12.2.09

Tek Aşk Beşiktaş: Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun

Yazı: Tek Aşk Beşiktaş: Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun

Yağmurlu bir günde görmüştüm seni üstünde çubuklu formalar vardı bir anda vuruldum aşık oldun ben hayatın anlamı siyah beyazdı ölümle yaşamı ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramaz ki her yolun sonunda ölüm olsada sevenleri kimse ayıramaz ki.....



Aranızda Beşiktaşlı var mı.Ya da benim kadar fanatik mi? Maçlara gidiyor musunuz.Hiç bir maçı kaçırmıyor musunuz? İzleyemeseniz bile ne yapıp edip dinliyor musunuz radyodan.Beşiktaş formanız en değerli şeyleriniz arasında mı?



O zaman sende bir gerçek Beşiktaş'lısın.Tek Aşk Beşiktaş.Gerisi Yalan.Diğerleri gibi pazara kadar değil mezara kadar bizim aşkımız.



Daha 2 gün var ama ben önceden kutluyayım dedim.En büyük Aşk Beşiktaş.Sevgililer Gününüz Kutlu olsun:)

Gökyüzünde değilsin yalnız,
bir yanın ay, bir yanın yıldız.
efsaneler yerde sürünsün,
kartalım göklerde süzülsün.

BEŞiKTAŞLIYIZ BEŞiKTAŞLI,
anlayamaz kimse bu aşkı,
bekçisiyiz kopsa kıyamet,
SiYAH BEYAZ bize emanet..

sen neredeysen ordayız biz,
ne dağlar engel,ne de deniz.
sonunda ölüm bile olsa,
son nefeste bil ki senleyiz.

BEŞiKTAŞLIYIZ BEŞiKTAŞLI,
anlayamaz kimse bu aşkı,
bekçisiyiz kopsa kıyamet,
SiYAH BEYAZ bize emanet..

Açın gözlerinizi bakmayın Şaşı .Alayınız gelse yıkamaz Şanlı BEŞİKTAŞ'ı..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ya bende besiktaslıyım!!!!!

  2. benim Seku'cugum manyak bir fanatik oldugu iccuuunn biz her maci izliyoruz (gidemiyoruz malum uzaklik falan :p )...4 senedir beraber oldugumuz dusunulurse, en az 8 tane forma almisimdir ona..tabii esofmanlari, aksesuarlari, sortlari, tshirtleri saymiyorum bile...yaw butun parami o kartal yuvasi yedi bunca yil :p

  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  4. Aa bak sen surayaaaa!!!!! kac zamandır gozumun aradıgı fanatık blogger burdaymıs da haberım yokmus'''
    he ya tek ask besıktass
    Ayrıca Eros ' da askı bizden öğrensin ;)

  5. Blog dünyasına bir fanatik beşiktaşlı yeter bence..:P:p Nilay var işte :D Damat sende çıkma birde:P:p

    Galatasaray traftarı gibi olun az..Laf oyunu yapıyorsunuz ancak.

    Biz de açık ve net Gerçekleri TARİH yazar tarihide Galatasaray.Bkz. Uefa Cup,Super Cup:P:p

    Oyhh yeter:D

  6. Adsız dedi ki...

    kesinlikle en büyük beşiktaşk tesadüf buldum burayı ama çok şekermiş:)

  7. Joyeuxiella, benim de gözüm arıyordu bi tane harbi Beşiktaşlı blogger:))

    Ukturk sana cevabımı bir mısra ile vermek istiyorum:)

    Açın gözlerinizi bakmayın Şaşı .Alayınız gelse yıkamaz Şanlı BEŞİKTAŞ'ı..
    Höhöyyy.!


Leave a Reply