25.3.09

Hadise'nin Eurovision Klibi çok seksiymiş

Yazan: Damat Ferit | 25.3.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Hadise'nin Eurovision Klibi çok seksiymiş

Daha yeni gördüm bu videoyu ne kadar geriden takip ediyorum herşeyi.Benim gibi görmeyen insan evlatları da vardır diyor düşündüm ve Hadise'nin Trt tarafından çokkkk seksi bulunan Eurovision 2009 kllibini paylaşayım dedim.

Bu klip seksi ve sakıncalıysa yandık vallahi.Neresinde ne var anlamadım.Sadece bir bölümde direkt popoya bir odaklanma durumu olmuş orasına gerek yoktu o olmasa bir seksiliği de yok hani.Ben bizzat kendim daha iyi bir performans bekliyordum.Genç erkeklerin rüyalarını süslemez bu klip söyliyeyim teknoloji aldı başını gitti :))huhu:))) Ben olsam aynı klibi bir daha dayarım mecburen kabul edecekler:))

Hem bu klip çok seksi ise bu Mtv Vh1 falan yasaklanmalı Türkiye'de bir baksınlar bakayım seksi klip nasıl oluyormuş:))

İşte Trt nin olmaz caiz değildurr bu klip dediği Hadise Dümtek Klibi:))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. TRT feleğini şaşırmış durumda

  2. Havalarda sıcak değil ki sıcaklardan dicem ama:))) allah şaşırtmasın:D

  3. o kadar geriden takip ediyorsun ki bu haberin hurriyetin yalan haberlerinden biri oldugunun ortaya cikmasindan bile haberin yok:)))

  4. Ama ben vatan da gördüm karşılıklı açıklama bile yapmışlar Merin Arolat trt ..:)))

  5. tobeee hepimiz carpiliciiis.. kafamiza hadise yagicak... (amiin)
    bak cehennem ateşi sarmış klibi.. şiitan bunlar şiitan :))

  6. ben çok beğenmedim orcinal diil bi kere kaç sene önce yunanlı bi hatun yaptı sonra sakis ruvas da yaptı sanırım bu kıyafet yırttırma efektini al biz de yaptık tam oldu şimdi koca yunanistan konuşcak bizi taklit edio bunlar die bide gene klasik harem kadını imajı yine vurgulanmış şalvar efenime söliim gayet herifin önünde belly dancing aşın abi daha orcinal bişi beklerdim metodan:)

  7. Bu kadar iğrenç bir şarkıya, bu kadar iğrenç bir klip bence tam oturmuş.
    Hala böyle saçma klipler çekiliyormu yaa. Daha gelişritemedilermi kendilerini. Kamera bir oyanı gidiyor, bir buyanı. Hadise'de -şeytan filmindeki gibi- arkadan arkadan bakıyor. Ndn acaba :)

  8. yalan haber olsun olmasın her halükarda trt iice cozuttu
    klibe gelince çok basit olmuş
    hadise daha değişik figürler sergileyebilirdi beyonce kadar olamadı diyorum
    kıyafetlerde çok basit olmuş
    olmamış yani

  9. yahu onun menecer neyini çktı ya tv ye söyledi asılsızdır die :S:S


Leave a Reply