorlar şu dakika itibariyle..
    Aslında söylemek istedigim çok şey var ama neye yarar, nasıl olurda 2gün bulunamaz bu ana kadar bilerek beklediler resmen bilerek...İnanılır gibi degil geçen zaman...

  6. MEHMET DOĞAN dedi ki...

    sayı yazıcıoğlu ailesine allahtan rahmet yakınlarına ve B.B.P.baş sağlığı diliyorum bir kez daha her zaman olduğu gibi ihmalkarlık ve önemsememezlik acaba sayın yazıcıoğlu değilde hükümetimizin baiındakilerden birinin bir yakını ulmuş olsaydı aynı şeyler yaşanırmıydı çok merak ediyorum çünkü bende dayısı olmayan madurlardan biriyim tekrar başımız sağolsun allah sabırlar versin

  7. Adsız dedi ki...

    Merhum Muhsin YAZICIOĞLU na ALLAH tan rahmet sevenlerine başsağlığı dilerım...
    coşkun..

  8. Başta Muhsin Yazıcıoğlu ve diğer kaybettiğimiz için; tüm Türkiye' ye ve Ailesine sabır diliyorum. Allah rahmet eylesin.

    Eğer birazcık bile ihmal olduysa yazıklar olsun...

  9. gürkan dedi ki...

    bu ülkeye gelmiş en büyük ikinci lider... bu ülke yönetimine yazıklar olsun hatta kahrolsun...

  10. İha Muhabirinin sesi kulağımdan gitmiyor ya..
    delireceğm "ayağım kırık,burada donup özleceğiz" diyordu..
    dondular ve öldüler..

    köylüler 3 saatte buldu devlet 3 günde bulamadı,yemin ederim delireceğim.

  11. Adsız dedi ki...

    Basta Sayin Muhsin Yazicioglu ve yanindaki 5 abimize Allah'tan Rahmet diliyorum. Yakinlarina bassagligi ve sabir diliyorum.
    Aynen önceki arkadaslarin yazdiklarina bende katiliyorum. Gercekten cok üzüldük. BBP li olmamama ragmen 3gündür televizyonun basindan ayrilamiyorum. hatta geceleri kalkip kontrol ediyordum haberleri. Aklimdan IHA muhabirinin sesi gitmiyo.

    Allah mekanlarini cennet eder insaallah.

  12. Adsız dedi ki...

    türkiye büyük bir siyasetçisini ve bir meleğini(5)daha kaybetti allahtan sabır diliyorum herkeze arkadaşlar bu kötü bi olay ama devletimize yıkmayalım sonuçta orda can var tabiki önemsememek gibi bi düşünceleri yok onlar elinden geleni yaptı ilahi kader böyleymiş resimleri gözümün önünden gitmiyo ve iha muhab.sesi kulağımda gitmiyor türkiyenin acısı büyük mekanları cennet olur inşalaah...

  13. üşüyorum diyordu muhsin başkan ve donarak öldüler sevenleri herkes çok üzüldü büyük bir devletadamı temiz ve dürüst bir siyasetçide malasef bir kazaya kurban gitti miletimizin ve sevenlerinin başı saolsun eşine ve sevenlerine allahım sabrı cemil nasip etsin allah rahmet etsin mekanı cennet olsun.

  14. Allah rahmet etsin,
    belki de ihmallerin tavan yapması nedeniyle aramızda değil şu an ve diğer merhum 5 kişi, ne diyeceğimi bilemiyorum artık, ortada bir dağ varsa bu helikopter ya güneydedir ya kuzeyde, niye iki taraf da aranmıyor aklım almıyor ve bir cevap bulamıyorum, yazınızda belirttiğiniz gibi bir suikast de olabilir, türkiye burası her şey ihtimal dahilinde

  15. şerife dedi ki...

    muhsin yazıcıoglu ölmedi diyin lütfen hemen bulun umutluyum bekliyorum....

  16. Adsız dedi ki...

    Olay basit bir kaza,basit bi kurtarma olayı diye düşünülemez !!! bu senaryolar çok kez oynandı susurluk kazası,gaffar oka,ugur mumcu vs vs bir sürü değerli insanı faili meçhul cinayetlere kurban verdik...acıdır dır ki söylerken bile utanıyorum bu kazada faili meçhul olucak bahanesi ise doğa..bu değerli insanların haklarını öbür dünyada nasıl vericekler...mekanın cennet olsun başkanım..unutulmadın,unutulmuycaksın... :((

  17. adsız dedi ki...

    4 kişinin cesedine ulaşılmış yazıcıoğlu ile birlikte 1 kişi kayıp...umarım kurtulmayı başarmışlardır...

