15.3.09

Google Kazançları Kitabı ve Benim Kazanma Yöntemim

Yazı: Google Kazançları Kitabı ve Benim Kazanma Yöntemim

Az önce karşılaştım hatta baktım bir arkadaşta Bloxoo'da başlık açmış bu nedir abicim diye.Hemen atlamışlar zaten bu kitabı satanlar oraya da:)) Ben o kitabı satanları eleştirmeyeceğim.Akıllı olun almayın kardeşim.Ondan sonra ee ben de niye para yok dersiniz.Belki de kazanıyorlar ama ben inanmıyorum.

Sitelerine girdim ne vaad ediyorlar diye şöylece bir baktım taradım.Ben o kadar forum,blog la uğraşırken bunlar nasıl çabucak kazanıyor arkadaş.Reva mı derken şunlarla karşılaştım.

Bu sistem uzun süren araştırmaların sonucunda test edilerek geliştirilmiş olup halen daha uygulanmaktadır. Bu uygulaması kolay iş planı herhangi birinin Google'dan her ay binlerce ytl kazanmasını sağlayabilir ve halen bu sistemle para kazanan binlerce insan nette google dan para kazanmaktan bahsediyor ! Evden çalışmanın keyfine varmak ve günde 1-2 saat ayırarak ayda 3-5 bin ytl yapmanın hazzına ulaşmak için fala bla bla....

Sistem anladığım kadarıyla Google Adwors'e yönelik bir sistem.Şöyle yani böyle çok para getiren anahtar kelimeler buluyorsunuz onlara adwords reklamı verip içerik kasıyorsunuz o kadar.Kitabın hepsi bu kadar bence.

Ayrıca kitabı alırsanız size bazı Bonus kitaplar da veriyorlar:)Mesela hızlı başlangıç kitabı, google amcanın öğütleri falan.Şöyle de olur Google amca İstanbul'da Google amca Paris'te huhhh:)))

Damat'ın Google'dan Para Kazanma Yöntemi
(Beleş):)

İşte benim formülüm ben bunu bir arkadaşımdan öğrenmiştim çok kazandım hem de kısa süre de şöyle oluyor.

Şimdi öncelikle bir konu belirliyorsunuz ama konunuz spesifik olacak.Ayrıca o an popüler olsun ki pazarın kaymağını siz yiyin. Mesela şuanda güneşi gördüm filmi ünlü değil mi onu daha çok önceden (şimdi değil) takip edip işte güneşigördümfilmi.blogspot.. tarzında bir adres açıyoruz.Blogger olması daha avnatajlı indexleme açısından.Sonra bunu sosyal imleme sitelerine ekliyoruz ve özgün yazılar yazıyoruz bir süre.İşte sitemap falan onları söylemiyorum biliyorsunuz zaten.Hatta siteniz blogunuz varsa ona bir link verin indexlemesi hızlansın.İndexledikten sonra da gelsin paralar.Günde 15-20 dolardan fazla kazanabilirsiniz.Tani bundan çok daha fazla kazanrsınız:)) Ama konunuz global ingilizce bir konu olursa bu çok çok daha katlanır.

Bu işte iyi para var bak söyliyeyim.Spesifik konulara yönelirseniz kazanırsınız.Bunu çok yapan birsürü insan var siz de yapın neyiniz eksik.

Bir de kişisel blogunuza reklam koymayın kardeşim.Eğer para kazanmak istiyorsan bunları yap daha iyi yöntem.Genel değil özel olacak konu.:)

İşte bu da benim yöntemim kitaba falan da gerek yok bedava kardeşim.Topluma hizmet :))) Kitabı satanlar gelip savunmasın lütfen rica ediyorum:)

-Sorulnarız varsa aşağıya yorum şekliden bırakabiliriniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 66 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Cesetizleri teşekkürler:)) denemesi bedava:D

  2. allahım ya türk zekası ne diyim :DDD

  3. bir soru sormak istiyorum.. adsenseden bir sekilde banlanmissak nasil geri geliyoruz? baska bir banka hesabi mi gerekiyor veyahut yeni bi google hesabi cözüor mu dertleri?

  4. azuth, eğer banlanmışsanız yeni bir hesap gerekiyor yeniden reklam almanız için.

    Onun içinde başvuru yaparken daha önceden başvuruda bulunduğunuz isim farklı olacak ve adreste öyle..Bunlar farkı olursa yeniden kabul olur.

    Annenizin babanızın ismini falan verirsin olur.

    Kısacası daha önceden banlanan site,isim ve adres farklı olacak:))

  5. Allahım bu yazıyla tüm hayattım deişti Damat harikasın:P:p ahah:D çaylar benden:D

  6. Adsız dedi ki...

    saçmalık.. söz konusu kitabı para verip alanlardan biriyim. ve çok daha gelişmiş yöntemler ve aslında ticaretin genel mantığını kapsıyor. benim işime yaradı. ilk zamanlar alışmakta zorlandım uygulamaya ancak sonrası yaptığınız reklam yatırımı düzeyinde kazanç sağlıyorsunuz. gerçekten emek verilmiş. hala yazarla irtibat halindeyim. meşgul olsa bile haftada bir kez mutlaka sorularımı yanıtlıyr, yardım ediyor.

    bence bir yere ithafta bulunmadan da bu yöntemi paylaşabilrsin arkadaşım!

