22.3.09

Kötü Çocuk Ukturk Cici Çocuk Oluyor :P

Yazan: Ukturk | 22.3.09 | Kategori: |
Yazı: Kötü Çocuk Ukturk Cici Çocuk Oluyor :P

Ben çok kötü bir çocuğum biliyor musunuz.Çocukluktan beri böyle.Ama beni çekip buluyor bazısı da.Ama ruhumda olduğundan dolayı hayır diyemiyorsun çekiyor seni.Nerdeyse hiç ders çalışmadım.Dersleri dinlemedim.Ama kader hep benimle oldu.Hep işlerim rast gitti.Bu sokaktan eve çıkmayan ona bunla uğraşan,kavga eden çocuk uniler okudu master yaptı şimdi de çalışıyor iyi bir yerde.Ama kötüyüm ben kötü...

Şu bizim Damat var ya benim kuzen onun tahsil hayatı başarılı ama daha başarılı olmasını engelleyen de benim biliyorum.:P Ama kendi düşen ağlamaz koçum:D Gezerken tozarken iyiydi ama iyiki yapmışız şimdi bulamıyoruz birbirimizi :P

Okuldaki öğretmenlerime de çok çektirmişimdir.Sürekli şikayet gelirdi ilkokuldayken oğlunuz Kaan yanında oturan arkadaşını dövdü,ona tekme attı,burnunu ısırdı,şunun saçını çekti,yere tükürdü,ahmet beyin kızı ayşe'yi öptü(kaçkere hemde:P:p)..bunun gibi şikayetler gelirdi hep babama veli toplantılarında.Ne kadar sabırlı adamdı hiçbirşey demezdi sanki yap oğlum der gibiydi.:D Ama sonra utandım azalttım:D O kadar yüzsüz değilim.Ama bu kadar gevezeliğe rağmen öğretmenlerim beni çok severdi notlarımda iyiydi:P O zaman anladım ya şeytan tüyü vardı ya da allahın sevgili kuluydum... ama kötüydüm kötü...

Sonra büyüdüm kocaman oldum lise oldum.Siyasi şeylere takılmaya başladım aileden gelen bir gelenek gibi bizde karışmayan yok:P Biraz da orda zaman öldürdük küçük polat alemdar gibi geziyordum o zaman benden gördüler şimdi o karakter çıktı ortaya babası benim yani Polat'ın:P:p Lise sona kadar kötüydü notlarım özellikle lise 2, Lise Sonda alayını 5 yapmıştım hala duru o karnem sonradan akıllandım gib birşey..(Babam da öleymiş lise 5 senede bitmiş:P) Uni'de kavga döğüş devam etti.Bir fight club dsiplininde kavga ediyorduk:P Kavga etmek spor haline gelmişti artık.Ama bu kez derslerim iyiydi.Ama özmüde Kötüydüm kötü..

Sonra Uk'ya gittim master için.Orda çok kız arkaşım oldu her milletten.Bir ara ne oluyor nan ülke koleksiyonu yapar gibiydim.Bazısına arkadaş denmezdi garnitür gibydiler.Ama hepsini de hatırlarım şu şöyleydi bunun şu özelliği vardı gibisinden..Ama hep kandırdım duygularıyla oynadım bazılarının.Ama bazıları öyle istiyordu sanki.Bu yabancılara akıl erdirmek zor.Ama alan razıydı verende sonuçta.Aşık olmadım hiç inanmıyordum..Evlenene kadar bütün kızlarla gezerim mantığı güden bir insan başka ne yapabilir ki di mi..Fazla ah etmeseler bari sonra çocuğumuz falan olmaz aman:P:p..Ama kötüydüm bir kere kötü..

Sonra tekrar Türkiye'ye geldik çalışmaya başladık alışmış kudurmuştan beterdir derler.Hep beni bu Uk bozdu:P Önceden ne güzel kavga ediyorduk spor oluyordu.Kaldığımız yerden devam ettik.Bu kez başka bir spor dalını deniyordum.:P Ama yine aynı olaylar döndü tabi.Ama bu kez işler çok yoğundu o kadar vaktim olmuyordu.Dermanın kalmıyor insanın çalışınca.Kendimden başkasına vakit ayıramaz oldum.İyi bencilleştim.

Ama dün gece karar verdim birisi sayesinde.O birisi kim diye sorarsanız söylemem.Ama çok yakınınızda onu görebilirsiniz:P:p Artık yukardaki kötü çocuk Ukturk gidecek iyi çocuk olacak inşallah.Öle umuyorum.:P

Bu blogada yansır bence.İnanırsak olur bence:P:p ahha:D iyi çocuk cici çocuk evet benim o:P

Nil Karaibrahimgil'den geliyor....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. anlattıklarına bakılırsa tahminimce aşık oldun :D , öğrenmek için senide izlemeye devam edicez o zmn

  2. Allaamm gül gibi çocuk gitti, blog aleminin en we tek yakışıklısını da kaptırdık, önümüzdeki maçlara bakıoruz:DD

  3. ov may gad diyorum beybi:P:p

  4. ukturk..
    Allah,senin için d.gününde ettiğim duayı ne kadar hızlı işlema almış farkında mısın :P

  5. beni izleye devam edin..

    Ugnist tatlım ahha:P:p

    Dominitrix, bence de ov my godd:P

    Prenses, hep dularını bekliyorum:D

  6. olacak o oya basarın repliği vardı ona benzedi , bizi izlemeye devam edin anacım :D

  7. birisi sayesinde alınan kararlar, o "birisi" gidince yalan olur genelde ama, hayırlısı tabi..

  8. Ne oluyor hoopp sağa çek:))) kıza yazık biri anlatsa bari bunun ne halt olduğunu:))

  9. damat ferit katılıyorum kıza yazık :D... huylu huyundan vazgeömez iki gün sonra ukalaa ya geri döner bu :D

  10. wuuuuuu uktuuurk bak ne diolar senin icin, bi tartisma programi acalim bencee:D


Leave a Reply