1.3.09

Cesetizleri Spor vs Voodoo GirL İdmanYurdu (BlogMania SüperLig)

Yazı: Cesetizleri Spor vs Voodoo GirL İdmanYurdu (BlogMania SüperLig)


Merhaba BlogMania müdavinleri.Biliyorsunuz belki de bilmiyorsunuz hani bu iddaa oyunu var ya hani şu maç falan hımm işte buna yakın zamanda basketbol işte sen söyle motor sporları falanda ekelenecekmiş.Daha da bir şenlenecekmiş yani.Ben de dedim blogların neyi eksik, blogspor sendikası olarak bloglararası maçlar düzenlemeye karar verdim ve bunların iddaa yorumlarını yapacağım.Sizden de görüşlerinizi istiyorum.Bakalım kim daha yakın kazanmaya ilk maçı:P:p aha:D

İlk maçımız çok çekişmeli.Şampiyonluk yolunda iki dişli rakip:P



İşte merakla beklenen kapışma yarın saat 19:00 'da Cesetizleri'nin kendi sahası olan "Kedidir Kedi" Stadyumunda yapılacak.Meteoroloji'nin verdiği bilgiye göre maç saatinde hava iç güveysinden hallice olacak.Maçın biletleri maçtan günler öncesinden tükendi.Biletler karaborsa da 200 Blog Parasına satılıyor.Maçın hakemliğini ise Blog Kokartlı hakem dünyaca ünlü Damat Ferit Collina üstlenecek.:P Ayrıca maç Blog Tv'den canlı olarak yayınlanacak.

Maç öncesinde Voodoo Girl'de yaşanan sakatlıklar iyileşmiş durumda.Doktorlara göre maça iğneyle çıkabilecek durumda.Cesetizleri'nde ise herhangi bir sakatlık bulunmuyor.

Voodoo Girl yaptığı açıklamada bu maçı ne yapıp edip kazacağız.Onlar bizim rakibimiz değil.Ezer geçeriz dedi.Cesetizleri ise taratar desteğiyle maçı kesin kazanacaklarını bundan şüphe duymadıklarını ve rakip tarafın ortamı germeye çalıştığını ortam gerilecekse sadece biz gereriz diyerek olaya başka bir boyut kattı.:P

Evet maç öncesi bilgiler böyleydi.Blog İddaa programı Cesetizleri'nin favori gösteriyor 1.40 oran vermiş.Beraberliğe ise 2.00 verilmiş durumda.Voodoo Girl'ün oranı ise yine 2.00 olarak belirtilmiş.Bunda tabi Voodoo Girl'ün sakatlıktan yeni çıkması ve deplasmanda olması etken.

Ukturk Maç Yorumu Ta Ta Tannn:P

Geçtiğimiz sezonun flaş takımı Cesetizleri bu sene ilk maçında seyircisi önünde kaldığımız yerden devam ediyoruz mesajı vermek isteyecektir ama bu sene daha bir zorlu rakipleri var.İşleri zor.Voodoo Girl ise deplasmanda olmasına rağmen verilen 2.00 lık orana kanmayın galibiyete yakın gözüküyor.

Özellikle bir tane Brezilya lı almışlar.Top oynamıyor sanki samba yapıyor.Onun kıvrak ve akıl dolu çalımlarıyla sonuca gidecekleri gibi gözüküyor.Cesetizleri buna bir önlem almazsa defansı ağır adamlardan oluşan Cesetizleri zor durumlara düşebilir.Hatta 5 lik olabilirler.Aynı durum Voodoo Girl için de geçerli.Onlarda geçen senenin gol kralı olan Absurdica'ya dikkat etmezlerse işleri yaş biraz.Voodoo Girl defasının bel kemiği kemik kıran lakablı Fiko ise top geçer adam geçmez diyerek bir nevi gözdağı verdi.Bakalım neler olacak:D

Maçın sonucunu önceden kesitimek zor ama Voodoo Girl bir süprize imza atarak maçı kazanabilir.Verilen oranda hiçte az değil.Bütün malvarlığınız yatırın.Diğer yorumcular Cesetizleri Spor maçı alır desede bence kesin Voodoo Girl alır bu maçı.Banko 2.:P:p

Bir dahaki BlogMania Super Lig maç yorumunda buluşmak dileğiyle.Esen kalın.:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. iddaa degil iddia. bunu benim duzeltmem cok aci bir durum:)))

  2. Hayır yanlış değil.Spor oyunlarında iddaa olarak geçiyor.Artık ayrılmış bahis oyunlarına iddaa deniyor.

    Yok birşeyler öne sürüyorsanız iddia oluyor.Yanlış deil yani:P:p

    Bu da Spor totonun resmi sitesi.Bakın nasıl yazılmış.:D iddaa.com.

    :D:D Neyse konu bu eğil zaten:P:p

  3. cehalet boyle yanlisliklar yaptiriyor efendim, kusura bakmayiniz:)

  4. Ne olmuş, bir dakika, ne kaçırdım ben :D

  5. Last Station lafı bile olmaz yanlış yok bence:P:p

    @Sln, birşey kaçırmadın maça daha çok var yarın 19.00 da kedidie kedi stadında:P:p banko 2:D

  6. bu sene kupa benim:Pp

  7. Akşaaamaa kadarr ''üst'' bu maç ben diyim((((:

  8. iyi olan kazansın.
    fair play :))

  9. @Böcek top yuvarlak göreceğiz:P:p

    @Nilay, bende öle oynadım ama kendime müslümanım sölemedim kimseye:D

    @Ces, gözlerimi yaşartıyorsun:P

  10. Sabaha kadar berabere biter..:)))


Leave a Reply