  7. Merhabalar.........
    Yazınızı okudum, ilgimi çekti. fakat hiçbirşey anlamadım :) . Bu sistemi nasıl oluşturabilirim en başından açıklayabilirmisiniz. Yani sıfırdan nasıl başlarım. Şimdiden teşekkürler.

  8. güzel bir yazıymış aklıma yattı sende başka çözüm yada kazanma yollarıda varsa onlarıda anlatıver :)

  9. Selam, yaptığınız yorum acemilikten ve yaşınızın küçük olduğuna istinaden yazdığınızı sanıyorum. Olgun bir insan okumadığı bir kitabı yalanlamamaz hiç bir konuda. Sizin para kazanmada bahsettiğiniz yöntem sadece kurnazlıkdır ve elbette birgün elinizde patlar. 1000 e yakın kitap satıldı alanlardan bir kişi kötü bir yorum yazıpda sizde bulursanız lütfen benide haberdar ediniz. Bu işe musa emek harcadı yıllardır bizim para kazanmada kullandığımız yöntemleri bir kitaba döktü. Benim zoruma giden şey ise nasıl olurda bir kitabı okumadan bu şekilde yorum yapıyorsunuz? Bu tür şeyleri sevmem ama kusura bakma senin yılda kazandıklarını ayda kazanan insanlar var bu işte, bu insanlara da saygı duyup gelip biraz sorup, soruştursan yada gelip benden bile yardım istesen olurdu. Kolay gelsin..

  10. SeLaM.. Bu Konuda Şahsi Görüşebilmek İçin Bi yol yok mu..?
    Ben Bu Siteyi Bidaha Bulamayabilirim..

    qapqac@hotmail.com <<< msn adresim..
    Eklerseniz Bu Konu Hakkında Sormak İstediigim Bi Kaç Şey Olacak..
    Yardımcı Olursan Sevinriim..

  11. @ramazan google a yazınca direkt biz çıkıyoruz zaten bulursun. Çok fazla talep var benim o kadar vaktim yok malesef. Hobi amaçlı yapıyoruz bu blogu biz.

    Ayrıca bu yazıyı başka bir yazarımız yazdı.Sorunu sen buraya yaz kesinlikle cevap verilecektir soruna.

  12. Adsız dedi ki...

    ya ben tam olarak anlamadım.tmm popüler bişe için 1 kaç ay önceden bi blog actık,sonra buraya reklammı alıcaz acaba ne yapıcaz.tam olaraka acıkalrsanız sevinirim????

  13. Adsız dedi ki...

    evet kardeş tam olaak açıklasan super olucak

  14. Adsız dedi ki...

    blog ya da site kuruyorsun. Oraya adsense reklamı alıyorsunki bu çok kolay birşey. (Kodlarını bloguna koymak.)daha sonra sitene girenler reklamına tıklayınca para kazanıyorsun. güncel şeyleri sürekli yaparsan ibsanlar direk senin sitene gelecek ve para kazanacaksın

  15. bu yazılar kitabı yazan tarafından her form sitesine gönderilmiş ,
    bence uydurma ,
    Google Kazançları Hızlı Başlangıç El Kitabı
    googleden aratın tüm yazılar aynı hiç mi farklı olmaz cümlelerin

  16. hasan dedi ki...

    Külliyen yalan...ayda binlerce ytl kazanan kimseyle ugraşmaz, bu miktarı katlamak için zamanını harcar.Çünkü kitabı alanlara destek sözü var.1000 kişiye nasıl destek verceksin ve niye?

  17. HASAN dedi ki...

    YALANNNN

  18. bence musa bey bu kitabı google adsense den daha iyi para kazandırdığı için yazmış olabilir.. :D haahah

  19. Adsız dedi ki...

    merhaba

    bun kitaba nasıl ulaşacağım bankaya gerekli ödemeyi yaptım.acil cevap verirseniz sevinirim.

  20. Adsız dedi ki...

    Üsteki adsız arkadaşım... Merak etme bende panik yaptım ilk başta. Ödeme işlem nonu mail olarak gönderirsen işlemi hızlandırırsın..

  21. Boş işler bunlar.Bence boşverin

  22. Bilmeden yargılamayın kimsenin yazmış olduğu eseri.Gerçekten işe yarıyor bu kitap.İstediğiniz kadar rakamı kazanmak sizin elinizde.Ama siz beceremiyorsanız bu işi günde 15-20$ kazanmak için uğraşmaya devam edin.

  23. Adsız dedi ki...

    baba 3 yıldır netden para kazancaz dıye reklam okuyoruz (maıle gelıyor) dun gırdım sıteye 9 lıra bırıkmıs 3 yılda dusun artk bende bundan sonra bu olaylara pek ınanmıyorum yada ınanamıyorum hadı ama bılgısayar basında ayda 1 ıla 3 mılyar kazanılabılır demısler dısarda 300 lıraya ınsanların canı cıkıyor ole bırsey varsa soleyelım bosuna ugrasmasınlar madem...

