23.3.09

11 Ayın Prensesi Mart ayı bundan sonra

Yazan: Damat Ferit | 23.3.09 | Kategori: , , , , , , , , |
Yazı: 11 Ayın Prensesi Mart ayı bundan sonra

Mart geldi sonunda böyle oldu.Siz sadece kedilere özgü bir durum mu sanıyordunuz ne yalan söyliyeyim ben öyle sanıyordum yapsın hayvanlar o kadar ay beklemişler.Kediler için de 11 ayın sultanı Mart ayı zaten.:)) Bizim 2 ayaklılar içinde galiba 11 ayın sultanı olma yolunda ilerliyor uygun adımlarla.Nereye adımımı atsam bir yeni başlangıçlar,kumrular daha bilmem neler neler görüyorum.Olan var olmayan var.Olmaz ki.Atalarımızın dediği gibi 1tok açın halinden ne anlar":)) Bizim Ukturk'te bir kervana katılanlardan ama siz ona güvenmeyin 2 gün sonra cayabilir.Kaç senedir tanıyorum bu herifi:))
*
Mart ayı çok mübarek aymış bunu da anladım.Bir bereket bir bereket.Hiç sorma.Dün Üds ye girdim.Bence son yılların en kolay sınavıydı.Ya da ben çok çalıştım ondan.:)) Yüksek bir puan beni bekliyor dört gözle.I am ready:)) Bir de bereket ayı ya gel beraber aşka kalalım senle diyen yok öyle demiyorlar işaret ediyorlar.Kuyruk sallıyorlar.Hep erkekler kızlara teklif eder ya.Hani nerde eşitlik.Kadın erkek eşitti.İşine gelince tabi.Zor birşey erkek olmak zor:))
*
Yine bizim "Ağa" vatandaşın ağzı açlıktan kokmasına rağmen kendine bilmem kaç milyon dolarlık bebek almış pardon Rolls Royce almış.Ağa dediysem tanımıyorum Ağaoğlu işte biliyorsunuz.Sonra kriz var yandım aman işçi çıkartayım.Acımamak lazım bunlara batsınlar.Krizi bahane ediyorlar.Yer mi anadolu çocuğu:)Yerine başkası gelir.Ben gelirim sen gelirsin...Biri gider biri gelir.Hep böyle değil midir zaten.Hem Mart ayı bu ay sıkma canın sen:))
*
Ötv indirimi geldi bir de önce çok sevindi.Yuppi oley gibi salakça tepkiler verdim.ELimde bir tane Getz var onu değiştirebilirdim belki.Ama bayilere gitmemle hüsranla karşılaştım.Ya araba yoktu ya da fiyatları tam indirmemişlerdi.4-5 marka gezdim.Bir Wolksvagen tam anlamıyla indirmişti fiyatları.Yakında golf ile seviyeli bir ilişki başlatmayı düşünüyorum hayırlısı.Tamamına erer inşallah.Mart ayını çok seviyorum ya:))
*
Bu mübarek Mart ayında (her cümle sonunda amin diyebilirsiniz) "Dünyanın en pahalı benzini, en yüksek işsizlik oranı, 500 milyar dolar borç, ilk ayda 12 aylık bütçe deliği, en büyük yolsuzluklar.. durmak yok yola devam." diyenler alt üst olsun inşallah.. Yediklerini çıkaramazlar inşallah.. Aldıkları gemicikler buz dağına denk gelir.. yağlı kurşunlara denk gelirler inşallah.. devamını getirebilirsiniz.Ne kadar içten edersek gerçekleşir bunlar:)))

Gördüğünüz gibi Ramazan onir ayın sultanı ise Mart'ta 11 ayın prensesi.Hoşgeldin ey prenses-i Mart ayı ..:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bence son 11 yılın en yağmurlu ayı oldu mart:) (11 tamamen afaki bi rakam uyumlu olsun diye şeyettim)
    benimde tam tersine yaprak dökümüm bu mart ayı, ferhunde triplerindeyim bu aralar;)ayrıca yaz gelsin artık sıkıldım, bence
    9 ayın prensesi haziran temmuz ağustos :P
    tmm tmm hem sustum, hem gittim :P

  2. Yok susma konuş konuş çok güzel:))))


Leave a Reply