20.3.09

Annem Bana Kamyon Alacak :)

Yazan: Damat Ferit | 20.3.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Annem Bana Kamyon Alacak :)


Gece gece uyku tutmadı bari yazayım ne yazayım ne yazayım diye düşündüm sonra tv de bir reklam gördüm.Ahanda işte buldum dedim içimden:)) Çok hoşuma gidiyor bu reklam.Eminim sizinde hoşunuza gidiyordur.Gitmiyorsa da gidiyor gibi yapın:)

Anne kamyon ne zaman alacağız.:))) Ama bir ilişki kuramadım ben kamyon ve Turkcell'le.Boşver canım güzel mi güzel.Dikkat çekiyor mu çekiyor.Üstüne yazıda yazılıyor:D güzel iş çıkarmış demektir o zaman Turkcell:))

Ayrıca reklamdaki çocukta çok tatlı.Şu Canım Ailem dizisinde ki çocuk.O dizi de favorilerimden benim.Böyle eğlenceli reklamların devamını bekliyoruz.Zaten Turkcell hep başarılı bu konuda.Bknz: Erzurumlu Çay bardağı mesela.O da süper bir reklamdı bence.Bizim kamyon reklamı ise işte şimdi burda :))

video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. walla o çocuk da çok şeker, o kadın da:) ikisini de yirim :P güzel reklam olmuş ben o parmakların trcell olduğunu öğrenince reklamın sonunda, koptuydum :P

  2. ne şirin bir çocukmuş o öyle.
    anne dıt dıt dırıtt.

  3. ozgeee!! deli dolu manyakti bu lisedeyken de :) canim canim :p

  4. Dıt dıt dıdıt dıt.....
    Ne alsam acaba?

  5. çok tatlı çocuk evett dıtdıt dırıt dıt:))

    Zulapha Kaphali İku sen yorumu yanlış yere atmışın o bir yazı önceydi:)))

  6. yok ya atmadim :)))) bu kizin adi da ozge...ozge borak :)))

  7. Böyle bir reklamda mı varmış ben görmedim hiç aha:P:p +rep:D

  8. şehnaz dedi ki...

    ya ben bayılıyorum o çocuğada özgeyede harika yakışmışlar tam uyumlu olmuş. ama lütfen o reklamı sonuna kadar gösterin. çünkü en güzel yeri sonu ufaklığın anne dıt dıt dırıt dediği vere bayılıyorum. yerim onun parmaklarını ben

  9. Adsız dedi ki...

    dıtdıtdırıtdıt:k:
    .F:


Leave a Reply