  24. Adsız dedi ki...

    reşat, sen elemanın kendisi olmayasın aslanım?

  25. Adsız dedi ki...

    1 aydır sıtelerı tek tek ıncelıyorum web tasarımcısıyım ve butun sıteler genel olarak aynı ve bahsettıgınız kıtaba gelıncede 30 tane sıteye gırsenızde yıne aynı kapıya cıkıyro dıkkatlıce baktıgınzda goecegınız kredı kartı ıle odemede xticarette kodu zaten aynı cogu ve sıtelerın html kodlarınıda baktıgnzda hepsı aynı sekılde duzenlenmıs ayrıca kıtap 70 80 cıvarında fıyatı o kadar cok kazanıyorsa ayda 2 bın 3 bın ytl neden ugrasılıyor ayda 2 kıtap satmak ıcın ? aynı sekılde kendısı devam etsın kazansın kımse kendı kazqandıgı paayı paylasmak ıstermı ıstemez ama arkadas aynı sıte ısımlerı ıle kıtabı satarak para kazanıyor

  26. kubilay dedi ki...

    KARDEŞİM alan yokmu bu kitabı madem çok kazandırıyor
    VERSİNLER KİTABI BİZE
    Kazanalım paraları
    Sonra kaç para istiyorsa kitaba 2 katını ödeyelim
    Madem ki bize yardım etmek istiyor Böyle yapsın Musa Bey

  27. kubilay dedi ki...

    HIH Bide diyorki siz günde 15-20 lira kazanmaya devam edin
    lan Adana gibi YAZLARI ATEŞ KUYUSU OLAN memlekette inşaatta çalışan ameleler günde 25 lira alıyorlar. Ona bakarsak oturduğumuz yerde günde 15-20 lira kazanmak çok çok çok daha iyi bence

    BEN GİTTİM SAMİMİ SÖYLÜYORUM 4 GÜN AMELELİK YAPTIM O SICAKTA 100 LİRA KAZANDIM ondan sonra bıraktım( hava harp okuluna hazırlanmam gerekiyordu)(zırt pırt işe başlayıp bırakabiliyorum çünkü dayımın inşaat şirketinde çalışmıştım)

    BEN BU YAZIYI HAZIRLAYAN ARKADAŞTAN RİCA EDİYORUM AYRINTILI BİR ŞEKİLDE LÜTFEN AÇIKLAYIN DA HEPİMİZ KAZANALIM

  28. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar sitenizden GERÇEKTEN para kazamnak istiyorsanız insanları sitenize cekip reklamlara tıklatmanız gerekir. örnek bir site gunde 3-4 bin tekil hit alıp reklamlara tıklatamazsa eline hiçbirşey gecmez. fakat zekice hazırlanmıs 3 sayfadan olusan başka bir site gunde 1000 tekil kişiden en az 2 reklama tıklatırsa kazanacagı para cok daha fazla olur.

    Kitap olayına gelince KESİNLİKLE almanızı tavsiye etmem. biraz arastırırsanız daha onceden bu kıtabı almış bır kısının parasını kurtarmak için bu kitabı satması gerektiğini görürsünüz. YANİ AL SAT KAZAN yönteminden başka birşey değil.

  29. her ne sebeple olursa olsun google'ın tek bir şahısa binlerce dolar ödemesi bana mantıksız geliyor. bu devirde insanın dişini sökmeden para vermezler. yok eğer bilmediğimiz birşey varsa açıkça yazın da bizde görelim ne nedir?

  30. Adsız dedi ki...

    slm beni işin ayrıntılarını bilmem için yazınız teşvik etti beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
    pheruq@hotmail.com

  31. Adsız dedi ki...

    slm arkadaşlar o kitaplardan birini aliıp kaziklananlardan biriyim ama merak işte umut bu olaya cok eziğiz hemen umut ediyoruz bu devirde kim kime cuvalla para birakan bir ürünü verir swsim ya umut işte kimsenin kitap hakkında kötü yorum yapmamasının nedeni kitapda yazanlardan en önemlisinin ben seni kekledim sende birilerini kekle parani geri al hatta bazi kitaplarda site hediye olarak veriliyor sanirim komisyon tarzinda sen yorumlarini yap senin linkinden sat kazan diye inanmayin arkadaşlar ben yandim sizler yanmayin;))

