1.3.09

Galatasaray Aşkı (Sabri Üçlü)

Yazan: Ukturk | 1.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Galatasaray Aşkı (Sabri Üçlü)

Galatasaray'ımız geçen gün Uefa Kupasında Bordeaux'u Sabri'nin son dakika golüyle eledi biliyorsunuz.O Sabri ki ben inanırım gerçek Galatasaraylıdır.Ama çok fazla eleştiriler alıyordu.Kadro dışı bırakılması bile konuşuldu.

Maç sonundaki ibadetiyle stadda hepimizin gönlünü aldı ve sarı kırmızı renklere olan bağlılığını kanıtladı.Son olarak söyliyeyim Galatasaray'lı olmak ayrıcalıktır.İlklerin takımı.Uefa ve Süper Kupa bizim müzemizde.

İşte o video.Koçum Sabri.





Bugünde böyle oldu.Ortaya karışık.:P:p Bugün aslında nefret etmiştim bu blog olayından bir ara. Ama yeniden toparladım.:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. nevruz dedi ki...

    kesinlikle'GALATASARAY'lı' olmak ayrıcalıklıdır,bunu gayet objektif söylüyorum...övünmek gibi olmasın tabi ki GALATASARAYlıyım,seçimimden hep gurur duydum sağolsunlar yine yanıltmadılar

  2. yerim... yaparım bunu...

  3. bi dakika herkes sesi dinlesin.
    süperdi ne denilebilir her zmnki gibi galatasarayın mükemmel şovu


Leave a Reply