12.3.09

BlogMania Editörü'nün Tuhaf Hikayesi :P

Yazı: BlogMania Editörü'nün Tuhaf Hikayesi :P

Soğuk bir gündü..6 aylık blogcu olmama rağmen hayli çömezdim.Geçmişim copy paste'e dayanıyordu çünkü.O zamanlar gençtik bilmiyorduk:P bu adsense işinde çok para var demişlerdi bana.O gün gece rüyama sakallı bir dede girdi Ukturk evladım kopyala yapıştır görüyorum seni çok yoruyor ve hakkını alamıyorsun bırak bu işi beraber blog işine girelim dedi.Aklıma yatmıştı.Arkamda da koskoca sakkallı dede vardı sonuçta.Tamam dedim.

İlk günler hayli sıkıntılıydı.Ama sakkallı dedenin mucizevi gücüyle aştım.Sonra baktım oturdu işler rayına sakkallıya yol verdim:P:p Tek başıma idare ediyordum.2 günde bir tane blog tanıtmaya karar vermiştim.Uzun süre böyle devam etti.Sonra bir blogla karşılaştım eskiden Onpunto'da yazmış yazılarından birşeyler olduğunu hemen anlamıştım.Onu ilk takip edenlerden biriydim.Sonra sakkallı yine girdi rüyama o kızı al okızı al diye:P Ben de Siminya'ya teklif ettim.O da kabul etti.Sonuçta dayanılmz cazibemle etkilemiştim onu:P

Tabi daha sonra şuanda Siminya'nın ulşatığı kitleyi görebiliyorsunuz.Anladım ki iyi blogtan anlıyorum ben.Boşuna blogun ismini blog editörü koymamışım.İskele blog babası değilim yani:P:p

Daha sonra Yejades çıka geldi.Blograzzi'nin derinliklerinde buldm onuda.Baktım sarı sarı bir kız çok tatlı.O da olsun dedim.O da kabul etti.Onla yaptığımız muhabbeti okusanız birbirimize hakaret ettiğimizi sanırsınız.Çok kafa kız deli dolu tan bize göre.:P

M.Martle, hayli ilginçti film gibiydi.Last Fm'de müzik dinliyordum.Acaba güzel kızlarda var mı ki burda derken Martle ile karşılaştım.İyi bir sohbet tutturduk.Ona Lady diye hitap ediyordum.Çok zeki ve başarılıydı.O da gelmeli dedim.Evet Lady'de sonunda Mania olmuştu.Son zamanlarda görüşemiyoruz ama unutmadık onu da..

Üfürükten Prenses, blogtan bloga sekmeyi çok seviyorum.Neler çıkıyor neler güzel oluyor.Prenses'le de bu şekilde karşılaştım.İsmi çok hoşuma gitmişti.İlk görüşte aşk gibi olmuştu.Hemen atladım.Gördüm ki yeni bir blog.Sıkı bir takipçisi oldum.Siminya gibi anlamıştım var birşeyler.Prenses de olmalıydı dedim her zaman ki gibi.Geri çevirmedi o da.Mutlu bir blog kardeşliğimiz devam ediyor.Daha da devem edecek uzunca bir süre..:P

Osuruktan Teyyare, bu şeker topağı kızın blogunu önceden görmüş ama mesafeli kalmıştım nedense.Biraz antipatiyle bakıyordum.Daha sonra galiba sevmeye başladım veya galiba araya sakallı dede yine girdi ve blogsal ilşkimiz başladı yanlış anlaşılmasın:P Yeni adıyla Missipipi'yi seviyorum onu da:P En tatlı Blair Witch kendisi:D

Böcek
, İlk gününden beri tanıdığım bir blogtu Böcek'te onuda ilk temasına kadar biliyorum yani:P Bir süre takip ettim.Sonra irtibatımı koparmıştım.İçimde bir boşluk oluşmuştu hissediyordum bunu ama ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu.Sonra günlerden birgün tekrar karşılaştım ve elimde çikolata ile teklif ettim.O da kabul etti.Blog olarak mesut bir birlikteliğimiz var onunla da:P Blogumuzun uğur böceği:P

Babegazelle, Babe'yi sonradan keşfetmiştim.Yine galiba blogtan bloga sekerken.O aralar blogunda ekose etek ve kulağındaki küpeleri segirleken bulmuştu blogunu.İlginçti galiba takı dükkanı demiştim ve çıkmıştım geri:P Sonra yine o mübarek sakkallı dede araya girmiş olacak ki onla da seviyeli bir ilişki başlattık.Allah tamamına erdirir inşallah amin:P

Zulapha Kaphali İku
, blog yazarlarımız arasında en az ilşkim olan kişi.Tanışmamız da hayli ilginçti aslında.Blograzzi'ye tamamen reklam kokan bir başlık açmıştım hala durur biz 5 kişi olduk diye.İku da tebrik etmek için ordaydı.Sonra birşeyler oldu o da Mania oldu.Onu bir kaşık keşkülle ve kanlıca da yoğurtla kandırdım:P:p Blogumuzun ABD'deki elçisidir ayrıca:P

Damat Ferit, blogumuza son katılan kişi.Kuzenim olur ayrıca.Yerinde duramayan aktif bir kişilik olmasından ötürü blogla fazla ilişkisi olmamıştı ta ki benim ısrarlarıma dayanamayarak kabul edene kadar.Üretebilme kapasitesi çok yüksek 10 tane yazı isteseniz 1 saatte yazar.İyi ki de katmışız.Hem erkek isteruk diyenler vardı.alın size erkek işte:p:P

