16.3.09

Diet Kola ve Mentos evlenirse ne olur? (Video)

Yazan: Damat Ferit | 16.3.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Diet Kola ve Mentos evlenirse ne olur? (Video)

Az önce gördüm bu videoyu karşılaştınız mı önceden bilmiyorum ama huh manyak bir olay.Şimdi diet kola nın içine şu bizim Mentos şekerlerden atıyorlar ve evlere şenlik bir durum.Adamlar bir de şekil yapmışlar fiskiye gibi :))haha bilim de devrim budur işte:)))

En kısa zaman içinde ben de deneyeceğim.Diet Kola ve Mentos Deneyleri :)))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. biliorum bunu ben süper:D

  2. Ağzında şeker varken kola içen bir çocuğun hastanelik olmasıyla çıktı bu olay.

  3. wuuuwwww... hiç aklıma gelmezdi, hiç beklemezdim mentostan böyle bişey çok şaşırttı beni :P


Leave a Reply