9.2.09

Teyyare nerde ?!!

Yazan: osuruktanteyyare | 9.2.09 | Kategori: |
Yazı: Teyyare nerde ?!!


Sevgili blogmanyaaağğ izleyenleri aldıımız bir duyuma göre osuruktan teyyarenin bloguna girince "yannış geldin güzelim" şeklinde laubağli uyarılara maruz kalıyormuşsunuz. Sizin için olayın iç yüzünü araştırdık ve öğrendikki teyyare bugün saat 8 sularında ani bir kararla adres değişikliğine gitmiş. Verdiği bir röpörtaşta "Kimliğim tespit edildi adresi değiştirdim. Efbiyay tarafından izleniyorum..Paranoyanın dibine vurdum..beni tanıdılar siz kaçın !!!!" şeklinde pöykürdüğü ve koşar adım uzaklaştığıda aldığımız duyumlar arasında

Yakınları "böyle olcaa belliydi dünde izleniyorum çoraplarımı değiştirmem lazım" şeklinde abidik kubidik konuştuğunu ve akabinde ayaanı burnuna dayıyacak şekilde yerde pozisyon alıp "böehhhh amma kokmuşlar haağğ" diye eklediğini belirttiler.

Blog camiyaası şaşkın, blog camiyaası üzgünçlü. Bir kısım izleyici "kötü oldu onu okuyup eylenmek hobilerimiz arasındaydı" derken, bir gurup kendini bilmez "osuruğa gülenin osuruk kadar aklı yoktur" şeklinde çemkirdiler.

Biz blogmayaağğ ekibi olarank araştırdık ettik, hiçbi masraftan kaçınmadık ve teyyarenin yeni adresini ele geçirdik. Yada hepsini ben uydurdum çünkü ben osuruktan teyyareyim :P

Kısaca tası taraa toplayıp taşındım, blog için şurayı dıkla----->ŞURA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Aaa yeni duyuyorum bende:P:p haha:D Bence buda açık olur isim değişmedi ki:P Ben söylicem FBI'ya:D


Leave a Reply