13.3.09

Habertürk In Ntv Out

Yazan: Ukturk | 13.3.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Habertürk In Ntv Out

Bir tespitim var aa dostlar onu sizle paylaşayım dedim.Malumunuz ülkemizde her ülkede olduğu gibi:P haber kanalları var.Bu haber kanalları irili ufaklı küçüklü büyüklü (anlatım bozukluğu siz yapmayın:D) olarak hayatlarına devam ediyorlar.Çok cici bu kanallar aha:D

Ehımm.Ben kendimi bildim bileli çok fazla Tv izleyen bir tip değilim.Televizyon izlersem de izlediğim 2-3 kanal vardır.Reklam bile olsa açar onları izlerim.Gözüme daha hoş gelir nedense.İşte bu kanalların başını NTV çekiyordu bu seneye kadar.Her türlü haberi onlardan dinlemek bana ayrı bir haz veriyordu.Ayrıca tarafsız olduğuna inandığımdan bir art niyette aramıyordum haberde.Diğer kanallar taraflı mı evet taraf lı onlar hepsi yandaş medya:P

Ama artık HABERTÜRK izliyorum nedense.2 seneye kadar önce hayatımda açıp izlediğim bir kanal değildi.Ama bu son zamanda yaşadığı değişimle daha bir ön plana çıktı.Tabi bende kayıtsız kalmadım.Sevdim benimsedim.Artık onu izliyorum.Ayrıca haberin yanında çok güzel programları da var abicim.Saba şekerim var sonra Pelin kızımız var ahha:D Tarihin Arka Odası programı erçekten çok güzel.Takdir ediyorum bu kdar güzel tarih programı için.Bir de Fatih Altaylı'yı önceden sevmiyordum şimdi daha sempatik gelmeye başladı gözüme nedense.:D

Adamlar bir de gazete çıkardılar.İnternet siteleri de var.Ki önceden Ntvmsnbc ye girerdim artık ona da girmiyorum çok soğuk geliyor bana yeni tasarımıyla iyi halt etmişler yani.

Şubat ayının da en çok izlenen haber kanalı olmuş Habertürk.Ntv otursun düşünsün nerde yanlış yaptığını bence.Anlayacağınız Ntv out Habertürk in arkadaş.Var mı itirazı olan.

Ces'e Not: Bu yazıyı hiç bir beklenti olmadan yazdım valla bak.:P:p aha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ntvmsnbc'nin yeni tasarımı, aslında MSNBC'nin birkaç senedir kullandığı tasarım. Habertürk de gazete çıkartacağına internet haberciliğine ağırlık verse çok daha iyi olurdu.

    Televizyonlarını kıyaslarsak; bir süre HaberTürk izledikten sonra NTV fazla ciddi/soğuk geliyor. Bir de dediğin gibi HaberTürk'ün Saba Tümer, Tarihin Arka Odası gibi farklı tarzda programları daha çekici kılıyor.

  2. habertürk gerçekten son günlerde benimde çok dikkatimi çeken bir kanal.
    Bu dikkatin sebebi sabanın kahkahlarıda olabilir tabi :)

  3. hıhı ben de yedim :) beklentisi yokmuş :)
    neyse çıksan da kurtulsak :D

  4. Valla yok:P:p ahha:D

  5. saba şekerim mi :D AHAHAHAHAHA (onun gibi güldüm :Pp)


Leave a Reply