19.3.09

Bu da benden Özge Özpirinçci

Yazan: Damat Ferit | 19.3.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Bu da benden Özge Özpirinçci

Sürekli karşılaşıyordum bloga katıldığımdan beri ukturk şu kız favorim adriana olmazsa olmazım, bayan blogcularımızda yok sawyer şöyle orlando büyük aşkım tarzında birşeyler yazıyorlardı. Herifmania ve hatunmania kategorileriymiş meğer bunlar:)) O zaman benim de bir katkım olsun topluma diyrekten ben de bu saatten sonra yoldan çıkıyorum.Ama ben akıllı uslu bir çocuk olduğumdan ve daha çok doğal güzelliğe ve Türk kızlarımızı tercih ettğimden seçtiğim kişi de bu yönde olacak.Ne dedim be ya:))huh:D

İşte ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca diye bir söz var ama bazı durumlarda her ne kadar sizin olmasada olur.O kadar benimsemişsinizdir.Bu şeker kızı ben taaaaa Eti Browni reklamından beğenmiştim.Hatta o zaman facebook iletime yazmıştım "Acaba eti browni reklamındaki kızdan güzel var mı" diye.Yarabbim o nası browni yiyiş öle.Ham yaparım:)) O tatlı gülümseme o o .. işte herşey:))




Tabi şimdilerde Melekler Korusun diziyle daha da bir popüler oldu.Benim gördüğüm keşfettiğim güzelliği görebilenler oldu.Dur bak işe kızcağızın ismini vermemişim.Özge Özpirinçci imiş ismi.Ben de yeni öğrendim:D Eti browni reklamını buldum tekrar tekrar izle :)) huh:D

Ukturk'un şu zamanda kadar saydığı kaşarlardan daha güzel daha doğal bi kere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. benim bi arkımın eski kız arkı bu
    abimin grubundaki elemanlarla da arkadas
    ben sahsen tanısmadım hiç ama
    su anda oynadıgı dizide bi ara ıspanak diye bi gruptan bahsetmişti ya gercek o grup. işte abimin gurubu da o :)

    bide beni tanısan bole tipsiz hatunlarla ugrasmazdın ahahahha pardon ben biraz narsistim de :D

  2. huhh:))tanışalım o zaman:D

  3. Farklı farklı zamanlarda "tv'de bir kız var sana çok benziyor" diyen,çok sevgili dostlarıma çok teşekkür ediyorum,bu yazınla birlikte..

    yine havalara girdim kendi kendime ehi ehi :P

  4. o okadar kolay diil canım :D

  5. benim hemşerim bu :DDD

  6. ferit,buna koptum ya :P

    "Ukturk'un şu zamanda kadar saydığı kaşarlardan daha güzel daha doğal bi kere."

  7. uçandepik nereli ki bu güzel kız:))

    üfürükten prenses doğru değil mi ama kendi de zaten erkek kaşarlardan:)) huh:))

  8. Bu eti brownie reklamındaki kız mıymııış :) Ben de bi dizide görüp -melekler korusun?- oy ne şeker bi kız demiştim yanlız diilmişim. Destekliyorum!

  9. Evet ya bu kızda çok güzel maşşallahh tü tü:P:p

  10. benim soyadın yandan çarklısı :D... özbirinci özpirinçci :D zxuhuhauhauh

  11. Adsız dedi ki...

    ay bu kızı dizinin çekildiği günler hep görüyorum yanına gitcem ama b türlü gidemiyorum çekiniyorum :S


Leave a Reply