7.2.09

Ukturk ve Osuruktan Teyyare (Remix)

Yazan: Ukturk | 7.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Ukturk ve Osuruktan Teyyare (Remix)

Osuruktan Teyyare ile yaptığımız msn konuşmamızın remix halini hazırladık.Tüm blog marketlerde.Sizinle paylaşmaktan kıvanç duyuyorum.Bu kez 3 bölüm halinde sizlerle olacağız.Bir de yanlış anlaşılmasın Teyyare'nin son yazısınıdaki vahşi cazibe ben değilim:P:p Bütün gerçekler açığa kavuşacak.Merak ettiğiniz herşey burda.

Teyyare'ye yazdığım şiiri beğenecek misiniz bakalım:P

Aslıda herşey benim kişisel iletime "Ricky Martin'de kim be" yazmamla başladı (Yine hayaller.....)

BÖLÜM 1

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

riki martine aşıktım ben bizamanlar

ama ozaman ortaokuldayım böle

kasetini aldım volkmen falan

nostalcik günler

' ukturk:

haha benim çakmam o öyle derler

ricki kaan

yani ha ricky maritn ha ben farketmiyor imzalı fotomu gönderebilirim

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahahaha

yok kalsın

ozaman tineyçtim

geçti sora

sivilceler gidince rikiye olan aşkım bitti

' ukturk:

bir anlık hevesti diyorsun zaten bana da hep liseliler bayılıyor ayyy çocuğa bakkkk taş taş diye ....şimdi anladım

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahahaha

sübyancımısın lan

' ukturk:

yok nan onlar bana sulanıyor ama bizim zamanımızda böle değildi şimdikiler daha şanslı elini tutamazdık biz bee

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

zaman kötü kolla dötü

' ukturk:

he yaa liselerin önünden geçmiyorum artık namusumu korumak için

akbaba gibiler

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahahaha

yazık lan sağa

' ukturk:

valla durum böyle, böyle parmaklıklara falan çıkıyorlar gelene geçene laf atıyorlar utanmada kalmamış

şimdikler anlıyor erkekten tabi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahaha bizim sınıftakilerde karşıdaki matbaaya no verirdi koca kartonlara yazıp pencereden

' ukturk:

öhhh

hiç romantik değil camı hohlayıp yazması lazım

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahaha

o mesafeden görükmezki

anca kartonla

' ukturk:

anlamam ben matbacı dürbün alsın o zaman ahah

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

bütçe yetersizliği diyelim

ilerde sen alırsın

bloxo resmi düzelmiş

hadise çıkıo haha

' ukturk:

benim ihtiyacım yok öle şeylere kapıma geliyorlar

iyi tam sana göre

reyting yapar

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

:D

' ukturk:

uff manyak olmuş

kedi falanda var ahaha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahah heyaa

elmada çıkmış

' ukturk:

bütün abazalar girer artık bloga

cıbıl cıbıl

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

hiyaa abazana hadiseden hitab ediyi

kedide sevimli tipler için

2de örgü koysaydım

her kesime hitap edebilirdim bence

' ukturk:

evet nasıl ettin de unttun halkın blogu olurdun tam.D

2. BÖLÜM

' ukturk:

hehe pucca adında kek bir msn mi açsak ki

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

hiyaa,

' ukturk:

kontür ver soyuncam diye

haha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahaha

bana bak

' ukturk:

iyi tutar valla

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

bizim resimleri göstermion dimi sorana hahah

' ukturk:

yok nan

kendime sakladım ben sizi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahaha çoğul çoğul bide

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

biliorum kimlerden kötü kötü bahsettiğinizi

yarın istediim yere istediim miktar parayı getirmezseniz açıklicam

zuhaha

polis yok

' ukturk:

hehe bizim korkumuz yok kızım açıkla blöf yapıyorum yersen

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

blof yapıını sölemicen lan

yannış örenmişin zuhah

' ukturk:

yanlışlıkla şey oldu kalbim temiz benim ondan

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

Gülme efekti kakari kukuri:D

' ukturk:

bak bloga yazılan yorum "ben de istiyorum pucca ile msn sohbeti demiş bir kardeşimiz ,,bunu fırsata dönüştürmek lazım

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahaha para var lan bu işte

gözümdeki dolar işaretlerini ferkettinmi

zuhaha

' ukturk:

ahah bende de var onlardan demek ki pucca üzerine yoğunlaşmak lazım kandırcam saf anadolu blogcularını

