3.2.09

Ukturk ve Osuruktan Teyyare Msn Diyalogları 1

Yazan: Ukturk | 3.2.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Ukturk ve Osuruktan Teyyare Msn Diyalogları 1

Dün akşam daha doğrusu gece saat 3 sularında Osuruktan Teyyare denen bayanla yaptığımız msn konuşması.Niye buraya koydun diye sorarsan çok ısrar etti.Dayanamadım bende.Çok yufka yüreklliyim ya ondan.Aslında herşey Tokyo Drift ile başladı (Hani filmlerde olur ya sonra hayaller gelir falan:P:p) Oku bakayım bir mana bulabilecek misin.

Bobmaları nerelere sakladık onu açıkladık.Gizli şifreli mesajlar var bu konuşmada:P:p Konuşmanın en altında ise malum şarkılar var.Ama yazıyı okumazsan o şarkıarın bir anlamı yok.Şifreyi bulamazsın::P:p

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ayvandırifyuunooww

havdey liviin tokiyoooo

' ukturk:

neyy

i wonder if yoy know how dat live in tokyo

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ifyuuu siininn denyuuu miiiniiinn den yuuu novvv yuu heev tuuu goooo

fasten firiyuuuzzzz

bildinmi

tokyodan geldi aklıma

' ukturk:

düzgün yazsana okuyamıyorum

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

aha

ingilişce okunuşu bu

' ukturk:

biliyoruz da olmazki canım

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ya fast and feriusmu ne bi film vardı

onun şarkısı

' ukturk:

hızlı ve öfkeli

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

hee

' ukturk:

tokyo drift

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

aynen o

öle o şarkı

tokyolu kızlar öle bariyi

' ukturk:

birgün beraber dinleyelim seninle filmi yaad ederiz

ne güzelmiş diye

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

filmi izlemedim ama şarkısını sevdim

' ukturk:

o zaman filmi izleriz farketmez

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

olar

' ukturk:

zaten kimse hayır diyemez bana kahretsin yaa

hahaü

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

a

sen buna inandın yani

' ukturk:

niye olamaz mı ki aaa

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

http://www.youtube.com/watch?v=yJVdZQx4zjI

al şarkıyı

senin için uraştım buldum


' ukturk:

bak aklıma ne geldi şarkı şimdi Ali ŞAn ikimize birden yükleniyorlar ama sen ağlamaaa

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ah

' ukturk:

durma git buna da alışırım

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ya irençsin mis gibi tokyo drift dinlioz burda

' ukturk:

saat kaç olmuş gidip uyusana sen gece gece arabeskten başka birşey gelmiyor aklıma

gecenin karanlığı beni daha bir romantik yapıyor

:[BLaiR WitcH:[ öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum ile Görüntülü Arama başlatılıyor...

Aramayı bitir (Alt+Q)

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ya zaten kromusun ağnamadımki

:[BLaiR WitcH:[ öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum Görüntülü Aramanızı kabul etti.

Aramayı bitir (Alt+Q).

Görüntülü Aramanız sona erdi.

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ay bismil

noluo lan

striptizmi yapcan

' ukturk:

yanlışlıkla oldu pardon

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

tüh bnde sevindimdi

' ukturk:

lan o zaman yapatım sana bir striptizz 250 kontörünü alırım ama

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

ahhah

(bip bip bip bip)

önceden almam

' ukturk:

tamam (bip bip bip bip) önce haha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

aha

olmaz

bunlarıda yayınlamican işalla

' ukturk:

bunları nasıl kaydediyoruz şimdi

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

yuh lan bide teknik tüknük zımbırtılar yazıon bloga

daha bundan haberin yok

' ukturk:

kaydettim tamam farkl kayde mi ne varmış heyecana gerek yok

lan epeyde uzun olmuş

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

kes yarısını kes

tokyolu yeri koy bitek

' ukturk:

ayarlarız artık kafama göre

ben gider şeker yarın iş var çocukalr ekmek bekler hadi bye (Pucca'nın msnsi var bende) bloga koyacaz ya reklam yapıyorum haha

BLaiR WitcH öyle gotiğim öyle gotiğimki göz kalemiylen besleniyorum :

aha(bendede var)

yıh yıh





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 21 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. lann sitriptizli bölümü koymayacağdın haniii hahahaha

  2. Nan bipledik işte haha:P:p

  3. o diilde kontörü almadım bunu belirtim yani bu çocuk size kamerada soyuncam kontör karşılıında derse kabul etmeyin deymez ben baktım :P
    bölede rezil ederim

  4. ikimize birden =D
    aahah

  5. 100 kontüre artık piyasa düştü:P:p Ballerina Witch'i görünce önce Blair Witch sandım ama farklıymış.İkimize bir den tabi ne sandın:P

    İsterseniz söyliyebilirim de:D

  6. anam noluo ne striptizi ukturk'ün son rezilliği blogmania ahlaki çöküntü içinde abooooooooow :Dahahah

  7. Gençlik nereye gidiyor böyle babe:P:p haha:D

  8. Bu da nedir:)) Kaan ne zaman adam olacaksın sen merak ediyorum:.))

    Tokio Drift güzel film ama:D

  9. oo tamam siz olmuşsunuz.. kamera sohbetleri, müzik dinletmeceler birbirinize felan.. yakında özdemir asaf şiirleri de yollarsınız :PpP

  10. hahah:P:p Kalbim sana ait benim ama:D

  11. ayy ekşi sözlük yaran msn diyalogları mı ne sankim:DD
    aynı tat valla...

  12. Ekşi sözlükte kim:P:p Biz daha orjinaliz :D

  13. ikimize birdenle tokyo drift de pek yakışmış yazının sonuna yalnız :D puhahah :S öldüm ya aranızdaki muhabbete :D

  14. oyhhhh ben de isteremmm ben de! benim neyiimm eksikk leegnnn :p

  15. İku özlettin kendini:P:p Neden olmasın 100 kontüre:P:p haha:D

  16. oooo dün gece kopmuşsunuz harpiden...Beni niden davet etmediniz :( striz olayı falan kontörle... Benim kontör eksiye düşmüş kaç dakkika yaparsınız :D

  17. parasızlıın gözü kör olsun
    adam vicudunu satıo beaaa :(

  18. ooof yerdeyim bittim tavandan dustum nasssii guzel kahkaha attim okurken keyifli keyifli yaaa

    belirtiiim dedim kafamı gozumu yariodum gulucem diye :s

  19. Lolla aman dikkat:P:p

  20. haha bu gidişe bi dur densin istemiyorum..

    ukturk hocayla msn muhabbetleri serisi hiç bitmesin istiyorum..

    bir de yetkililerden kaybolmayan sakız istiyorum:Pp

    teyyareye de mucu:*

  21. bu ne ya :)) blog aleminde enteresan bir grup :) çok eğlencelisiniz anladık da ben o striptiz olayını beklediydim kesilmiş. Tüh :P


Leave a Reply