15.3.09

Engelleri Kaldır Projesine Destek (Mim)

Yazan: Ukturk | 15.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Engelleri Kaldır Projesine Destek (Mim)

Bir süre önce başlayan Rodin Alper'in bazılarınızın duyduğu bazılarınızın duymadığı "Engelleri Kaldır" tez projesi artık sadece bir tez projesi olmaktan çıktı.Toplumsal bir oluşum haline geldi ve gittikçe de yayılmaya devam ediyor.Yakın zamanda bunların farkında olacaksınız zaten.Proje gereği ayrıntıları açıklamıyorum o yüzden.Ama Rodin ALper'in bana verdiği bilgiye göre yakında güzel şeyler bizi bekliyor hazır olun.

Peki bu proje ile neler olacak neler hedefleniyor.Biz ne yapabiliriz.Önce projeden beklenen hedefi belirtirsek; (lütfen okuyun)

# Kalbini engelleme, engelleri kaldır!” sloganı çerçevesinde düzenlenecek reklam kampanyası ve PR çalışması ile Türkiye’de bulunan 8,5 milyon kayıtlı engellinin ve onlara destek olan aileleriyle birlikte 20 milyon kişinin farkındalığını sağlamak. Topluma ve hayata yeterince karışamadıkları için toplum tarafından görmezden, duymazdan gelindiklerine dikkat çekmek.

# Engellilere yönelik çalışan birçok kurum ile yapılan görüşmeler sonrasında öncelikle engellilerin kullanımı doğrultusunda hazırlanan Engellerikaldir.com web sitesi aracılığıyla engellileri eğitmek, bilgi teknolojilerine hakimiyetlerini sağlamak, iletişim becerilerini geliştirmek, eğitim ve bilgiye dayalı eşitsizliği lehlerine çevirerek iş gücüne katılım oranlarını artırmak, birbirleriyle iletişime gecerek site üzerinden seslerini duyurmalarına yardımcı olmak, firmaların engellilere site üzerinden kampanyalarla ulaşımını sağlayarak engellilerin toplu katılımlarını sağlamak.

# Sitenin engellerin kaldırılmasına yardımcı olabilmesi amacıyla da engelli üyelerin engelini kaldırarak gerçekleştirmek istedikleri “iş imkanı, tekerlekli sandalye, maça gitmek, deniz görmek, seyahat etmek v.b” isteklerini paylaşıp, gönüllü üyelerin site üzerinden iletişime geçmeleri sağlanarak bu isteklerini gerçekleştirme yolunda geçici yada kalıcı olarakk engellerinin kaldırılmasına yardımcı olmaktır.

Şimdi biz blogcular olarak ne yapabiliriz bu konu hakkında.Eğer ben de destek vermek istiyorum diyorsanız öncelikle şurdaki bannerlardan blogunuza uygun olan bannerı seçip blogunuzda yayınlayın.Bunu yapmak hiçte zor değil bence.Herkesin yayınlayacağını düşünüyorum.Umarım yanılmam.

Ayrıca bu konu hakkında yazı yazmanız farkındalık yaratacağı için bunu da yapınız lütfen.Bu konu hakkında bir yazı yazın veya beğendiğiniz bir yazıyı yayınlayın.Bu yazıyı da verebilirsiniz.Bir resim bir video bile yeterli.Yeter ki daha çok kişiye ulaşsın amacına ulaşsın.Farkındalık yaratsın.Bu yazıyı okuyan herkesten bu mimi almasını istiyorum.Hepinize birden pasladım.

Proje hakkında detaylı bilgi ve bilgi akışı için buraya bakabilirsiniz.

Son olarak diyoruz ki "Engellerin yoksa engelleri kaldırabilirsin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 0 Sesime ve fiziğime güveniyorum:


Leave a Reply