13.2.09

Ukturk ile Sevgililer Günü Üzerine Sohbetler

Yazan: Ukturk | 13.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Ukturk ile Sevgililer Günü Üzerine Sohbetler

Çok az kaldı.Dakikalar kaldı.Çok heyecanlısınız değil mi? 14 Şubat Sevgililer Günü namı diğer Valentine's Day için kalbiniz güp güp atıyor.Acaba benim manitam bana ne alacak diye bekliyorsunuz.Bu blogger camiası biraz değişik heriflerden ve bayanlardan oluştuğu için siz beklemiyorsunuz biliyorum:P:p Azcık gezegeninize uyum sağlayın sevgili blogcular.One minute falan kurtarmaz artık giriyoruz girdik.Hadi hayırlı olsun.(Ağlaşmalar.Sevinç gözyaşları:P)


Evet çok mutluyum sevgililer gününe yazı yazarak girdim.Acaba yılbaşındaki lanet burda da geçerli mi.Nasıl girersen bütün sene öyle gider diye:P.p haha:D Bu kadar gevezelikten sonra asıl çok mu çok önemli konuma geçiyorum.Sevgililer gününü eleştirmeyeceğim.Ne güzel gün işte.Al gülüm ver gülüm.(Bu tabirde heryere uyuyor çok seviyorum:D)

Sevgililer Gününde bir manita nasıl davranmalı, neler istemeli neler istememeli? Duydunuz zilin sesini.Başlıyoruz.:P

1.Öncelikle böyle çiçeklerden yapılmış kalp şekli verilmiş çelenk gibi şeyler istemeyin.Erkeğini masrafa sokmamalı.Kriz var lütfen.Bir dal gül ile mutlu olmayı öğrenmelisiniz:P:p

2.Dışarda romantik bir yemek.Kesinlikle olmaz.Aslında olur ama 14 Şubat'ta olmaz.15 Şubat'ta isteyin.Malum o gün fiyatları 2-3 hatta 5 katına kadar çıkarma kabiliyetine sahip restorantlar mevcut.O yüzden evde yemek en iyisidir.Sıcak sıcak evinde ne güzel.Şömineniz varsa halının üzerine uzanabilirsiniz.Şarap falan artık Allah ne verdiyse:P:p

3.Erkek arkadaşına,kocana artık adamın nesiysen metresi de olabilirsin o da birşey çünkü.:P Neyse kesinlikle üzerinde kalp olan boxer almayın.Ne nan o öyle erkek adama.Ben hiç sevmem böyle fantezileri.Bir de bunun üzerinde Tazmanya Canavarı olanıda vardır.O da olmaz.Çok sakıncalı:P:p

4.Hadi diyelim bir gaflete düştünüz sevgilinizle dışarıya çıktınız.Biryerlere gidip oturmaya veya yemek yemeye karar verdiniz.Böyle bütün aşuk ve maşukların hepsinin bir arada bulunduğu yerlere gitmeyin.Ben çok gülerim bu duruma.İstersen toplayamazsın o kadar gönüllüyü...

Nan ben aslında romantik değilim galiba.Hiç ilgimi çekmez böyle şeyler.İçime bişeyler kaçmış sanki çıkmıyor.Elini tutayım sevgi sözcükleri söyliyeyim hiç tarzım değil.Bana yapmacık geliyor.Daha sakin yerlere gidin.Çokta tenhalara değil tabi.:P

5. Bu madde çekirgeler için.Hatta böyle düşünen bayan çekirgelerde uygulayabilir.Eğer sevgiliniz yoksa yani böyle ciddi birşey geçicileri saymayın:P Önce 14 Şubatın geçmesini bekleyin.Sonra harekete geçin.Böyle 20 sine kadar bekleyin.Amacınız belli olmasın.Bu sayede daha az hasarla atlatırsınız.Hayat daha güzel:P:p

Ben nerdeyse çoğu 14 Şubat'a yalnız girmeyi başarıyorum.Bu sayede 14 Şubat günü dışarda sağa solda arkadaşlarınızla geyik yapabiliyorsunuz.Ortamlara dalıp herkesi gıcık edebilirsiniz.Heyytt be ne günlerdi.Burdan Hakan,Ayşe,kuzen,Pınar,Erdem ve Mehmet'e selam.Eski günlerin hatırına.Artık ben yapamıyorum siz yapabilirsiniz çekirgeler...

Dur anlatayım olmaz yoksa:D. Şimdi böyle bu aşk böcüklerinin toplandığı bir mekana gidip olayım merkezinde bir masaya oturuyoruz.Böyle hep erkek olmayın.Olmaz:P Neyse ortamın ambiyansını bozacak,romantik dakikaların,gözlerle birbirini yemeleri bozacak şekilde sohbet edip kahkahalar atmak kadar eğlenceli birşey olduğunu sanmıyorum.Belki çok rahatsız edici gelecek ama etrafa laf atmak yok kendi haline takılmak etrafa uyum sağlamamak:P:p

Bitti.Biliyorum seviyorsun beni.Bende sizi seviyorum:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. sevgililer gününe yazı yazarak girdin ya sevgiline sürekli mail mektup ve bilimum yazılı metaryel gönderceksin :D

  2. elinde çiçek olan tipleri ya da yiyişen çiftleri görmek komik:)
    yalnızım mutluyum.böyle günler zaten kapitalist düzenin getirdikleri sonucu oluştu..maksat tüketim yapılsın,hediye alınsın,dükkanlar kazansın!

  3. Uçan Mektup şuanda manitam yok ayın 20 sini bekliyorum:P:p haha:D

    @Rahat Yazar kazansın tabi ükkanlar ekonomi dönsün .Yastık altı yastık altı nereye kadar:D

  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  5. Evet ben kahinim kesin orası su götürmez bir gerçek ama sen bunu nerede yazdın boxer falan olayını :P:p aldın mı yoksa:D

  6. ukturk sana öpücüklü baksır alalım

  7. Yok ya öpücüklü de aynı kapıya çıkar bence.

    Ben şöyle üzerinde ekolayzır olan bir boxer alabilirim.Böyle hareket etsin bir de harekete karşı duyarlı olsun haha:D:D

  8. sevgilisi olmayan rencide olsun diye mi sevgililer günü çıkmış acaba:)


Leave a Reply