  32. Adsız dedi ki...

    Arkadaşlar olumsuz yorum yazan arkdaşların tamamen kitabı alıp sindirerek okumadıklarını ve biraz da buna inanmadıkları için olduğunu düşünüyorum.Ben kitabı aldık 1 yada 1 bucuk ay oldu iki hafta boyunca kitabı siğndire sindire okudum musa beye sürekli sorular sordum sağolsun oda yardımcı oldu kitabı ilk aldığımda musa bey beni msn ye ekledi kitabı alan diğer herkes gibi. gecenin 2 sinde 3 ünde hiç bür şey demeden yardımcı oldu sağolsun.ilk reklamımı oluşturduğumda bende umutsuzlanmıştım 400 küsür tık almıştım fakat tek bir satışım yoktu yine musa beye danıştım yol gösterdi ertesi gün yine yeni bir reklam oluşturdum geçen hafta 170 dolarlık ürün satışım oldu ve şu an çekimi dort gozle beklıyorum.. sattıkca heyecan werıcı oluyor.Bazı arkdaslar da demıs yukarıda yok alanlar kıtap parasını cıkartmaya calısıyor falan demıs ya sacma sapan konusmalar kıtap parası cıkarmak ıcın neden tekrar kıtabı satayım musa bey bı ornek vermıs en basıt olarak ılk reklamınızı benım kıtabımı yapın demıs sızde abartıp abartıp duruorsunuz kaldıkı sız kıtabı alırsanız genelde yurt dısı urunler satacaksınız daha fazla para kazanacaksınız... arkdaslar cıddı bır sıstem bu ınanmayan ınatcı olmayan yapamaz bunu ... Olumsuz yorumlara kulak vermeyın dewam edın....

  33. arkadaslar bu kitabıalmanızı tümyüregimle tavsiye ediyorum çünkü gerçekten tümhayatınız değişiyor oanda artık kralda siz padişahta siz oluyorsunuz artıkbasınızda bir patron bir usta olmuyor herşey sizinkontrolunz altındaoluyor bu devirde iş bulmak çok zor yıllarca okul okuyayıpdoğru bir gelirimiz olsun diye çabalıyoruz oysa bu kitabı alıp sadece 1 haftanızı verip ayrıntılı bir şkilde anladığınız zaman inanin sizin yapmanız gereken 3 şey tek kalıyor birincisi google adworse ye hesap açtırıp aylık verdiğiniz reklam kadar para vermek ikincisi klavye tuşlarına basıp reklam durumlarınızı kontrol etmek üçüncü en zevkli olanı size gelen çeki gidip bankadan çekmeniz işte olay kısaca bundan ibaret belki bunlar size sacma gelebilir ama unutmayın bir zamanlar uzaya gitmek televizyon yapmak telefon yapmak araba yapmak uçak yapmak ve buna benzer şeyler yapılması iki yüz yıl önce belki insanların akıllarına bile gelmiyordu ama görüyoruzki birileri buşeylerin olabileceğine inanmış ve uğraşıp yapmış burda demek istedigim sayın MUSA beyin emeğine gelin saygı gösterip üzerinde durun bakın biraz zaman sonra o beyfendiyi görüp anlından öpmek isteyeceksiniz ben sametikier@hotmail.com önce inanacaksın sonra başaracaksın saygılar ben samet ikier

  34. GOOGLEKAZANÇLARI ktabını alanlardanım yorumların hepsini dikkatlice okudum kitabı alan ve olumsuz yorum yazan arkadaşlara bir cevabım olacak orda ayda 3000 dolar kazan diye direk kitabı alıyor ve hadı ben kıtabı aldım kazandır bana ayda 3000 dolar dıye beklıyorsan kazanamazsın ben kıtabı aldıktan 1.bucuk ay sonra ılk satısımı yaptım ıyıce arastırmanız ınanmanız ıstemenız ve dogru sekılde hareket etmenız gerekıyor dogru urun dogru anahtar kelımeler dogru kampanyalar secmenız gerekıyor bu sıstem turkıyeye daha yenı yenı gelmeye basladıgından olumsuz yaklasan arkadaslarada saygım sonsuz ama devır degısıyor artık sanal pazarlar var sanal sırketler sanal satıcılar ve sanal paralar yaygınlasıyor bırcok kozmetık medıkal vb urunler satan sırketler en basıtı erol corap dedıgımız sırket bıle suan urunden cok sıstem uyelerınden kazanıyor erol corap bu sısteme 3 yıl once gırmıs yanlısım olabılır sımdı google a network marketıng yazın kac sırket cıkacak 1 sene sonra yazın kac sırket cıkacak devır degısıyor arkadaslar tabı bu sısteme ayak uydurup aklını kullananlarda kazanıyor sıtelerde orda burda reklam verenlerın amacıda kıtap parasını kurtarmak degıl daha cok kazanmak ve kazandırmaktır kıtabı ben yazmadım ama ekmegını yıyorum bunlarda benım goruslerım karsı cıkanada katılanada saygım sonsuz tesekkurler

  35. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar bende bir çok netten para kazanma metotları denedim açıkçası başarılı olmadım bu demek deildir kazandırmıyor herşey bizim inanmamıza bağlı google kazaç kitabına gelince alıp deniyecem kaybedecek neyim olacak 80 ytl ya kazanırsam bu kısmı düşünmek lazım yani demek istedim birşey denemeden sonucunu görmeden kötülememek lazım

