2.3.09

Blogların Yükselişi Partisi Seçim Açılımı (BM-BYP)

Yazı: Blogların Yükselişi Partisi Seçim Açılımı (BM-BYP)

29 Mart günü seçim var.Şu meşhur belediye seçimleri.İlimize ilçemize en iyi hizmeti vereceğini düşündüğümüz adaya oy vereceğiz.Yok vermeyeceğiz.Aslında vermemiz gerekiyor.Ama biz adaya değil partiye oy vereceğiz.Hadi genelleme olmasın %70'i böyle verecek.Eee durum böyleyken belediyenin yapacağı hizmetler değilde işte Tayiip böyle Baykal şöyle Bahçeli'ye bak sen! gibisinden şeylerle uğraşıyoruz.Sanki onlar yarışıyor.Yine yine böyle bir yarış olunca seçim açılımları kaçınılmaz oluyor tabi.

Sıkıldım artık bu açılımlardan.Biliyorum sen de sıkıldın.Yeter be:) O yüzden mamafih, BlogMania'nın seçim vaatlerini ve seçim açılımlarını açıklayacağım.Bu işten sorumlu üye benim.Daha şimdi kendi kendimi seçtim:))Açılımlarımız bir ille sınırlı değil.Çünkü adaylar değil parti yarışıyor:D



Blog Mania Blogların Yükselişi Partisi (BM-BYP)


Partimizin ismi biraz terör örgütü ismi gibi oldu ama öyle değil:) Evet öncelikle adaylarımızı açıklıyorum.

Ankara: Siminya
İstanbul: Ukturk
İzmir: Böcek
Çankaya: Babegazelle
Bursa: Üfürükten Prenses
Konya: Damat Ferit (Ben:))
Avrupa: M. Martle
ABD: Z.Kaphali İku
Yejades: Karadeniz Bölgesinin Alayı
Antalya: Osuruktan Teyyare

İşte adaylarımız böyle.Adayların yerlerini Liderimiz Ukturk belirledi söyliyeyim.Çok seffaf bir seçim oldu:))

O kadar farklıyız o kadar çağdaş bir partiyiz ki ABD adayımız bile var.Seçim açılımı dediğin böyle olur.Vaatlerimiz ise şöyle sevgili seçmenler;

1.Bizi seçerseniz tüm blog alaemine kendi .com domanini hediye edeceğiz.Tek şartımız bize oy vermenizzzz.Yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir.

2.Bloglar arası trafik sorununu yapacağımız BlogBüs sistemiyle çözeceğiz.Öyle umuyoruz.

3.Bloguma hiç yurtdışında gelen yok sorununa artık son vereceğiz.Yine yine yapacağımız BlogRay sistemiyle kıtadan kıtaya ulaşım imkanı yine bizden.Boş vaatlere kanmayın.

4.Rüşveti kaldıracağız.Sadece bağış olanları kabul edeceğiz.O rüşvet değil bahşiş...

5.Her bloga bir Kuran Kursu bir tane de ağlama duvarı yaptıracağız.Ağlayın bol bol .Strese iyi gelir:)Herşeyi biz düşündük gerisini merak etme sen:D

6.Seçim çalışmalarımız İstanbul'da köhne bir mahalle'den kiralık ev tutarak yapacağız.Biz sizin içinizen çıktık.:) Katları villaları bıraktıkta geldik.

7.Blog Feneri ile topladığımız paraları partimize aktardık daha iyi bir hizmet için.Biz hizmet aşığıyız.Başka bir amacımız yok yoksa.

8.Abd'deki seçim çalışmalarımız için bir de gemicik alacağız yine Blog Feneri paralarıyla.Herşey sizin için.Allahın izniyle ABD'yi de ele geçireceğiz.Daha iyi hizmet:D

9.Her işsiz blogger'a 500 Blog Para vereceğiz.Sizi sömürmelerine izin vermyeceğiz.Ekmek iş aş hepsi bizden.Balık tutmayı değil yemeyi öğreteceğiz size.

10.Bunlarda birşey mi kömürünüz,ev eşyanız,çayınız,balınız,şekeriniz hepsi BM-BYP'den.Yeter ki size oyunuzu satın bize bizde sizin için satarız köşe bucağı.Öhüümm yani gereksiz canım zaten zarar ediyor BlogTelekom:))

Son olarak diğer blog partilerine kanmayın.Biz bloglar için burdayız.Yiyorsa televizyona çık.Orda konuşalım....Çıkamazsın.... Kriz bizi teğet geçiyor hamd olsun....Hadi ordan hadi ordan...Ananı da al git...

Beraber yürüdük biz bu yollarda.Hadi hep beraber.Elleri göremiyorum..Beraber ağladık yağan yağmurda..Bana herşey seni hatırlatıyor..La la lla....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Teyyare arkandayım canım. Bölgem için ve benim için en uygun şeyleri yapacağına inanıyorum :))))

  2. siminya gazelle elele ankara en ileriye,ulan ben el atsam bu gökçekden ii yönetirim kesin angaraya danimarkadan erkek nüfus ithal etcem :D

  3. hoş bir çalışma olmuş:)

  4. youtube'u açtıracağım ben de. batı karadeniz adayı benim komple benim buralar :)

  5. yalnız dikkatimi bir şey çekti :D.. herkes düzgün yazılmışken ben niye ters yazılışım :D... ülke yerinde ad ad yerinde karadeniz bölgesii... bu oy kaybetmem içn yapılan bir komplodur :D ....


Leave a Reply