6.3.09

Blog Yazarlarının Gerçek Kimlikleri Vol 2

Yazı: Blog Yazarlarının Gerçek Kimlikleri Vol 2

Evet olay yaratan yazı dizimiz devam ediyor.Hangi yazı dizisi Ukturk nan derseniz.Şöyle Ugenist ay tanrıçası (ben öle diyorum ona:P) geçen bir yazı yazmıştı burdan okuyabilirsiniz canlarım.Neyse ben bunun devamın yazdım..Kopyacıyım kolpayım var mı:P:p

Pucca

Ugenist de yazdı ama güzeller içinden bir seni seçtim diyerek ben de yazacağım onun hakkında:P Blog aleminin gizemli güzeli.Her blog okuyan Türk gencinin rüyalarını süsleyen şeker mi şeker blogger.Peki gerçekte kim bu Pucca.Açıklıyorum.İlk bizde olaya yaratmada üstümüze yok:D

Pelin Akkaya kendisi.Hani şu bildiğimiz manken kız mı ? Evet o kız.Şaşırdın di mi? O kadar dedi Ukturk açıklama yapma etme reklam etme beni dedi hatta rüşvet teklif etti sonra yemekte yeriz istersen dedi ama kabul etmedim.Bedenimi alabilirsin ama ruhuma asla dedim:P aha:D Yani blogger manken kendisi.Bu tabiri de çok seviyorum ya:D

Üfürükten Prenses

İsminin üfürükten olduğuna bakmayın şaşırtma amaçlı.Kendisi aslında IV. Grönland Prensesi..Üfürükten nicki ile kendini gizlemeye bizden biri olduğu havasını vermek amaçlı kullanıyor.Prensesin Türk bloggerları ile ilgili istihbarat yapıp sonra bunu kullanacağı iddia ediliyor bazı çevrelerce.Dikkatli olmamız gerekiyor yani:P

Bakın size bir ipucu eskiden ismi Gerçek Zamanlı tek prenses ama üfürüktendi.Ben o zamandan anlamıştım zaten:P Bu haber için uçanblog'a teşekkürler.:P:p



Osuruktan Teyyare (Missipipi)

Osuruktan Teyyare aslında hergün televizyonda gördüğünüz bir isim.Kim mi diyeceksiniz.Şey canım de canale 8 de Pilates öğreniyorum programındaki Yonja Allı.Evet o.Her ne kadar ben şöyle yalnızım ben böyle psikopatım dese de inanmayın.Herşeyi bana açıkladı.Yani blogunun kapılarını sonuna kadar bana açtı.

Yakın zamanda isim değişikliği yaptı o da kimliğinin bazı çevrelerce öğrenilmesinden dolayı yaa:P Hatta şu anda bir daha değiştirdi.Neyse anlayacağınız kendisi çok fit,kaslı sonra işte canım bildiğiniz Yonja Allı işte.Her şekilde sulanabilirsiniz.Bir daha geçmez böyle fırsat.Blog aleminde böyle güzeller zor bulunuyor:P:p ahah:D

Yejades

Kendisini en şımarık blogger olarak nitelendirebilirim.:P Asıl kimliğine ise çok şaşıracaksınız.Hadi canım o da mı diyeceksiniz inanmayacaksınız (ben bile inanmadım yazdığıma:D) Yeşim Korkikova'nın ta kendisi.Ünlü tenisçi.Eskiden kortlarda eserken sonra podyumlarda estirdi.Şimdilerde ise Türkçe öğrenerek blog yazmaya başladı.Anlayacağınız o da blogger mankenlerden diyebiliriz.

Yeşim Kornikova'yı okumak bir ayrıcalık aslında.Düşünün o güzelim Kornikova'ya yorum yazıyorsunuz o da cevap yazıyor.Rüyanda görsen inanmazsın.Ama hayat işte.Kornikova size bir tık uzakta.aha:D

Oldu da bitti maşallah.Bu bölüm 2 idi.İsteyen bölüm 3 üde yazabilir.Eğer kimse yazmazsa ben yazarım yine.Hıhh:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Pucca'daki muammayla önce insanları şaşırtıp sol gösterip sağdan vuracağız galiba ukturk:)
    Pucca nın en gerçek kimliği vol 1052'de. oha:D ahah:p

    Kopyacı falansın ama güldüm, güzel olmuş:D

  2. Ugenist 1053 de karıştırdın galiba:P:p aha:D Biliyorum çok komik adamım kahretsin haha:P:p

  3. herşeyim ortaya dökülmüş ya..
    artık duramam buralarda,başka bir kimlikle döneceğim :)

    kendi kimliğini açıklamamışsın şekerim ?
    onu da ben açıklayayım mı :P

  4. evet faik sönmezin şişman ve kısa mankeniyim.. yapmasaydıon ukturk şimdi magazinciler felan okuca s.çtım..

  5. @Prenses, açıkla açıkla bizim korkaacağımız birşey yok haha:xD:P:p

    @Pucca, demiştim bedenimi evet ama ruhuma asla:P

  6. Yonja Allı kim lan :D

  7. ukturk insanına konuyla alakasız not:senden nefret ediyorum!annem bloğu okumuş senin yüzünden soktu beni mutfağa tiramisu yaptırttı bak elin oğlanları bile yapıo diye of ya offf :D

  8. Babe afiyet olsun ben yaptım çok güzel oldu...Taliplerim arttı valla:P:p ahah:D Teyzenin ellerinde öpüyorum.Hürmetler.:D

  9. haha alemsin ya :D....


Leave a Reply