30.3.09

Damat ile Ales ve Banka piyasası üzerine...

Yazan: Damat Ferit | 30.3.09 | Kategori: , , , , , , , |
Yazı: Damat ile Ales ve Banka piyasası üzerine...

Kendi bloguma yazacaktım ama vazcaydım buraya yazacağım yazdım hatta..Bugün ne yaptım onu anlatacağımm çok renkli bir hayatım var lan okuyun beni:))

Sabah kalktım şimdi saate baktım 10:00 daha erken yat derken kafamı biran için kaldırdım biri penceredeki perdeleri çıkarıyor.Kim lan bu dedim.Ev de bir hanım kızımız perdeleri çıkarıyor.Yuhh demek ki bizim Burak (ev arkadaşım) işi ilerletmiş helal derken durum öyle değilmiş:)) Sadece arkadaşıymış ben de yedim, o zaman ben alırım deil mi boş kalmasın:))

Neyse o perdeleri çıkartıp yıkayacakmış bence çok temiz ama:)) ben de hiç sevmem predesiz evi böyle çıplak gelir bana çok utanırım:)) Evden çıktım ALES sınavı var başvuruyu yapmayı unutmuştum onu halletmem gerekiyordu.

Koşa koşa bankaya gittim.Daha da çok sıra olmasın öğleye kalmayalım diye.Saçım artık nasıl uyuduysam dört takla atmış böyle bir şekil olmuş:)) Neyse numaramı aldım 210 geldi şansıma.Oturdum boş yer ayırmışlar bana sağolsunlar.Hem de güzel bir kızımızın yanını:)) ama ben uykulu olduğum için hiç havamda değildim biran önce eve iş bitirip eve gidip kahvaltı yapmayı planlıyorum.

Sıra da çok hani benim ki 210 ama önümden 70 kişi var daha.Bekle de bekle.Böyle masum masum oturuyorum sıramın gelmesini bekliyorum.O ana kadar yanımdaki kıza bakmamıştım hiçbirşekide.Arada güvenlik görevlisine sert bakışlar atıyorum o da bana atıyor karşılıklı atışıyoruz.. Daha sonra yanımdaki kız bir Filiz Akın edasıyla:)) kafasını lak diye çevirdi bana bakıyor.Ben hissettim tabi.Lan ben de bakayım mı ki acaba diye düşündüm..Bir yanım bak lan kaçmaz bu fırsat belki şimşek çakar diyor, diğer puşt yanım ise yok bakma banka da olmaz lan diyor.:))

Ben böyle çelişkiler içindeyken kız dedi "Acaba sizin numaranız kaç" ben sanıyorum benden sonra numarası benden sıra isteyecek.Dedim 210.Alın benim ki 175 dedi kız.Olmaz kabul edemem böyle bir şeyi hayır:)) Kız; yok bende iki tane numara almıştım birini size vereyim ondan hem baktım ne kadar hoş çocuk belki ona bu numarayı verirsem bişeyler olur diye düşündüm..(Tabi bu son cümleyi demedi bana ama ben öyle sanıyorum haha :)))

Tabi teşekkür ederek aldım numarayı.Çok inceyimdir öyle böyle değil:)Bölümün nedir dedim falan muhabbet sardı.Telefon numarasını mı alsam ki acaba diye düşündüm.Sonra vazgeçtim sabah sabah:)) ama bölümünü falan öğrendim belki bir gün ziyaret ederiz bir de diyor ben hep okuldayım.Bana mesaj mı veriyor ki haha:)))

Bulmuş cillop gibi çocuğu tabi.Ama benim sınavlarım var akadaş ALES ten yüksek alıp yurtdışına gitcem ben:))) haha:)) Abilerim orda daha güzeller var dedi bana :))

Burdan ne ders çıkarıyoruz.Banka diyip geçme orda da kısmet var yaaa:)) Bu arada ALES ücreti 40 TL biraz az alın lan ne bu böyle ayıp vallahi:)) Sıavlara para vermekten boğazımdan kestim lan :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aha aynen ben de başvurdum alese bugün hakakten 40 yetale çok bee ulan ales sıraları da hep kaynaşma yeri oluo bugün bi çakal da benim başımda vardı kalem varmı bakim koda ne yazdın bik bik tabi mahkeme duvarı suratımdan anca o iki soruyla kaldı nihahah şaka bi yana ben gene yapamicam o lanet matematiği gene çakıcam anca 60ta kalıcam poffff

  2. Babegazelle ben sadace bankada sırada bekledim daha önce 2 kere girdiğimden internetten yatım başvurumu:)))

    Ben 82 almıştım önceden bu kez 90 alacağım inşallah amin:)) huh:))

  3. hey maşallaaaaah yani ben çalışmadım hiç taam mı o yüzden düşül adım hıhhh :P

  4. Bu bankalardaki güvenlik görevlilerinin , devamlı kesmesini anlamıyorum ..Yakışıklı görünce gözlerini alamıyorlar.:)Gay midirler nedirler , tövbe tövbe .:)
    Belki kızda yurtdışı düşünüyor , beraber kardeş kardeş gidersiniz , git bir görün kıza..:)


Leave a Reply