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

promusyon olarank yanında senide veririz zuhaha

' ukturk:

hehe ben kullandırmam kendimi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

1 puccayla sohpet alana bi ukturk msnde soyunmaç bedava

zuahaha

' ukturk:

adam ne yapsın benim soyunmamı yaa seni verelim promosyon olarak

haha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ben sadece sanat için soyunurum ukturk

sevişirken bile soyunmuyorum o derece

zuhaha

' ukturk:

bana kontürü ver hemen soyunurum sanat olmasına gerek yok

parça kontür de kabul edilir

' ukturk:

ama benim hattımın parasını şirket ödüyor zaten zevk için yapacam ben

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahaha aşmış adam zevk için soyunuo

parasızlıın gözü körolsun bikere de böle zevkle soyunamadım

' ukturk:

hehe bütün bedenimle türk blogculuğuna adadım kendimi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

blogger bedenimi alabülüün ama ruhumu asla

' ukturk:

ben 49 yıllığına kiraladım onuda satmadım tapusu bende hala aha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahah bu irenç esprilerini yayınlama bence ukturk

bütün karizman çökcek

' ukturk:

çökmez beni seviyorsan böyle sev sevdiceğim

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

sevmiyorum ben seni bu durumda b planına geçmek lazım

' ukturk:

nasıl bir plan ona bağlı

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

bilmiorum doğaçlama gideriz die düşündümdü

' ukturk:

hımm olabiler daha naturel olur halk sever böle şeyler bence de

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

trübünlere oynama ukturk

montajda bu güzel esprilerimide kesme

' ukturk:

haha yok kesmem sansüre hayır

böyle yazı tipini bozmadan koyuyorum

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

bnm yazı tipim bile yok

sevgili okuyucu valla böle karaktersiz bi insan diildim ama babamın laptopu olduundan ilk defa burdan giriom ondan yani

bu arada bok gibi paramız var laptoplar falan teheey

zuhahah

' ukturk:

bunları keseyim küfür var bok falan

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ya boku b.k die sansürle

sanki ben hiç bok demedimmi kendi blogumda dedim

bok bok bok bok

sana çok iş çıksın

zuhaha

' ukturk:

tribünlere oynamayın efendim lütfen kongarla barlas gibi oldu nan haha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

o diilde ukturk kaç yaşındasın sen boka küfür dion yaaa

' ukturk:

kemik yaşım 24

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

zeka yaşın

' ukturk:

o daha fazla çok zekiyim böle tavlıyom kızları aklımla

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahaha kim söledi bunu sana

sende inandın ölemi

bu aşaalamalarımı kesersen çok kızarım bak zuhaha

bilion bloga yazı girebiliorum bende kaydederim tamamını koyarım

zuahahah

BÖLÜM 3

.Dıdıdıdıdıdııdı..............

Vıdıdıdıdııdı...........

..................

' ukturk:

yaşlarıda hep büyük genelde zaten ya da küçük arası yok

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ayy kalsın kalsın

ay zaten böle yapa yapa evde kalcam anam

' ukturk:

kalman,

daha erken evlenip ne yapcan

en sevdiğim balık kalkan

iyi kafiye olduğu bak nan

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahahahaha

şiirmi yazdın bana

' ukturk:

evet çok romantik di mi

yıldızzlara bakarak yazdım ilham geldi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

zuhahaha söle geri gitsin

' ukturk:

gelip gidiyor çekmiyor iyi zaten cızırtı var ondan iyi olmadı belki de

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahah

bidakine işallah

' ukturk:

subhaneke amin

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

Gülme efekti var çıkmıyor burada:D

' ukturk:

ben kaçtım iyi geceler sana

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ii geceler efenim yine bekleriz

' ukturk:

açık büfe gibi oldu

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

He (yine gülme efekti) Sürekli gülüyor çok komiğim ya ondan galiba:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. senin komikliinden diil neşeli bi insanım ellaam
    o diilde boklara sansür koymamışın :D

  2. te allam manyaksınız siz yaa:D
    bu arada bu ukturkün kendini beenmişliği nolcak yaaa doktura fln götürsek çaresi var mıdır kine:P

  3. Evet vazgeçtim ya da unuttum da diyebiliriz:P:p

    Babe, birgün senle de yapalım haha:P:p

  4. lan benden ne istiyonuz.. size akıl vermek gibi olmasında bence siminya yerine yapın.. offf paraya para demezsiniz ben bile saçarım para size ahahah :pP


Leave a Reply