4.3.09

Kemal Kılıçdaroğlu Gönüllüleri !

Yazan: Damat Ferit | 4.3.09 | Kategori: , , , , , , , |
Yazı: Kemal Kılıçdaroğlu Gönüllüleri !

Bu sıralar yerel seçimlere takımış durumdayım.Dün gece facebook'ta dolanıyordum kim ne yazmış aa fotoğrafa bak hemen bir yorum çakayım derken.Kendimi Kemal Kılıçdaroğlu Gönüllüleri grubunda buldum kendimi.Seçimde son noktalardan biri galiba.Artık teknolojinin bütün olanaklarından yaralanıyorlar.

Kurt bunlar kurt gençlerin oyları çok önemli tabi.Her ne kadar oyumu Kılıçdaroğlu'na veremeyecek olsam da Topbaş efendiyede vermeyeceğim:) güzel düşünmüşler gençleri seçim çalışmasında aktif kullanmak iyi fikir olsa gerek.Hem de bedavaya:)

Grupta demişler peki ne yapablirsiniz diye.Şöyle açıklamışlar.

NE YAPABİLİRSİNİZ?

- Kılıçdaroğlu’nun projelerini anlatın.
- Bu projelerin hayatımıza katkı sağlayacağını anlatın.
- Yolsuzluğa ve ranta giden paranın gerçekte bizim cebimizden çıktığını anlatın.
- 1 Liralık hizmet için nasıl 5 Liramızın harcandığını anlatın.
- Aradaki 4 Liranın doğru kullanımla hayatımızı ne kadar güzelleştireceğini anlatın.
- Kılıçdaroğlu’nun posterlerini asın.
- Kılıçdaroğlu’nun el ilanlarını dağıtın.

Bu gruba üye olarak, düzenleyeceğimiz etkinliklerden haberdar olun. Bu etkinliklerde ilk ağızdan Kılıçdaroğlu‘nun vizyonunu ve projelerini öğrenin. Bunları çevrenizdekilerle paylaşın.
Gelin buluşalım, sizin de İstanbul’un hak ettiği gibi bir lidere sahip olmasında bir katkınız olsun!


Güzel güzel bu Kılıçdaroğlu Topbaş'tan iyi olsa gerek:) Etrafındaki danışmanlarını iyi seçerse İstanbul'u tanımasa bile iyi işler yapabilir.

Mynet'in bir seçim anketi var büyük kitleler katılıyor ankette durum şöyle.Durum hakkında bilgi sahip olunabilir.


İlk ankette 18-26 Şubat tarihi arasındaki oranları görüyosunuz.Bu tarih aralığında Chp önde gözüküyor.Akp hemen ardında.Ama Chp'nin oyları eğey yükselmiş. Diğer resim ise 10-18 Şubat arasındaki anket sonuçları bunda da Akp önce gözüküyor. Yani anlayacağınız çok sıkı bir yarış var.

Ama benim görüşüm Topbaş her ne kadar Metrobüs showları yapsa da alamayacak. Metrobüs trafiğin içine eden birşey.Trafik alt üst .*ah alır arabası olandan oyu.Hergün rahmet okuyor trafikte kalan metrobüse:))

Kılıçdaroğlu gönüllüleri daha sıkı çalışmalı sonra kılpayı kaçırırlar başkanlığı ben söyledim derim sonra:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kılpayı kaçırmak mı? sıkı bir yarış mı? kılıçdaroğlu, danışmanlarını iyi seçerse iyi işler yapabilir mi? ay yapmayın Allah aşkına...:)

  2. Çok partizan gördüm sizi..:)

  3. e yani yerel seçimlerde tavrım çok bellidir:) bi de partizan olmasa da insan bu laflar komik gelir yani:) hangi partiden olursan ol, istanbulun sonucu bellidir ve açık aradır:)

  4. ben istanbulda değilim ama olsaydım kesinlikle kılıçdaroğluna verirdim aa ben x partiyi desteklerim normalde ama y partinin adayı ii bi insan mantığıyla gitmicem her zamanki tavrım neyse yerel seçimlerde de o olucak walla

  5. Kılıçdaroğlu dedi ki...

    Trafik alt üst .*ah alır arabası olandan oyu.

    Senin gibi düşünsem zor kazanırım ben bu secimi. Metrobüse her gün binen 1 milyon insan ne yapacak o zaman :)

  6. Kılıçdaroğlu bence alamaz seçimi zor o kadar sol oyu yok istanbul'da.. bir kaç açılım daha yapması lazım o zaman belki:P:p

  7. babegazellecan ben de hiç sevmediğim bi partiye oy vermezdim ama mesela şişlide olsam mustafa sarıgüle kesin verirdim yani siyasi görüş karın doyurmuyo sonuçta:) yollar karla kaplı olduğunda baykal tayyip gelip tuzlamıycak:)

  8. Adsız dedi ki...

    29 Mart seçim sonuçlarında AKP kazanırsa ;İstanbul halkı olarak dürüst olmayan , çetrefilli , tüm karmaşaları içinde bulunduran , akraba ya da yandaşları besleyen bir belediye yönetimine maruz kalacağımızı biliyor musunuz? Eğer bunu bilip hala aynı yönetim denirse ya yandaş çoktur ya da akılsız...


Leave a Reply