  18. Allah Rahmet etsin...

    http://mehmetsami.blogspot.com/2009/03/muhsin-baskana-rahmet.html

  19. Adsız dedi ki...

    Doğal bir kaza olduğu ve bulunamadığı düşüncesinde olmadım..ELT cihazı çalışmıyor!aranamıyor,bulunamıyor,kurtalımayıyorlar..Okyanusun dibine değil,avucumuzun içi gibi bilmemiz gereken dağlara düşmüştü bu helikopter..Günümüz teknolojisinde,yerde yürüyen karınca bile görülürken koskoca helikopterin tespit edilememesi çok düşündürücü..3 gündür tv başındayım,daha ilk günden köylülerin yetkilileri kaza yerine çağırıldıklarını BBP yetkilileri söylemişti..Sanki inadına inadına ters istikamete gidildi..Hakikaten dehşet verici birşey bu!Bu kadar profesyonelliğin!3 günde bulamadığı enkazı,köylü 3 saatte buldu..Ama neye yarar..Diri diri öldüler işte ve altından da çok şey çıkacağı kesin..Hiç bir şey çıkmasa bile tam bir arayamama ve kurtarılamama kepazeliğidir bu..Derhal bakanların istifa etmesi gerekmektedir bence...

    Ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum..Düşüncelerim paralel olmasa da bu milletin yetiştirdiği adam gibi bir adamın kaybı gerçekten çok üzücü...

  20. Adsız dedi ki...

    ben adımı saklamaktan korkmuyorum adım fatih başkanımıza ALLAHTAN RAHMET AİLESİNE VE SEVENLERİNE BAS SAGLIGI DİLİYORUM

  21. Adsız dedi ki...

    başımız sağolsun allh rahmet eylesın aılesıne metanet versınnn

  22. emrullah dedi ki...

    syn muhsin yazıcı oğluna allahtan rahmet diliyorum.bu bir kaza olamaz ki çünkü düşen helikopterin doğanın damadınındır.dogan medya grubu en büyük ergenekonculardan oldugu icin buda bir ergenekon kazasıdır.anlayan anladı

  23. emrullah dedi ki...

    syn muhsin yazıcı oğluna allahtan rahmet diliyorum.bu bir kaza olamaz ki çünkü düşen helikopterin doğanın damadınındır.dogan medya grubu en büyük ergenekonculardan oldugu icin buda bir ergenekon kazasıdır.anlayan anladı

  24. emo dedi ki...

    muhsin yazıcı oğluna allahtan rahmet diliyorum.bu olay asla bir kaza olamaz.hatta elt cihazının yanıt vermemesi imkansızdır.daha önce düşen atlasjet ve thy uçaklarıyla ilgili civata bilgilerine kadar elt sayesinde merkez medya tarafından haberleştirilmiştir.bunda neden elt den yararlanılamadı?

  25. eno dedi ki...

    allah rahmet eylesin

  26. Sevgili Yazarım;

    26.03.2009 Tarihinde kendi sanal sayfam (www.yoncaayas.com ) ve Milliyet Blog içinde (MEZOPOTAMYA PRENSESİ) yayınladığım 'Darbe İzleri mi; Darbe Günlükleri mi?' başlıklı yazıda bu şüphelere değinmiş bulunmaktayım.
    Okuyup da fikrinizi belirtirseniz sevinirim.
    Başınız sağolsun;
    Saygılarımla....

  27. MİTHAT SEYFİOĞLU dedi ki...

    TÜRKİYENİN DAĞ GİBİ BİR YİĞİDİNİ DAHA YİTİRDİK MEKANI CENNET OLSUN ONUN GİBİ BİR TÜRK EVLADI DAHA, ZOR YETİŞİR. O GELECEKTE TÜRKİYE ADINA BÜYÜK İŞLER YAPARDI TÜM TÜRKLERİN LİDERİ OLURDU FAKAT BUNDAN ÇEKİNEN VE ENGEL OLMAK İSTEYEN TÜRK DÜŞMANLARININ (TEKNOLOJİK OLARAK GELİŞMİŞ DEVL. YA DA BUNU KULLANAN İÇİMİZDEN BİRİNİN) PARMAĞI BU SEBEPLE VARDIR. ELBET HESABI SORULUR. ’ALLAH RAHMET ETSİN, BAŞIMIZ SAĞOLSUN’…
    UNUTMAMAK GEREK! YENGEÇLER TUTULDUKLLARI ZAMAN BALIKÇILAR KOVANIN AĞZINI KAPATMAZLAR. ÇÜNKÜ; YUKARI TIRMANAN BİR YENGEÇ OLURSA BİR DİĞERİ ONU ÇEKER. İŞTE BİZDE BÖYLE BİR MİLLETİZ...


Leave a Reply