7.3.09

Hadise'nin Eurovision Kıyafeti ve Ukturk Yorumu

Yazan: Ukturk | 7.3.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Hadise'nin Eurovision Kıyafeti ve Ukturk Yorumu


Evet evet ben de kaç gündür bunu bekliyordum.Açıklasa da öğrensek diye.Sonunda Hadise'nin Eurovision'da giyeceği kıyafet açıklanmış.Tam tahmin ettiğim gibi.Mamamia gibisinden bir tepki verdim görünce.Kıyafette kumaş yokmuş tamamen şeyden ııı :S hıı aksesuarlardan taştan falan oluşuyormuş.

Resimde de gördüğünüz gibi abi bu kız bu taşları nasıl taşıyacak.Böle sonra ağırlıktan robot gibi hareket etmesin bir kolunu kaldırana kadar saatler geçmesin.Biliyorum iğrencim:P:p Hem şimdi o cansız mankenin üstünde gayet ustruplu görünüyor gibi geliyor ama Hadise onu giyince daha bir farklı olur.Hele ki bir de dans edecek oooo:P valla cinayet çıkar:D Bence Trt eurovision tarihinin en büyük reytingini yapacak.Tavan yapacak:P Televizyonunda durdurma özelliği olanlar başa falan saracak ya da one minute one minute dur kaçırdım nasıl çevirdi göbeği o öyle hey maşallah gibisinden şeler olacak ahaa:P

Bir de eurovision akşamı biraz daha ergenliğini tamamlamamış gençler izlerse yabancı ülkelerde yüzde 1 milyon biz birinciyiz.Var mı ötesi.Bence yok.Hadise her sallamasında bir puan kazandıracak bize.Yunanistan ve Ermenistan'dan bile oy alabiliriz o kadar mı o kadar.:D

Evet kıyafetide yorumlayacağım.Şimdi böyle şıkır şıkır takır takır bir elbise olmuş.Aslında elbise içinde kumaş olana denir.Buna hımm ne denir bilmiyorum.Ama güzel güzel.Hadise güzel fiziğiyle taşır bunu.Gelsin puanlar diyebiliriz.Sonuçta bu bir show elimizde show girl varken böyle bir kıyafet fazla kaçmaz bence.Yine aslında kotlada çıksa toplar etrafına ilgiyi bu kız.Şeytan tüyü mü ne var ki anlamadım:P:p

Resmi Haberturk'ten çaldım tüm haklarını helal etsinler ahah:P:p (Altında neler yatıyor neler sölemem:P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 18 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. sevmedm ya ben bu kıyafeti tam da ona bakmıştım ardından bloğa girince senin yazdığını gördüm uktürk izleyici mi koyuyo milletin bilgisayarına napıo dedim yaw :DD

  2. Evet kendi eğitiğim örümceklerim var çekirge örümcekler hehe:D Bir de tüm blogları dinliyorum teleblog:D

    Kıyafete gelince mankenin üstünde sakil duruyor ama Hadise giyince iyi olur iyi:P:p

  3. heç beenmedim ne o öle rus revüsü kıyafeti gibi

  4. Aaa olur mu hiç:P:p bayanlar beğenmez tabi yaa biliyorum ben nedenini:P:p aha:D

  5. Haberlerde okumuştum bunu yaparken işçiler parmaklarını kestirmişler yanlışlıkla birkaç defa...

  6. Kumaş yok ki bilidiğin metalden yapmışlar alüminyum falan..Herşey Hadise için:P:p Parmaklarını kesitiklerine değer inşallah:D

  7. ahaha mok mu attın sen bana şimdi yapma ukturk benim fiziğim hadiseye bin basarbi kere orayı tartışmayalım onda bi baldır var anam anam ben eurovisiona gitsem bu kıyafeti giymem pavyon avizesi gibi ne o öle

  8. üstü idare eder ama beyonsenin o meşur taşlı üstüne çok benziyo
    onuda bu adam yapmış zaten yenilik yap biraz be amca
    alt taraf fiyasko sadece şort olsa iiymişte o bacaktaki fileler ney yaa

  9. pavyon avizesi gibi dedi yaa :D babegazelle bi gün ölücem ben senin yzünden, manyak :D

    kıyafeti ben de beğenmedim aslında ama bağyan olduğum için farklı anlaşılcak madem, çok beğendim diyorum o zmaan. hadiseye sekizonüç puan herkese sıfır :Pp

  10. Ben de beğenmedim babaegazelle nin dediği gibi pavyon avizesi gibi olmuş:)))

  11. iğrenç tek kelimeylee ben daha güzel tasarlarım...

  12. bugün radyoda giyeceği kıyafeti kimse bilmiyor diyorlardı aklıma direkt bu yazı geldi güldüm :)
    acaba bizi mi kekliyorlar yoksa harbi mi öyle zannediyorlar.
    bir de bunu giymez bence çok ağırmış :)

  13. @Ces, galiba Hadise'den adam habersiz yapmış kesin bu değil galiba reklamını yaptı ama o kadar..Giyer bence bunu:D

  14. Adsız dedi ki...

    benç kıyafet süperr ötesi ama hadise içinde rahatsız olur oıkadar oynuyo dans edıyo daha rahat bişeyler daha ugun bencee

  15. Adsız dedi ki...

    hiç beğenmedim o ne öyle siz benim yaptığım elbiseyi görseniz sümükleriz akar tam hadiseye göre onlar elbisemi ki gerci o şarkıya benim elbisem yakışmaz ama cok isterse belki ödünç veririm.

  16. Adsız dedi ki...

    Arkadaslar hadise bu kiyafeti giymiyecek... o alev alev bi elbise giyecek... kumas dolu....giziadan... ketenciden degil....

  17. Adsız dedi ki...

    bence kıyafet çooook berbat ama hadise süper bi dogru bi yanlışı götürdü elde var sıfır..

  18. Adsız dedi ki...

    haidse kirmizi birsey giyymicek mi yari finaldeki giydi kiyafet bence cok güzeldi buna ghic gerek yokdu bence


Leave a Reply