29.3.09

Made By Özlem Akın ve Pasaj

Yazan: Missipipi | 29.3.09 | Kategori: |
Yazı: Made By Özlem Akın ve Pasaj


Eveeeet sevgili blogmanyaağğ izleyenleri beni gördüünüze şaşırdınızmı ne yalan sölim bende şaşırdım :P Şinci şöyleki eski teyyare olarank ben 1 adres zıplaması bi blog yoketmecesi ardından her türlü tehlikeyi göze alıp benim ulan benim bu blogu yazan şeklinde kendimi ortaya atıp bide imaj denişiklii yapıp missipipi olarak blog hayatıma devam etmekteyim. Ama bu sadece uzaktan bakınca öyle zira eski sıklıkta yazmıyorum, hiç şevkli dilim yazma konusunda. Haliyle burayada pek uğramadım ukturk kıçıma tekmeyi bassa haklı ama flormar selection kırmızı rujumun hatrına atmıyo tekmeyi biliorum ben :P

Nese benden haberler bunlar. Neden şu anda şu postu yazıyo olmama gelinceee…
Dün diil eveli gün blog blog sıçrarkene Pasaj diye biyere denk geldim. Kendi tanımlamasıyla pasaj “el emeğinin kazanca dönüştüğü adres” Hala anlamadıysanız millet yapıp net üzerinden satıo anacım. Dahada anlamadıysanız gidin zeka testi yaptırın adamın asabını bozmayın :P

Derya baykaldan hallice bi insancık olarank bu pasaj denen yere bi girdim bidaa çıkamadım hatta tüm ürünlere baktım sanırım. Aman aman fazlalıkta ürün yok şimdilik ama sen koyarsan ben koyarsam olur bence..Yani diceem şuki maharetli bi insansanız elemeğinizi satabilirsiniz parayıda kırışabiliriz :P Özellikle takılara, broşlara, örgü hayvancıklara ve hamurdan yapmaca figürlere bayıldığımı ekleyerek ve bakmanızı tavsiye ederek pasaj konusuna son veriyorum çünküüü…

Orda karşılaştığım ve hayran ötesi şekillere girdiğim lakin fiyatının çalışmayan bendenize tuzlu gelmesi sonucu bi taraflarımı yırtıp yapmalıyım aynından dememden mütevellit gugıldan hamur arayışı içine girdiğim vakit bulduğum bi blogu tanıtıcam size (oha ne dedim lan 3 kere oku iice sindir bu cümleyi işalla bişe anlatıodur :P ) Ürünün linki şurda beyenen alsın açısından şeyediyorum yandan aynı tür ama farklı hatunlu ürünlerede ulaşabilirsiniz.

Tanıtıcaam blogun ismi Made By Özlem Akın

Özlem bir lisan bi insan atasözünü özümsemiş ve blogunu 3 dilde yazmayı tercih etmiş :P Blogun içeriği haliyle yaptığı bebekler. Buna ek olarak bebeklerin hikayelerine ve özel bi posttada yapılış şekline yer vermiş. Tasarım ve tüm ıvır zıvır işler ona ait. Bebeklerinin hepsine bayıldım ama özellikle resimdekini kendime benzettiğimden ona ayrı bi sempati besliyorum. Keşke benim olabilseeennn böhüüü :(

Öhömm nese ne dioduk blogun sık güncellendiğini sanmıyorum zira uzun uğraş isteyen postlar yazmak zorunda. O bebekleri yapmak kolay olmasa gerek. Siz yinede arada bi uğrayın girin bakın beyendiyseniz sipariş neyim verin, hatta resminizi gönderip kendi bebeğinizi bile yaptırabilirsiniz. Yaniii bakın boş geçmeyin..

Gitmeden blog sahibesine tebriklerimi sunuyorum ve hayırlı işler diliyorum. İşalla sayemde kazancı artar sübaneke amin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ohaaaa ayni sana benzio kiz missipipi bu:D

  2. özlemin yaptığı kadıncıklar gerçekten muhteşem..bloğunu keşfettiğim günden beri her gün bakıyorum yeni bişiler var mı diye:)

  3. Missipipi sizleri burda görmek büyük şeref :)) bir tekila içelim beraber pasajda:)) huh:)

  4. ay evet ya bebeklerrrr süper := çok sevdim :)

  5. ya varya bayıldım:) çok hoşlar cidden...


Leave a Reply