17.3.09

Güneşi Gördüm Bende..

Yazan: Böcek | 17.3.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Güneşi Gördüm Bende..

Güneşi gördüm filmini bende gördüm..Güneşi de gördüm..İzledim canım işte..Bir söyletmiyorsun blog bana sen..Sahibine çekmiş hııh..

Önce filmin konusunu anlatayım diyeceğim de filmin bir konusu var mıydı diye düşünüyorum..Efendim yöneten ve yazan koltuğumuzda "Beyaz Melek"de izlediğimiz Mahsun Kırmızıgül var..Ayrıca kendisi oyuncu olarak da filmin içinde bizzat yer almış..Ee güzel de olmuş..Diğer oyuncular kısmına zaten hiç girmeyeyim istersen liste çok uzun ama ŞURDAN bakabilirsin..

Gelelim böceğiniz bu işe ne der..Yine toplumsal bir konu,yine insanların tüylerini ürpeten damardan,can alıcı konular..Yani Beyaz Melek'ten bir farkını göremedim..Başlı başına konu zaten paramparça..Bir oradan alıyor başka bir yere geçiyor.Bir bakmışsın tam bir olaya üzülecekken onun acısını filmle beraber yaşarken başka bir şey oluyor bu kez ona üzülüyorsun ama bu kez de aileyi mutlu eden birşeyler oluyor..Ve bilir kişi(ehem öhm tezahürata gerek yok) gözüyle bakıldığı zaman da tonlarca eksiği filmin konusu gayet iyi bir şekilde kapatmış..Yani göze batmıyor.Tek sıkıldığım nokta filmin sürekli açılıp kararması oldu..Nefret ederim bundan..Filmdeki dikkatimi dağıtır..Amatör işidir ayrıca kullanılması gereken yerlerde sırıtmaz ama 30saniyede bir de karartılmaz ki canım..Işıklandırma çoğu yerde mükemmeldi,ışıkçılarını da ayrıca tebrik etmek lazım bir de Mahsun'a eğitim şart bu konuda,potansiyel var..Belki de alıyordur bilmiyorum ama başarılı olma yolunda ilerliyor..


Tamam tamam sıkılma dur..Onları anlatmıyorum..Konu da yine dikkatimi çeken güzel birşey var ki;dağlarda savaşla iç içe kalan kürt aileler ve çocukları..Doğuda yaşamanın verdiği binbir türlü zorluk ve o insanların çilesi..Bunu çok iyi anlarım ben..Şehir merkezlerinden se özellikle köylerde bu tür zorluklar daha belirgin..yapılan kıyaslamalar gerçekten çok iyiydi..Köyde insanlar kendilerine 40km uzakta okul olduğu için kızlarını okutamazken Norveç'e giden bir aile çalişmadan da devlet himayesi altına alınabiliyor..Onu da geçtim her kürt yada her doğulunun bir terörist yada kürt milliyetçisi olmadığı da çok başarılı bir şekilde anlatılmış..
İşte böyle okuyucu..Tavsiye eder miyim,ederim tabiki..Git izle gör ve anla..iyi geceler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben daha görmedim güneşi bu Mahsu'u sevmiyorum gitmem heralde filme.Pabucumun yönetmeni:)))


Leave a Reply