5.2.09

Tugce Kazaz Tekrar Musluman.!!!

Yazan: Damat Ferit | 5.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Tugce Kazaz Tekrar Musluman.!!!


Tuğçe Kazaz kızımız yeniden müslüman olmaya karar vermiş.Haber bültenlerinde dönüp duruyor.İyi malzeme çünkü.Daha önceleri Vatanım Yunanistan adım da Maria demiş bu Tuğçe.Benim tepkim hristiyan olmasına değil tam olarak.Olabilir keşke olmasa tabi ama.Kendi seçimi karışamayız.Bir de zaten ben Türküm diyen Türktür.Varsın Yunan olsun:) Senden çok var şarkısı aklıma geldi şimdi::D

Ama iç çamaşı değiştirir gibi dinini değiştiriyorlar bunlar.Galiba Türkiye'de iş bulamaz diyenler olmuş.Bence daha çok olurdu.Sosyetik cemaatlar onu kucaklayabilirdi işte.Daha bir elit kesime hitap edebilirdi.Salak kaçırdı güzelim fırsatı:) Ya tam hristyan ol ya tam müslüman.İki tarafata da değil.Bir orda bir burda.Hakkını verceksin arkadaş herşeyin.Ne bu böyle:)

Aslında bu habere yapılan yorumlar çok dikkatimi çekti.Ne kadar yaratıcı bir milletiz neler neler söylemişler.Eğer biraz gülmek istiyorsanız haber sitelerinin yorum bölümlerini okuyun.İşte şok!! yorumlar:D

"bu ne ya?? çocuk oyunu mu bu be...eşe bağlı din senderomunu aşınız babcım aşınız..."
"olsun benim icin farketmez"
"ingilizce bilmesse daha iyi, başbakan olabilir."
"bu kadın müslümansa bende satanistim"
"yeniden girse ne fark edecek ki sanki ...Durmak yok yola devam"
"akp geldi böyle oldu"
"bence carsaf da takıp chp ye katılsın"
"hamdolsun tuğçe müslüman"
"çok güzel hareket diyenler"
"aferin kız..bence başını da kapa.yakışır yemin ediyorum."
"tuğçenin serbest geçiş üstünlüğü var herhalde"
"daha da davos''a gelmem..."


Yorumları görüyorsunuz.Ülkemizin insanların hepsi tam bir standupçı.Ama bunlar oturduğu yerden yapıyor.Artık o n eolursa.Ama bazıları akllılara zarar.

Çok güzel hareket diyenler:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hiç şaşırmadım nedense..kocasından da ayrılıyor diye haberleri de çıkmıştı zaten...

    ne idüğü belirsiz insanlar işte ya ne beklenir ki:)

  2. ibadet de saklı olur kabahat de diye bi laf vardır bi insan tabiiki de hristiyan musevi ya da müslüman hatta hatta budist atesit vs vs olmayı da seçebilir ama bunu insanların gözüne sokması oraya buraya medyatik demeçler vermesi vaftiz törenini bütün basına dağıtması olayın reklam kokan hareket olduğunu doğruluyor hatırlayalım ki evliliği türkiyede işlerinin baya düştüğü bi evreye gelmişti geçen şu rus gelin tatiana vardı ya o çıktı tvye bayadır müslümanmış kız ama kelimeişahadet getirirken kameraları çağırmadığı için bilemedik biz iki resim arasındaki fark diyorum :)

  3. yalama oldu bu kızın dini
    gir çık gir çık zuhaa

  4. ya benim anlamadığım her muhabbeti nasıl türbana akp ye bağlıolar :D valla ayakta(!) alkışlanır bir performans görüyorum vatandaşlarımızdan :D

    daha da davos'a gelmem diyen arkadaşın ruh halini hissettim bide nedense :D(yeter ulan der gibi :D)

  5. Bence hepsini denesin mutlu olmazsa nasıl olsa değiştirebiliyor :)

  6. Hoahhuhaoaıhıah((:
    Hey gidi Tuğğçe kaz az
    İki din bence sana az
    Budizmide dene bence bir de bir az
    Yaa off kafıyelı bısey yazıyım dedım gene olmadıı yaaaa off bu kadar mı yeteneksız olunurr poff....

  7. Kimse kabul etmezse ben kabul ederim Tuğçe'yi .Benim dergahıma gelsin:P:p

    Ama çarşaf giyip chp ye katılsına çok güldüm haha.:D

  8. http://ufuruktenprenses.blogspot.com/2008/12/ak-iin-benliinden-vazgemek.html

    şurada yazdım zamanında,millet kızdı bana,dediğim oldu işte,hıh!!

  9. Prenses bendende onlara hıh:P:p

  10. Ben bu tugçeden baştan beri hiç hoşlamadım :D cansu dereyi tercih ederim tuğçeye :D

  11. bu ne aq yaa ben de once budist olup çin' e bedava gezi yapicam, sonra hristiyan olup yunanistana gecicem adam bulucam, ordan da bakariz artik gunun karina !

    te allaaam yaa hatun yalama yapti din olayini :)

    bişi daha var acaba hepsinin gereklerini yerine getiricek mi kalmistir bi parca belki de icinde tuhh sunu da yapsaydim deyu

  12. Adsız dedi ki...

    herkes kendı işine baksın zizene kim yapmışsa yapmış cayıllık işte kım isterki dinini deyıştırmek ne o busuru laf saydınız kımbilir sızde yapabılırdınız sıze bırısı bunları söylese sız ne yapardınız


Leave a Reply