  36. Adsız dedi ki...

    Ya Damat sen denemediğin kullanmadığın bir şey için neden saçma sapan ve yanlış bir yorum yapıyorsun? Sen adsenseden millet gelsin de reklama tıklasın da para kazanayımın derdindesin. Adam sana internette komisyonlu ürünleri satmanın yöntemini anlatıyor. Sana diyor ki interntte 10binden falza ürün var bunların satışını sağlarsan sana satış fiyatından %50-75 komisyon verilecek. Sen kitabı alır bu ürünlerin satışını sağlamadan okuyup bırakırsan beş kuruş kazanamazsın. Musa bunu bedava versin diyorsunuz da siz hiç işyerinizin size verdiği eğitimleri ücretsiz aldığınızı gördünüz mü? Bedavaya kursa gittiniz mi? Kolejler de paralı. Adam neden bize öğretiyor kendi kazansın diyorsunuz da 1000den fazla kitap satmış 80TLden 80.000 TL kazanmış. Bir kitap yazıp bildiklerini öğreterek 80.000 TL kazanmak kötü bir şey mi? Ben para vermedim bir arkadaştan buldum. Anlatılanlar gerçek ve doğru ama blog açıp özgün yazı yazmaya ayırdığın vaktin daha azını reklam metni yazmaya harcar ve reklamını yaptığın ürünü yabancı birine satarsan satış başına 10-100$ arası para kazanırsın. Adam sana aldığı çeki koymuş sitesine sen ise yazı yazıp boş geçmişsin. inanmanız için kazandığı parayı size göndermesini istiyorsanız daha çok beklersiniz. Zaten siz de katılırsanız rekabet artacak. Siz katılmayın. Adsenseden para gelsin diye bekleyin.

  37. Adsız dedi ki...

    ya bende bu kitabı bugün siparişini verdim ama kitabı aldıktan sonra satış ortaklığı diyor ya bu prgrama kayıt olmak içinde para vermem gerekiyormu hani verdik diyelim ne kadar vermem gerekiyor .bide reklam yapıp müşteriyi kendime çekmem gerekiyor hadi reklamı yaptık diyelim satçağımız ürünleri yurtdışına satmıyormuyuz belki bizim insanımız internetten pek alışveriş yapmıyor ama unutmaın avrupa özetisi var bizde avrupada herkes ama herkes internetten alışverişini yapıyor unutmayın inanın sabredin çalşın bakın nasıl para kazanılıyr benimde arkaaşım bu işi yapıyor bana tavsiye verdi ama daha sonra arkadaşıma ulaşamadım gerisini varın siz düşünün.

  38. Adsız dedi ki...

    Arkadaşlar internette dolaşırken karşıma geldi bu www.googleparakazanmarehberi.com sitesini bilen varmı?Bu da tıpkı google kazançları kitabına benziyor fakat adwords hesaplarımızın banlanmaması için dikkat edilmesi gerekenler, clickbank ürünlerini pazarlama stratejileri, ingilizce reklam metni hazırlama teknikleri gibi konuları içerdiği yazıyor sitede.Ve bu konular Google kazançları kitabında yok sanırım sizce hangi kitabı almalıyım?

  39. Adsız dedi ki...

    Bu da ilginç...

    http://www.googlekazanclari.org

  40. buda ilginç...

    http://www.googlekazanclari.org

  41. beyler ben denedim bu iş olmuyor sonunda adwords tan banlanıyosunuz

  42. Adsız dedi ki...

    Bir de diyorlar ki, "kitabı alıp da olumsuz yorum yapan var mı?"..Ben de cevap veriyorum, google a girip : google kazançları sahtekar
    yazıp arama yapınız:))
    Bakın karşınıza neler çıkacak neler :)

  43. Adsız dedi ki...

    neden bu kadar laf kalabalıgı yapıyorsunuz anlamıyorum
    gercekten merak edenler alır kıtabı cıddı cıddı ınceler eger kıtap bır ıse yaramıyorsa 80 lırası gıder,

    yok gercekten ıse yarıyosa o zaman cok sey degısır hayatta

    ben ozellıkle sıgara kullanan kısılere seslenıyorum zaten aylık belırlı bır lımıtı nıkotıne verıyosun duman olup gıdıyo bıde bunu dene duman olup gıtse de paran sen alısıksın zaten :)

  44. Adsız dedi ki...

    Ben kitabı almadım.Ama adı geçen sitelere baktım gerçektende adamlar 2000-3000 hatta 5000 dolarlık rakamlara çıkmışlar.

    İşte tam bu noktada mantıksızlık var,siz ayda 3000-4000 dolar kazandığınız bir işi kime söylerdiniz.Şahsen ben kimseye söylemezdim.Musa bey kendi böyle bir kitap yazarak sizinde bu yolla para kazanmanızı istiyor.Bu şu anlama gelir adam kendi pazarına kendi çomak sokuyor ve bunu internette alenen yapıyor.Buda başka bir mantıksızlık.

    Bu şartlar altında bu kitabı almak ne kadar akıl karı size kalmış.

