31.3.09

Hadsizin Başkanı (blog tanıtımı)

Yazan: babegazelle | 31.3.09 | Kategori: , , |
Yazı: Hadsizin Başkanı (blog tanıtımı)


Nice zamandır yazmamışım şuraya,seçimdi meçimdi politik konulara da doyduk.Dedim ki hazır bitti o işler de ortaya şöyle bi güzel blog atalım da neşemiz yerine gelsin:DHakikaten neşeniz yerine gelir yani şimdi tanıtacağım blogla,şahsen ben hep çok gülerek okuyorum,ne mi
o:Hadsizin başkanı tabii ki de:)


Bilmeyenler için tanıtırsak Hadsizin başkanı aslında Amerika kıtasından ulaşıyo bizlere kendisi(ama sanırım şuan Türkiye'de) bi anne ikiz bebeleri var ama yok anacım annelik bebek bloğu değil burası tam tersine kendi deyimiyle şöyle uyarmış:"UYARI: BLOGUMDAKİ İÇERİK ZAMAN ZAMAN YETİŞKİNLER (18+) İÇİNDİR... Anacığım, über-zottirik sıçmık sıçmık yazılarımla karşınızdayım, beğenmeyen okumaz kardeşim, zorla mı? :))"
Evet dediği gibi arada derede yetişkin formatta ama çoğunlukla kafasına esen herşeyde yazıyo,mesela zengin erkek nası taavlanırdan, korunma yöntemlerine,stilden,makyaj malzemelerine(ki bu konuda ciddi bilgili:D)geniiiş bi yelpazesi var.Buraya kadar çok bağyan kısmısına hitap ediyomuş gibi durdu ama değil işte.Gayet erkek seyirciye de hitap eder başkanımız erkek stili,saçı,başı davranışı konusunda da eğitimler vermekte sayın erkek güruhuna.Üslubu da bi o kadar gülmekten yerlere yatırabilir sizi misal çok pis façanızı alır aşşa şu tarz sözleriyle:

-Yaaaaa, işte beyler siz de cebinizi yakın da sonra bizi anlayın, öyle dışardan gazel okumak, kaside yakmak kolay... Giyin lan bu kombini, kafamı da bozmayın benim beeea! :)))

-Yaaaa, Besim ve Besnik paçççozları var ya oğlum ben sizi umursamazlığımla döverim beeea sonra da sevgimle döver ve de nefretimle severim haaaa :))) (oğullarına sesleniyo burda kendisi hahaha)

-Ayyyy yeter beeea malın başkanları, size bir de ideal erkeği mi anlatcam beeea defolun gidin beeea :P

Walla pek neşeli versiyonundan bi cosmopolitan havasında bi blog kısacası.Du bak hadsizin başkanı gibi bitireyim yazıyı:Okuyun güzel dedik işte beaaa paççozlar kızdırmayın kafamı :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Cinsel içerikli amme hizmeti yapıyor,toplumsal aydınlanma:)

    Üslubu biraz değişik gelebilir ilk kez okuyacak olanlara ama keyifli..

  2. üfücüm:artı18lerini bile güzel yazıo yaw bence espriye vuruyo edio haha

  3. Huhh:)) hadsizin başkanı haha:)) isim de güzel içerikte ona uygun:)) hakkını vermiş isminin haha:)))

  4. Görüp görebileceğimiz en çılgın,seksi,bilgili,sert,
    utanmaz,arlanmaz (bu iki tanım mahalle çeçeronları kavgası gibi oldu, dur toparlayım) pek asil hanumefendidir kendisi. Blogların Haydariye Dümen'i. Ben derim hep seks komik bişeydir diye işte onun bloğunda seksi matrak buluyorum. Vay manyak karı :)


Leave a Reply