16.2.09

Uzaylı Gören Masum Köylü,Koçum Benim

Yazan: Böcek | 16.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Uzaylı Gören Masum Köylü,Koçum Benim

18yaşımdayım en az belki de daha küçüğüm tam hatırlamıyorum.Bizim tv pencerenin tam paralelinde durur o zamanlardan da kalma.Bende yakından izleme meraklısı olduğumdan televizyonun dibine girerim oradan izlerim.Kardeşim de yanımda tabi.Sabah 3 yada 4 gibi..

Bir ara oturmaktan sırtıma bir ağrı girdi ve yere uzandım.Geriniyorum falan böyle zaten muhabbet sarmış gülüyoruz bir yandan çekirdek olmuş her bi yer..Uçuşdayız ikimizde.
Neyse ben pencereye doğru cevirdim kafayı gayri ihtiyarı.Bizim memlekette de yıldızlar heryerdekinden daha bir parlak görünür.Belirgindirler ve fazladırlar.Hatta bir keresinde balkonda uyurken saymayı bile denemiştim tabi o sıra araya koyunlar girince mecbur uyumuştum.


Velhasıl izlerken yıldızları bir ışık gördüm.Yok o bildiğin tünelin sonundaki ışık değil bu.Bariz yanar döner ve yanan dönen ışıklı tuhaf birşey.Önce uçak sandım ama nasıl bu kadar yakın olabilir ki bize dedim.Bir de bu mübarek olduğu yerde dönüp duruyor yani haraketsiz ama kendi etrafında da bu işlemi yapıyor falan..Uçak olsa hani bir rotada ilerler diyorum..
Tabi tırstım önce işi çözmeye çalişirken.Yanıma sedayı da çağırdım.Bu ne falan derken üzerinde tahminler yürütmeye başladık yine.Olamazdı ama yani imkansızdı ufo olması.Biz nasıl görürdük bu bir ikincisi ne işi var hem hiç görülmemiş duyulmamış birşey sonuçta bir de bize rastlaması daha da enteresan.Koş dedim kap gel içerden bizim dürbünü(babam zamanında avcıydı)bu salak nasıl korkuyor ama ben seni bırakmam yalnız gidemem korkuyorum diye koluma yapışmaz mı?.Ee benden küçük,bende o kadar büyük sayılmam hani sayılsam da insan kaç defa böyle birşeye denk geliyor ki.?
Neyse biz yusuf yusuf dürbünü aldık,koşarak geldik,kapıyı kapadık.İzlemeye başladık ufocuğu.Bu kez de olduğu yerde değilde daireler çizerek dönüyordu gökyüzünde.Yani hem kendi etrafında hem de bi elips etrafında uçuyordu mu deyim artık ne denirse.
seda;bunlar bizi kesin görüyorlar kızım,bak gelir alırlar da,tırsıyorum ben ya nasıl.
ben;ben razıyım abicim incelesinler sevsinler istediklerini yapsınlar bana,serbestler.
-kızım bir git a.q mal mısın nesin gece gece seni alırlarsa ben naparım
-hahah sağol ya beni bu kadar düşünmene hiç gerek yoktu,mustafa topaloğlu acil yardım destek hattını mı arasak napsak,



Derken tabi biz hala korkuyoruz ama hani bir saniyesini bile kaçırmamak için dürbünü elimizden düşürmüyoruz sırayla izliyoruz falan.Sonra içerden birşeyleri çarpan deviren hatta böyle tekme tokat girişen bir ses gelmez mi?Çığılığı bastık sarıldık birbirimize.O sırada dürbün de benim ayağıma düştü bir güzel,gülle gibi şey ona mı yanayım korkayım mı çığlık mı atayım kaçırıyorum diye üzüleyim mi hepsi bir arada derken seda beni zar zor susturdu,uzandım hemen bi fasıl yere.Bu da hala ufonun derdinde.Düştüğü yerden aldığı gibi dürbünü tekrar cama koştu ama bizim sevimli ufo yoktu tabi yerinde.Kendini gösterip kaçmış ibne uzaylılar.
O hengamenin içinde kaç gün ayağımdan çektim onların yuzunden.Morardı şişti falan ertesi gün ama biz nasıl hevesli hevesli anlatıyoruz bunu gördüğümüzü herkese.Kimse kaile almıyor tabi.İyice sinir olmuştuk ikimizde.
ha bu arada unutmadan o içerden gelen ses de babamın kapıyı uyku sersemiyle o kadar sert çarpma sesiymiş.Biz o sırada o heyecan algılayamamışız.Zaten nerde anormallik var beni bulur.
Bu yazıyı travis-side' ı eklemeden yarım bırakamazdım,francyciğimin ağzına sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu yaz bende bir tane gördüm böyle gece dışarda oturuyorum kamelyada böyle belirlenemeyn cisimler..Gel seni götürelim sana ihtiyacımız var soyumuzn sürmesi için seni seçtik:))) Kabul etmedim:)

    ama Ama o ufo gören masum köylü olmayacak mı:D:D

  2. bilmiorum ki yanlış hatırlıyor da olabilirim,filmden bir replik kalmış aklımda öyle:)
    seni seçtim damat olayı olmuş,hatta harbiden de damat olacakmışsın:P:P

  3. Yaa bu şeyleri herkes görmüş ben daha kıyısından köşesinden azıcık bile göremedim. Ne melen şeylermiş..:)

  4. canlı olmasa da klibi izle bence :))

  5. ufo gören masum köylüler :)


Leave a Reply