21.3.09

Ne vardı ne aramıştın ?

Yazan: Ukturk | 21.3.09 | Kategori: |
Yazı: Ne vardı ne aramıştın ?

Merhabalar! Şimdi sen başka bir şey aradın bu sayfada ama aradığını bulamayacaksın yavrum. Yok çünkü öyle bir sayfa. Tarihin tozlu sayfalarına kalktı çünkü. Çok üzgünüm bunun için. Yani elimizden gelen de bir şey yok. Ne yapalım mukedderrat :P

Halbuki neler neler yazıyordu burada öyle böyle değil aman da aman. Neyse önemli değil. Yazımızı önemli bir sözümüzle bitirmek isterdim bulamadım boş verin hadi dağılalım. Kızıyorum sonra adam olun nan!

Sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hayırlı bi işe - vesile olmak - :D

  2. @anjelique, hıı işte oydu valla vesile olmak:P:p tşkler:D

  3. piskoloji ile ilgili ise dikkatimi çeker. bakacağım!!!


Leave a Reply