Bir de blogumuzda arada katılıp sonra çeşitli nedenlerden dolayı bizle olamayan arkadaşımız Beenmaya var.Onu da seviyoruz.Bir de tabi hep teklif ettik kabul ettiler olayı olmadı.Pucca ile ne kadar uğraştıysam n ettim tuttum olmadı mesela.Aynı şekilde Cesetizleri,Voodoo Girl,NilayLand daha başka var mı bilmiyorum ama bu arkadaşlarımıza da teklif ettik nazikçe yolladılar beni.Ama en sevdiğim bloglardır onlarda.Belirteyim:P:p

Son olarak şunu da belirteyim.Hem blogumuzdaki bayan yazarlarımız hem de teklif ettiğimiz blogcu arkadaşlarımız blog aleminin en güzel blogcularıdır unutumadan söyliyeyim.Nerden dersen görüdm gözlerimle mirim.Üff te üff yani:P.p hehe.D

Bu uzun yazıyı okuyan çilekeş blogger arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunmak istiyorum.Alayınızı seviyorum nan:P:p (Ağlama efekti:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ukturk,çeşitli ve renkli karakterlerde arkadaşları bir blogda buluşturup yazı yazmanız enteressan ve güzel bir fikir...
    Blog aleminin değişik bir versiyonu olmuş...

    Bloxoo'da "Günün Bloğu" olmuşsunuz,bu bloğu ve yazarlarını tebrik ederim,sözüm kardeşçe ve samimi...

    sevgiyle kalın...

  2. amma dramatize etmişin ha, bi an çağan ırmak filmi oynuyor sandım "kızlı adam" :)

  3. :))) yirimm seni yiriiimmm :p nie demedin bogazima yapisti da, ille de yazar olucam dedi de, tehdit etti de :) caktirmamissin aferin :p

  4. Hakan Can teşekkürler:P:p

    @Simi, kızsız adamdan iyidir bence haha:P:p

    @ İku, aramızda:D:P

  5. bu ukturkda blog aleminin en sapık karakteridir bu böle biline
    güzel kız gördümü dayanamaz alır yazar kadrosuna
    yakında kadroda 186 kız olursak hiç şaşırmicam heralde bizi güzellik yarışmasına sokcak bu adam :P
    ahah nası yağdırdım ama
    tebrik ediyorum biricik bilomuzu ve yazarlarımızı ve kralımız ukturku (:

  6. çok duygulandım yazıyı okurken, kendimi tutmasam ağlayabilirim :))

    dün tuba, bugün blogmania editörü, bloxoo gözlerimi yaşarttı doğrusu seçimleriyle bu ara :p (gördüğünüz gibi ağlayacak yer arıyorum :D )

    Tebrikler efendim herbirinize :)) severek izliyoruz :))

  7. Uzunca bir zamandır uğrayamıyorum bloxxo'ya... İyi ki şimdi bu yazına tesadüf ettim. Aksi halde çok üzülecektim. Tebrikler efendim. :D Bu blogu ve yazarlarını çok seviyorum. :)

  8. @Missipipi bu nickede hiç alışamdım çok kötü:P:p beni yanlış lanse etme lütfen rica ediyorum:D

    @Sln çok teşekkürler ben de duygulandım çok duygusal romnatiğim aslında :P:P

    @Chaotic biz de seni çok seviyoruz.Çok teşekkürler:D

  9. daha güzel yerlerde daha başarıyla..
    Her yazarın ayrı ayrı kıymetli. bütün yazarlarını seviyorum şahsen. okumaktan da zevk alıyorum. Tebrik ederim tekrar.
    Bu arada evet lan güzel hepsi:D

  10. yalançııııı öle demiodun önceden takı yapıo marifetli kızımız ama hemen anladım sadece o olmadığını yazılarını okudum bik bik de diodun :P ayol noluo alınganlığım mı üstümde nedir ayrıca çocuk da yaparım kariyer de (üfff ne alakaa)tamam ben gidiim en iisi hahahaha

  11. Ces tşkler:P Sende güzelden anlıyorrsun bakıyorum:P:P

    @babe, ahha:D 3 çocuktan aşağısı olmaz büyüklerimiz öle diyo ona göre kariyer yap:P:p

  12. mor çatı derneği olmuş buralar. kızlar iyi güzel diyosun ama bi' isyan çıkarmak istemelerine bakar herşey.
    sonra bi' bakmışsın derya baykal fahri yazar, max factor site sponsoru olmuş. ben yeteneğine güvendiğim altyapıdan yetişen saplama blogırlar keşfedersem sana paslarım ama sende boş durma dengele o oranı. (varsa yoksa ortalığı karıştırmak, nifak tohumu muydu ne naneydi ondan ekmek gibi dertlerim var yoksa bi' halt olucağından değil sanki el koymak isteseler şimdiye kadar koyamazlarmış gibi senaryoya koştum. (hayır ya ne münasebet buraların ağası benim diyosun ama nanay o iş ben sana söyliyim. dua et istemesinler (son bi' umut belki karışır ortalık :)

  13. @Cornelius hocam sen merak etme herşey kontrol aLtında:p:P

    Site sponsoru max factor olabilir bak sonra demedi deme:D.D

    Bir de yeni blogger yerine seni alabiliriz bzim için şeeref:P:p

  14. Bi an tribünlkere çıkıp"Blogmania sen bizim herşeyimizsin" diye tezahürat edesim geldi:DD
    tebrikler o zaman:)

  15. laa sende ilk defa bana karşı normal şeyler duyuyorum kıyamet geliyo :D:D:D

  16. valla bende seviyorum sizi. içinizden biri olarak yer almasam da aranızda dışınızdan biri olarak takip etmekteyim :)))


Leave a Reply