  45. Adsız dedi ki...

    Yine ben =) İlhan! kafama takıldı şu msj ı km yazdı ya öyle güldürdü ki beni, lütfen bir tane daha yazsın :) söz konusu mesaj :

    "Adsız dedi ki...

    neden bu kadar laf kalabalıgı yapıyorsunuz anlamıyorum
    gercekten merak edenler alır kıtabı cıddı cıddı ınceler eger kıtap bır ıse yaramıyorsa 80 lırası gıder,

    yok gercekten ıse yarıyosa o zaman cok sey degısır hayatta

    ben ozellıkle sıgara kullanan kısılere seslenıyorum zaten aylık belırlı bır lımıtı nıkotıne verıyosun duman olup gıdıyo bıde bunu dene duman olup gıtse de paran sen alısıksın zaten :)
    16 Eylül 2010 15:49 "

    komik insan ya =) niye 80 liram gidiyor durduk yere:) deli

  46. slm herkese ben bu googlekazançalri adlı kitabı bi bi kaç gün önece aldım ve hüsrana uğradım diyebilirim tamamen dolandırıcılık başka birşey deil almak isteyenleriniz varsa tavsiye etmiyorum paranıza yazık etmeyin arkadaşlar.

  47. slm arkadaşlar bi sorum olucak cvp verirseniz sevinirim bu clikbank %75 felan komisyon veriyo
    mesala ben 100 liralık bi ürünün satışından 75 lira aldım satıcısına 25 liramı kalıyor bu nasıl bir olay nasıl bu kadar yüksek komisyon oluyor.

  48. İşin özü şu.Clickbank'ta ürün sahipleri ve satış ortakları bulunmaktadır.Satış ortakları çok komisyon veren ürünleri tercih etmektedir.Kimse az komisyon veren ürünün reklamını yapmaz.Onun için ürün sahipleri komisyon ücretini yüksek tutmaktadır.Hem böylece ürününün reklamını yapan birçok satış ortağına sahip olmaktadır.Hemde 2 taraf bu işten karlı çıkmaktadır.

  49. Ben bu olumsuz yorum yapan arkadaslara söylüyorum inanmıyor musun tmm o zaman boş ver biz inananlar kazanalım. BAZI ARKADAŞLARDA yazmışlar madem adam kazanıyor neden bize söylüyor bak anlatayım sana neden söylüyor. şimdi musa bey böyle bir formül biliyor bunu kitap haline getirerek insanlara satacak burda hem o hemde karsısındaki insan kazanacak.bu kitaptan memnun kalan insan sayısı ne kadar cok olursa alan kişelerde artacak buda hem ona hemde kitabı alana kar olacak.HAAA bu kitabı her sitede görmenin sebebi ise kitap cok satılıyor ondan böyle satılmasının sebebide cok iyi bir yöntem oldugu için...ALIP DENERSEN NASIL KAZANILDIGINI GÖRÜRSÜN..

  50. Adsız dedi ki...

    kafam allah pullak ettniz . bir leştiren var. bir yerin dibiner sokan vr kitabı almayıdüşünüyordum. ama vaz geçtim diyebilirim. iyi derecede bilgisayar ve orta derecede ingilizcem var. bu işi yaparım diye düşündüm. ama click bank naıl pazarlama yapıp bu kadar yüksek komisyon verdiği fikri kafa ma yatmadı. verilen rakamlr çok yüksek 2000- 3000 - hatta 5000 dolar kazan olduğundan bahsedılıyor.türkiye şartlarında bunlar çok yüksek rakamlar bunlar
    aliaksu734@gmail.com

  51. güzel bir yazı olmuş keşke ülkemizde satış ortaklığı sistemi çok yadırganmasa önyargılar bu meseleğe giriş kararını etkiliyor malesef

  52. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar bu adresi araştıran varmı..araştırıpta giden varmı bu şahısı tanıyan varmı..YOKTUR var diye cevap yzanlarda sahtekar ya neyse...yok böyle bir adres..zaten ilgili makamlar bu dijital satış lar hakkında da bir yönetmelik tslagı hazırlıyor..bunun tescili ve yayınlanabilirligi ayrıca..patentleri hakkında ...BU SAHTEKARLARA İNANMAYIN..
    61 sayfalık -ki koca koca harflerle yazmışta 61 sayfa olmuş normal kitap karakterleri ile 2 sayaf- lık bir palavraya sakın para vermeyin..benden söylemesi arakadaşlar..ne ona ne de o para babası adlı kitaba..ben ikisini de aldım ve beş kuruş kazanamadım üstüne üstelijk adwors e sizin verdiğiniz linke ikide bir tıklayıp sizin paranızı kaybettiriyor..
    olay ne biliyormusunuz..clinkbank denilen bir yere üye oluyorsun orda affilate linklere satış ortagı oluyorsun oda sana bir link veriyor sende bu linki adwors de kayıt olup buraya reklam veriyorsun,millet senin bu verdiğin linke googlde arama yapıyor mesela diyelim ki her tıklamaya sen 0,02 kr belirledin o zaman senin reklamın google da 45 60ncı sayfalarda çıkıyor..diyelimki 0,50 kuruş verdin ozaman 15 veya 20 sayfada çıkıyor.hadi diyelimki her sözcük için 1 tl verdin o zaman ilk sayfada çıkıyor..şimdi ne oluyor sen ilk sayfada çıkınıca adam merak edip senin bu birinci sayfada çıkan reklamına meraktan tıkladıkça sen 1 tl kaybediyotrsun..hepsi bu senbirinci sayfada çıkmak için yarışıyorsun..seni musa erdogmuş bu google kazançları için kandırmış 80 tl ye 2 sayfalık kitap denilen müsvetteyi sattı ya..sen buda kalıyorsun..ama o kazanıyort..bir tenizik işçisi anası şey oluyor akşama kadar asgari ücretin 1 günlügünü hesaplayın )478/30*1 gün) ve adamın 2 sayfalık kitabı 80 ytl..ARKADAŞLAR KİMSE İNANMASIN BU BÖYLE DEĞİL KİMSE CLİNKBANK TA AVRUPADA DİL BİLMEDEN BİŞEY SATAMAZ..asla inanmayın...ben sizin yerinize inandım ve aldım ..benim dutrumum var ama durumu olmayanlar sakın almasın...asla para vermeyin..buna ben bir iabdet olarak bakıyorum..almayın diyorum alırsanız da ..benim gibi yapın da gençlere faydanız dokunsun..SİZ BU İŞTEN ZENGİN OLANI DUYFUNUZMU HİÇ..EGER DUYDUYSANIZ ODA...DENİZ FENERİ..SAADET ZİNCİRİ..VS GİBİ KİMSE KİMSEYİ KANDIRMASIN SİZDE KANMAYIN..YALAN BUNLAR

