23.3.09

Duman - Senden Daha Güzel | tanımadım görmedim

Yazan: Ukturk | 23.3.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Duman - Senden Daha Güzel | tanımadım görmedim

Hakkımda çıkan dedikodulara şey vermeyin işte anlayın unuttum.Yalan efendim:P:p Olsa söylemez miyim ben size.O saydığınız isimlerin hiçbiri değil hem.Yanlış yerde avlanıyorsunuz.Daha geniş düşünün bakayım bir.Tencereye tabağa düşmüş falan yook.ELi kırbaçlı biri almış yokk.Sarışınmış yook..Daha var mı? :P:p Ama bu şarkı ona gelsin.O kendini biliyor.Bir de huylu huyundan vazgeçmez diyorlar geçtim bitti valla:D

Ayrıca beni tavsiye etmeyin sağ sola dün bir kızımız eklemiş msni bir arkadaşım tavsiye etti seni diye...Kıza soruyorum blog nedir diye salak salak bakıyordu eminim o an.Bloggerlar eklesin seviyorum tüm blogcuları.Hem tavsiye üzerine çalışmıyorum :P:p Beni kullanmanıza izin vermem.Ruhumu asla:D Bir de hemen sarkıyorlar ve ahiret soruları.Hiç tarzım değil:D Onlara Rober Hatemo'dan Senden Çok Var şarkısını gönderiyorum.Hayrını görsünler:P:p

Neyse şarkımıza geçelim.Duman yeni şarkı yapmışi sanki ben yapmışım ahah:P Ben çok beğendim müzik çok güzel ayrıca insanı hareketlendiriyor.Gençler ve kendini genç hissedenler için bulunmaz bir şarkı:P

Duman - Senden Daha Güzel



Dumanının Senden daha güzel şarkısının sözleri ise şöyle.Ne kadarsa anlamlı ahah:P

Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel
Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçer
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

Sana nerden rastladım
Oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Senden daha güzel
Kimseleri de takmadım
Ölsem değişmem
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. gören de diyecek 80lik dede olmuş ukturk:Pp

  2. Yok ya:P:p ryhym genç benim haha:D

  3. sabahtan beri bu şarkıyı dinliyorum ve şuandada aklımdan geçiyodu :) güzel şarkı :)

  4. patron artik bir basin aciklamasi yap, millet merakindan kuduriiiceekk :p kanlica'da yogurt hikaye oldu desene, neyse ben yiingee'ye burdan selam ederim ;)

  5. waaaaaay, bole sarkilar falan yolladigina gore hakkaten guzel kizmis demek ki:D


Leave a Reply