13.3.09

Kızsız Adam kısa filmi ve Issız Adam

Yazan: Damat Ferit | 13.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Kızsız Adam kısa filmi ve Issız Adam

Son zamanlarda çok tartışılan aslında toplumun kanayan bir yarası olan bu Kızsız Adam ve Issız Adam hakkında ahkamlarımı zevkle okuyacağınızı umuyorum.Önce yeşilçamcılara sesleniyorum yapmayın böyle filmler işin rajonunu bozuyorsunuz olmaz ki:))

Kızsız adam kimdir? ve Issız Adam kimdir?

Issız Adam'dan başlasak ıssız herif bir milyon parası olan genelde entellektüel de olablir.Olmasa da olur.Parası olsun yeter.Bu herifler kadınlara fazla değer vermez aslında sadece cinsel bir obje olarak görürler.Bağlanamama sorunları vardır.Ama şimdi bu Issız Adam bir popüler oldu bir popüler bırak tatlım bu işleri aha sana Kızsız Adam..

Kızsız Adam da ıssız herife göre daha züğürt daha arabesktir.Issız adam gibi bazı romantik numaraları yoktur.Ayrıyeten parası da yoktur.Sadece kesikin bakışları bir Marlboro paketi bir de o da hepsinde yoktur 10 yaşında bir arabacık.Zaten onlarda masa üstünde olur oynar durur haa uutmadan bir de telefon yine masada.Yaka bağır açık olma olasılığı yüksektir.

Şimdi parası olunca oh oh ne güzel ıssızım benim yavrum cicim.Kızsız adam olunca aa ıykkk kroya bak.Kaç kaç imdaaatt.! Olmaz böyle lütfen Issız Adam'da özünde krodur onlar daha tehlikeli dikkat edelim.Umut taciri bu herifler.:)

Ama Issız Adamlar yaklaşmasını da iyi biilir.Kızsız adam ise bu işten anlamadığı için kro olarak göze batar.Kızsız Adam çok sert kesiş bakışlar atar.Sanki lazer mübarek.Karşıdakini çok rahatsız eder.Zaten ondandır hep Kızsız Adam kalacaktır.Ya da çok utangaçtır.

Yakışıklılık ıssız adam ve kızsız adam ayrımında kullanılmaz bence.Ne çirkin adamlar görmüşünüzdür güzel kızlarala.İşte onlar Issız adamlardan.Cep dolu tatlım:))

Bu yazıdan anlamanız gerekne şeyi söylüyorum.Kızsız Adam ile Issız Adam'ın farkı yoktur.Topu aynıdır bu heriflerin.Lütfen özenle dikkat gösterelim.:)))İşte çekilmiş bir kısa filmimiz var Kızsız Adam....::D Ne kadar güzel de anlatmış huhu:)))))


.

Hamdolsun:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu video yu dün izledim ama nette eklemek için urlsini bulamamıştım neyseki blog dünyası sayende tanıştı bu videolada iyi oldu.
    İzlerken çok güldüm açıkçası. teşekkürler paylaştığın için.

  2. Paylaşım esastır bizz de:))) Teşekkürler.

  3. 2 gündür buna gülüyorum beeeennn...tandığım herkese gönderdimmm...çok iyi bu çocuklarrr yaa...tebrik etmek gerekkkk

  4. Yesari komik ne demek özellikle bu ilk plak sahnesi çok komik:))Issız adamdan daha güzel :))

  5. kaç gündür muhabbeti dönüyor ,izleyememiştim..
    çok hoş olmuş bence,tamamen filmi "kızsız adama" çevirseler keşke..
    tebrik etmek gerek arkadaşları da..

  6. süper olmuş yaa sağol paylaştığın için damat:D
    tam resim albümünün içindeki havuçlu tarçınlı kek tarifini tüh yine kaçırdım derkennnnnn petibörmüş hahaha:D

  7. Kani dedi ki...

    Sinif arkadaslarimla gurur duydum bi kez daha
    Hayrettinin diger cAlismalarida izlenmeli,
    Can Sarcan gelecegin Tarantinosu

    Ve tabiki Alpacino Bektas

    Harikasiniz..

  8. Kızsız adamdaki basrol oynayan arkadası yakın zamanda özellikle de reklamlarda göreceğimize inanıyorum :)

  9. Ahahha bende duymuştum ama izlememiştim çok komik ahaa:P:p süper valla:D


Leave a Reply