  53. Adsız dedi ki...

    bedava peynir sadece fare kapanında olur.

  54. bedava peynir sadece peynir kapanında bulunur


    bu lafı cok sevdım bro

  55. denemekten bişey çıkmaz dimi 80 tl qidicek sadece zaten benim sürekLi kazandıqım bi sistem var ayda 1500 tL hep kazanıyorum iLqiLenenLere mc.susqun@msn.com biLqi verebiLirim

  56. BENDEDE KITAP VAR AMA GOOGLE ODEMEYI YAPAMIYORUM KREDI KARTI BILGILERIMI GIRIYORUM AMA SON KADEMEDI HATA VERIYOR BIRI BAN YARDIM EDE BILIR MI YARDIM EDERSENIZ BENDE SIZE NASIL KAZANABILECENIZE SOYLERIM

  57. Bu yoruma katılmıyorum isteyenler sitemi inceleyip bu konular hakkında bilgi alabilir.

  58. Adsız dedi ki...

    herşeyi anlıyorum da anlamadığım öyle bir yazmışlarki bir kere olayı çözünce ondan sonra git yat para sana akacak daha bir halt yapmana gerek yok gibi... bir de googlekazanclari.com sitesinde musa isimli şahıs bir yazı paylaşmış ve bu yazıda "benim gibi internetteki pekçok ingilizce dökümanı okumadın" yazıyor. bu musa isimli arkadaş daha türkçeyi tam kıvıramamışken ingilizceyi nasıl böyle sular seller gibi öğrenmiş onu merak ettim (çünki,kazanıcaksın vs)...

  59. Adsız dedi ki...

    !!!!!!!!!!!!!!! DİKKAT !!!!!!!!!!!!!!!!
    Bu sistemi kullanıp para kazananlar vardır belki ama şuna dikkat edelim olay çok kolaymış gibi anlatılıyor.Clickbank a üye ol,oradaki kişiye özel linki al sonra o ürünün reklamını blog ya da başka bir sitede yayınla - anlatırken basit değil mi ? Bu google adsense ye reklm vermeden yapılan yöntemdi.Zira reklam vermeden satış yapabilmek için reklamı yayınladığımız site,blog herneyse burada ziyaretçi sayısının ortalamanın çok üstünde olması lazım.Reklam vererek dengeyi çok iyi ayarlamak gerek yoksa zarar etmeniz için çok iyi bir sebebiniz var.Ürün satsa da satmasa da önceden belirlediğimiz miktar herneyse ( 0,1tl-0,7 tl )her tıklamada para hesabınızdan kesilir.Kitabı yazan arkadaş sitesinde diyorki bazen 10 tıklama ürün satışı gerçekleşebilir evet yılda bir olabilir o zaman ihtimal veririm.Düzgün bi araştırma yaparsanız bir ürün satmak için ortalama 100-150 tıklanma gerktiğini görürsünüz.Bunu hemen en düşük reklam verebileceğimiz miktarla hesaplayıp10-15 lira reklama gider yine kazanırız diye düşünmeyin.Bir işe başlarken olaya hep gerçekçi yaklaşırız.Hayalcilğin sonu hep hüsran olduğu için bunu da gözönünde bulundurun. Kitabı satanlar herşeyde olduğu gibi sayıları da abartmışlar.Malum bir ürünü satmanın en iyi yolu olduğundan fazla ve farklı göstermektir.Hele de sattığınız ürünle ilgili bi sorumluluk kaygınız yoksa çünkü marka değeri olanlar, şirketler; müşteri kaybından korktukları için böyle yöntemler uygulayamazlar.Bir de bu tür para kazanma sistemlerini pazarlayarak para kazanmaya çalışan arkadaşların şöyle bir durumu var mesela upload yöntemiyle para kazananlar affiliate sistemini kötülerler (bu sistemde blog yazmak yok ,reklem vermek yok ,site kurmak yok şeklinde) ŞUNU UNUTMAMAK GEREKİR Kİ BİR YERDE PARA VARSA ÇEKİŞME VARDIR.Zira upload ile para kazanabilmek için 20.000 upload sayısına 100 dolar veriyor upload siteleri.Kiminde belli bir dosya boyutu var 100mb ve üstündeki dosyalar için geçerlidir.Çok mu kolay ??? Tabi ki değil .Ben upload sistemiyle para kazanma ekitabı satsaydım bu olayı böyle olduğu gibi anlatmazdım tabi çok kolaymış gibi anlat ki biraz da abart içinde kolay upload etme yöntemleri,kolay bi şekilde link yayınlama ipuçları var şeklinde anlatırdım.
    Unutmayalım ki internet yöntemleriyle para kazananlar kolay ya da zor , çok ya da az bu arkadaşların en çok para kazananları Ekitap yazanlarıdır. Bir kitabı 1000 kişi alsa ortalama 70-80 bin tl eder.Süper para !!!!!!!!! Maaşlı bir işte çalışsalar mühendis bile olsalar 1500 liradan fazla maaş alamazlar.Çalışmaları gereken şartları düşünürsek bu onlar için ballı ekmek kadayfından bile avantajlı bir iş. Maliyet yok ,gece gündüz ölümüne çalışmak yok daha ne olsun.

