7.2.09

Wipeout Yarismasi (Asuman Krause - Show Tv)

Yazan: Damat Ferit | 7.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Wipeout Yarismasi (Asuman Krause - Show Tv)

Dün izleyenleriniz olmuştur.Show Tv'deki Wipeout isimli heyecan ve adrenalin dolu yarışmayı.:D Şahsen bizzat ben kendim çok beğendim.Bu Acun'un sunduğu Fear Factor gibi bu da Arjantin'de yapılıyor.Galiba bu tip yarışmalar anavatanı diyebiliriz Arjantin için.

Wipeout için, programın çekimlerinin gerçekleştiği Arjantin'de “Dünya'nın en büyük açık hava oyun parkuru” kurulmuş.Amerika'da ise son 5 yıln en başarılı programı seçilmiş.Bence de çok başarılı.Etaplar çok güzel belirlenmiş.Öyle eften püften değil.

Yarışmadan biraz bahsedecek olursam eğer,Wipeout yarışmasını Asuman Krause sunuyor.Asuman cuk oturmuş.Show Girl tam.Show tv'de yayınlanıyor yarışma.Yarışmada 4 etaptan oluşuyor.İlk etapı kaçırdığım için hakkında birşey bilmiyorum.Neymiş acaba diye de merak etmiyor değilim:)

16 yarışamcıdan ilk etap sonunda 12 yarımacı 2.etapa katılıyor.Bu etapın adı yanlış hatırlamıyorsam Uçan Süpürge.12 yarışmacı suyun içineki uzun direklerin üzerine çıkıyor.O arada da böyle ayaklarının hizasından bir çubuk sırayla dönerek geliyor.Bunlarda üstünden atlayarak kurtulmaya çalışıyor ve gittikçe hızlanıyor.Tabi bu arada suyada düşmeyecekler.Tam anlatamadım ama böyle birşey.Burdan da 6 kişi üst tura çıkıyor.

3.Etapın adı ise Dönme Dolap.Süper bir etap.6 yarışmacı önce sağa doğru sonra sola doğru süratli bir şekilde döndürülüyor.Kafalar allak bullak oluyor tabi.Sonrada suyu üstündeki minderlerden ve silindir gibi düzeneklerin üstünden geçmeleri isteniyor.Burdan da 4 kişi finale kalıyor.

Diğer elenenler içinse bir Son Bilet turu daha yapılıyor.Bu çok zor gerçekten.Daha önce elenen 12 yarışmacı böyle koca koca balonların üzerinden zıplayarak (genelde 2. balonda düşüyorlar)karşıya geçmeye çalışıyor.Burdan da 1 kişi finale kalıyor.

Final yarışmanın hoh dedirten yeri.Bu bölümün adı Arjantin Çıkmazı.Gerçekten bir çıkmaz.İzleyip görmeniz lazım.Bu bölüm 4 aşamadan oluşuyor.Gerçekten zor ama.Variller geliyor.Şelale den geçiyor falan.

YArışma da yarışmacların hepsinin bir takma ismi var.Mesela Wipeout yarışmasının ilk bölümünü bir bayan Kaslı Barbie Ece kazandı:)) Diğer isimlerden örnek verecek olursam, Dinozorus Temel,Çakma He-man,Düz Kontak Tülin gibi:D Yarışmaya biraz showda katılmış.Daha da güzel olmuş.





Haftaya bir izleyin bakayım.Hoşunuza gidecek mi? Yarışmanın bölümlerini izlemek için buraya bakabilirsiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Dün gece hiç planlarım arasında olmamasına rağmen ekrana kilitlediler beni :D Özellikle ilk turu izlerken gülme krizlerine girdik ailece :))

  2. Sunucunun Asuman kraaaavuuzee olması başlı başına hatadır zanlımca!! Mesela şöyle yanık tenin yakıştığı hafif treekingg mankenlerimizden,Vücudu güzel sporcu ablalarımızdan olaydı spiker izlerdik..
    Wipeout benim için başlamadan bitmiştirr!! Daha da olsa gelmem..
    ( Ya Allahım artık bu iğrenç espriyi yapmak istemıorumm.. )bbyykkk....

  3. gülmeyi unutmuştuk, hatırladık çok şükür.

  4. ya yarışma pek eylencelide asuman çok mal
    kurduu (yada kurmaya çalıştıı) cümleler öldürdü beni kendimi jiletlicek kıvama geldim

  5. Gerçeği söylemek gerekirse beklediğiminden kat kat daha iyiydi program.Asuman'ın sunuşu,program formatı,yarışmacılar,program anlatımı ve espriler çok güzeldi.Birçok yerde güldüm,yeri geldi kahkaha attım xD

    Benim favorim Çatlak Hülya idi :) Fakat kazanan kızımız sonuna kadar hak etti efendim ;)

  6. Asumanı kıskanmayın hıı:P:p Ben yarışmayı izlemedim ama Asuman varsa güzeldir haha:D

    Nilay, daha da olsa gelmem haha:P Bu espri ile hergün 10 kez karşılaşıyoum.Ben de yapıyorum ama:D

  7. Adsız dedi ki...

    yaaa bişey sorcaktım ne zamandı bu yarışma

  8. Adsız dedi ki...

    yarısma cok güzel oyunu yok mu


Leave a Reply