    Netten para kazanma yöntemlerinden birini deneyecekseniz her işte olduğu gibi sabırlı ve azimli olmanız gerektiğini;deneme yanılma yöntemine açık ve tabi biraz da ticari zekaya sahip olmanız gerektiğini unutmayın.(Kitapları herkes alabilir ama alan herkes başarılı olur diye bir kural yok !!!)


    Beklentiniz küçük, sabır ve azminiz büyük olsun. Masar Morina

  60. Adsız dedi ki...

    asabım bozuldu elimde harçlıklardan birikmiş 100 tl var kitabı alırım diyordum ki kafam allak bullak oldu -_- netçem ben şimdi ?

  61. Adsız dedi ki...

    yazık günah insanlar harçlıklarını koyuyorlar ortaya, umutlarını koyuyorlar.eğer bu bir tür ''Avon'' tarzı bişeyse ki bana öyle geliyor(ne kadar çok bu kitaptan sattırırsan sana o kadar komisyon gelir hesabı) yazıklar olsun derim.ama gerçekten işe yarayan bir şeyse bu adamı bulurum ve alnından öperim.yaramayan bir şeysede bulurum ....... !
    bizim halkımız eşşek olduktan sonra karpuz kabuğunu akla düşüren çok olur

  62. Adsız dedi ki...

    Bu yorumu yazan arkadaşa yazıklar olsun kitabı alıp okudun mu kardeşim ben 19 yaşındayım 1 yıldır bu iişi yapıyorum aylık gelirim 2000-2500 tl arası ailem bana değil ben aileme harçlık veriyorum ister inanın ister inanmayın devir internet devri ben bu kitabı ne satıyorum ne de reklamını yapıyorum Musa abinin emeğine yapılan bu saygısızlığa insanların bilip bilmeden yanlış yönlendirmeler yapmalarına gerçekten üzüldüğüm için bunu yazıyorum

  63. Adsız dedi ki...

    google kazancları kitabını almak için atm den havale yapamk iste3dim . ama alıcının tc kimlik numarasını ve telefon numarasını soruyor. ne yapmalıyım.

  64. merhabalar...
    google kazançları kitabını aldık ve gösterilenleri tamamen uyguladık yalnız reklam konusunda takılıp kaldık tam olarak ne yapmamız gerektiğini sindiremedik yani reklamı nasıl ve ne özellikte vereceğimizi bilemiyoruz yardımcı olacak arkadaşlara sesleniyorum sizden ricam 5 dakikanızı ayırıp aydınlatırsanız çok sevinirim..iyi günler diliyorum

  65. Adsız dedi ki...

    Bu kitabı almaya gerek yok okadar para verilirmi yazık valla, googlede ara clickbank para kazanma diye çok site çıkacaktır, oralardan oku öğren , git bi site aç özgün yazılar gir, ingilizce olursa iyi daha çok kazanırsın sonra bu kitaba 90 tl vereceğine git
    best snipper al oda 45 dolar daha ucuza gelir, miletin makalelerini bu programla spinle koy kendi sitene her gün 2-3 tane. sonra adsense koy, clickbank koy, amazon koy sitene , backlink felan al , seo yaptır sitene bir ay sonra baslarsın ufak ufak kaanmaya , bu işler öle ufak tan baslar sonra... , bak adam ne kazanıyor sitesinden ayda http://www.smartpassiveincome.com/my-income-reports/


Leave a Reply